בשעה טובה: המשפחה הראשונה עוברת לחריש!

בשעה טובה, היום (שישי) עברה המשפחה הראשונה לדירתה החדשה בחריש. לאחר שבתחילת השבוע קיבלו את המפתח לדירה מידי ראש המועצה יצחק קשת, הגיעה הבוקר המשאית עם כל חפציהם של משפחת פיינגולד לחריש ומצאה את דרכה לחנייה מתחת הדירה החדשה בפרוייקט צמרות חריש. גיל וכנרת פיינגולד יחד עם שני ילדיהם הקטנים הם המשפחה הראשונה מהאיכלוס החדש בחריש שמתחילה את חייה בעיר החדשה.

ראש העיר, יצחק קשת, הגיע לכבד בנוכחותו את המשפחה הראשונה ואף קבע את המזוזה על דלתם.

img4_b

בשיחה עם "חריש סיטי" ציין גיל פיינגולד כי ההתרגשות גדולה מאד, מדובר בהגשמת חלום. אנחנו מתכוונים לבלות כבר את סוף השבוע הזה בחריש ולהתחיל את החיים החדשים כאן". לשאלתנו כיצד זה מרגיש להיות המשפחה הראשונה שעוברת לחריש אמר גיל בחיוך כי "אין כמו להיות מספר 1" :).

img2_b

ראש המועצה יצחק קשת ציין כי הוא ״מאוד נרגש שהרגע הזה, שחיכינו לו כל כך הרבה זמן, סוף סוף מתממש. האכלוס של העיר החדשה החל ומדי יום אנחנו צפויים לקבל עוד ועוד משפחות מדהימות מכל רחבי הארץ. המועצה בהובלתי פעלה מזה שנתיים על מנת להיערך לאכלוס בצורה המיטבית. אנחנו עתידים לפתוח בשבוע הבא את מרכז השירות לתושב, שיקבל את פניי התושבים ויאפשר להם לעבור את הליך הרישום והקליטה לכל מחלקות העירייה במקום אחד בקלות ובנוחות. אנחנו מקיימים פגישות וכנסים עם תושבים על מנת להכין אותם ולהיערך באופן מיטבי לאכלוס שלהם. ובכוונתי לעשות הכל על מנת לוודא שהמעבר לחריש יהיה נוח ומוצלח בכל ההיבטים״.

צוות האתר מאחל בהצלחה למשפחת פיינגולד ולשאר המשפחות הרבות הצפויות להתאכלס בימים, בשבועות ובחודשים הקרובים בחריש.

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה