תנועת הנוער "בני עקיבא" מתחילה השבוע את פעילותה בחריש בסניף חדש

לקראת פתיחת הסניף החדש של תנועת "בני עקיבא" בחריש שוחחנו עם מוריה, הקומונרית שתרכז את פעילות הסניף, וביקשנו לשמוע קצת על התנועה ועל הפעילות המתוכננת בעיר.

שלום מוריה, ראשית נשמח לשמוע קצת עליך ועל מה הביא אותך לחריש

שלום, אני מגיעה מהעיר לוד, הייתי חניכה בבני עקיבא, הדרכתי בתנועה וריכזתי סניף בשנה שעברה. שמעתי על העיר שנבנית בחריש, ועל התכנון להקים סניף של בני עקיבא בעיר. התרגשתי לשמוע על עיר של חלוציות בת ימינו ועל האפשרות להיות חלק מהקמה של עיר חדשה בישראל. שמחתי לפגוש אנשים איכותיים שמחכים מאוד לבני עקיבא ורוצים לעזור ולפעול ככל הניתן. אני מרגישה שיש לי זכות לפתוח את הסניף הראשון של בני עקיבא בעיר, ומזמינה את כולם לשלוח את ילדיהם לסניף שמחנך לשליחות, לעשייה, לתורה ולפעילות חברתית למען עם ישראל.

ספרי לנו קצת על תנועת בני עקיבא ולמי מיועדת הפעילות בחריש

אני מאמינה שכמעט כל מי שקורא את הכתבה מכיר את בני עקיבא, תנועת הנוער הדתית הגדולה בארץ. השאיפה של "תורה ועבודה" היא החזון הגדול של התנועה. בתנועה כ-70,000 חניכים הפעילים ב-440 סניפים בכל רחבי הארץ. כעת אנו שמחים מאוד לפתוח את הסניף החדש בחריש אשר מצטרף לעשייה הברוכה ולהובלה של התנועה, סניף שבעז"ה יחנך דור נאמן ומסור לעמו תורתו וארצו. הסניף בחריש מיועד לחניכי חבריא א' בכיתות ג'-ט' ולחבריא ב' בכיתות י'-י"ב.

מה מתוכנן לשנת הפעילות הראשונה?

הנושא השנתי של התנועה הוא "מובילים בדרך תורה ועבודה" – בני עקיבא לקחה על עצמה השנה לקחת אחריות ולהסתכל על המציאות בעיניים של הובלה. השנה נתעסק בהסתכלות רחבה יותר על העם שלנו ועל המקום שלנו כתנועה לפעול ולעשות. בסניף חריש, שזו שנת הפעילות הראשונה שלו, נגבש גאוות יחידה לעיר החדשה ולשליחות המיוחדת הזאת, נכיר את תנועת בני עקיבא הגדולה ונרגיש את העוצמה של להיות חלק מתנועת הנוער הדתית הגדולה ביותר. כמו-כן, נתחבר כמובן, הנוער והחניכים, לעשייה המשמעותית בעיר חריש.
הפעילות בסניף תתקיים לפי שכבות (בנים ובנות בנפרד) מידי שלישי ושבת, כאשר לכל שבט (שכבת גיל) מדריך או מדריכה משלו. כמו-כן, מתוכננים טיולים, מסעות, חודש אירגון מלא בהפתעות, פעילויות סניפיות, ופעילויות מיוחדות נוספות במהלך השנה.

הסניף ייפתח מחר (שלישי, י"ג תשרי, 3.10) בהפנינג פתיחה מיוחד ומושקע שיתקיים בשעה 17:30 במגרש מאחורי המועצה. ההפנינג פתוח לציבור הרחב והוא יכלול בין השאר תחנות משחק, הכנת קישוטים לסוכה, מתנפחים לילדים ודוכני אוכל (ראו הזמנה בתחתית העמוד).

צוות המדריכים ומוריה הקומונרית ישמחו לפגוש אתכם בהפנינג וכמובן בפעילות הקבועה! מחכים לכם!
לפרטים נוספים – מוריה 058-4248444.

אולי יעניין אותך גם: קן הנוער העובד והלומד בחריש פותח שנת פעילות חדשה.


פרוייקטים בחריש


הפנינג פתיחת סניף בני עקיבא
הזמנה להפנינג פתיחת סניף בני עקיבא בחריש

השאר תגובה

פרויקטים