עלייה של עשרות אחוזים בשווי הקרקע למסחר השכונתי בחריש

פורסמו תוצאות המכרז ל-3 מרכזים מסחריים שכונתיים בחריש. התוצאות מצביעות על עלייה משמעותית בביקוש לשטחי מסחר בחריש וכן על קפיצה בשווי הקרקע למסחר השכונתי בעיר.

מכיוון שמדובר במכרז חוזר, ניתן להשוות את תוצאות המכרז הנוכחי לתוצאות המכרז הקודם עבור אותם שטחים. כך למשל, עבור מגרש 402 עמדה ההצעה הזוכה במכרז הקודם על 1.9 מיליון ש”ח וכעת במכרז החדש על 3 מיליון ש”ח – עלייה של קרוב ל-60% בשווי הקרקע תוך פחות מ-3 שנים. נוסף על העלייה המשמעותית בשווי הקרקע, ניתן לראות גידול משמעותי בביקוש המתבטא במספר המציעים. אם במכרז הקודם התמודדו 6 מציעים על מגרש 402, כעת עלה מספר המציעים ל-16.

מיקומי המרכזים המסחריים השכונתיים במכרז האחרון:

מפת מכרז מרכזים מסחריים בחריש - פברואר 2017
לחצו למעבר למפה האינטראקטיבית המלאה של חריש

תוצאות המכרז:

  • במגרש 402 זכתה חברת האחים פתחי תמורת סכום של 3 מיליון ש”ח.
  • במגרש 404 זכתה גם כן חברת האחים פתחי תמורת סכום של 2.5 מיליון ש”ח.
  • במגרש 406 זכו החברות גד יהב ומ.עבודי תמורת סכום של 2.8 מיליון ש”ח.

בזכייתה ב-2 המרכזים המסחריים בחריש מרחיבה חברת האחים פתחי את היקף ההשקעות שלה בעיר ובפרט בתחום המסחר. לחברה שני פרוייקטי מגורים בחריש (פנטזיה בחריש ופנטזיה בפארק), שאחד מהם כולל קומת מסחר ובה חנויות לאורך השדרה המרכזית של העיר.

בחריש 3 סוגים של שטחי מסחר – חנויות לאורך השדרה המרכזית (דרך ארץ), קניונים ומרכזים מסחריים שכונתיים. המרכזים המסחריים השכונתיים ממוקמים בלב שכונות מגורים והם יתנו מענה לצרכים המיידיים של התושבים.

מתוך כ-10 מרכזים שכונתיים כאלה בשכונות אבני חן והחורש, שניים כבר נמצאים בשלבי הקמה מתקדמים וצפויים להיפתח בחודשים הקרובים (הראשון מביניהם בתמונה למעלה).

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה