הפתיחה בקרוב: הכירו את החנויות החדשות של חריש

לאחר שבחודש מרץ נפתחה החנות הראשונה על השדרה המרכזית בחריש, ולאחר שקופות החולים כללית ומכבי פתחו את סניפיהן, עתידות בימים ובשבועות הקרובים להיפתח חנויות חדשות נוספות בעיר. יצאנו לפגוש ולהכיר את בעלי העסקים הקטנים שהימרו על הצלחתה של העיר החדשה והחליטו לפתוח כאן חנות.

חנות הצעצועים הראשונה

הפתיחה הרשמית של חנות הצעצועים “צעצועים מעבר לאופק” מתוכננת ליום חמישי הקרוב (8.6.17). את החנות פותח אליקו, שמתגורר בפרדס חנה ועד היום הפעיל חנות צעצועים בחדרה. לדבריו הקושי הגדול היה בעבודות השיפוץ של החנות שהתמשכו מעבר למתוכנן אך הסתיימו לבסוף בהצלחה.

צעצועים מעבר לאופק - חריש
אליקו על רקע חנות הצעצועים החדשה

כעת הכל מוכן, הצעצועים מסודרים על המדפים, החנות מעוצבת ומזמינה והג’יפים הקטנים על הרחבה מחוץ לחנות ממתינים לילדים.

צעצועים מעבר לאופק - חריש

הסופרמרקט הראשון של חריש

בצד השני של הכביש, פגשנו את שלמה ופיני עובדים במרץ על מילוי המדפים הארוכים של ה”סופר סטור” במוצרי המזון השונים. זהו הסופרמרקט הראשון של חריש והוא ייפתח ביום שלישי הבא (13.6.17) בשעה 16:00 בטקס שאליו מוזמנים כל התושבים. שטחו של הסופרמרקט כ-270 מ”ר והוא יספק את צרכי התושבים, לפחות עד פתיחת הסופרמרקט הגדול במתחם הקניות בכניסה לעיר.

סופר סטור חריש
הסופרמרקט הראשון של חריש

המספרה הראשונה על השדרה

המספרה הראשונה על השדרה המרכזית תיפתח גם היא בשבועות הקרובים ע”י הספר איתן דוידוב. איתן עבד כספר במספרה ותיקה בפרדס חנה וכעת הוא מתחיל את דרכו החדשה כעצמאי, במספרה החדשה בחריש. המספרה מתאימה לגברים, ילדים ונשים ויש כבר כמה הפתעות שמחכות לכם שם ובעיקר לקהל הצעיר.

מספרה חדשה בחריש
מספרת גברים ילדים ונשים חדשה בחריש

גם לבעלי החיים של חריש מגיעה חנות

בחנות “קן התוכי” שתיפתח בעוד כחודש וחצי יוכלו תושבי העיר לרכוש מזון וציוד לבע”ח. את החנות פותח דקל והיא למעשה סניף שני, אחרי החנות הראשונה שלו שפועלת בפרדס חנה מזה כ-12 שנים. החנות החדשה בחריש תציע משלוחים בחינם והיא תענה על כל צרכיה של אוכלוסיית הכלבים, החתולים, הדגים ובעלי החיים האחרים, שגם הם חלק בלתי נפרד ממרקם החיים בעיר.

קן התוכי חריש
קן התוכי – בשביל בעלי החיים של חריש

בקרוב – חנויות גם במרכז המסחרי השכונתי הראשון

חנויות נוספות צפויות להיפתח בחודשים הקרובים לאורך השדרה המרכזית. בנוסף, מתקרבת לסיומה הקמתו של המרכז המסחרי השכונתי הראשון, בין הפרוייקטים של דמרי וחנן מור (בפינת הרחובות רובין וטורקיז). חנויות ראשונות במרכז זה יימסרו לתחילת עבודות התאמה ע”י בעלי העסקים בשבועות הקרובים.

מרכז מסחרי שכונתי בחריש

מרכז מסחרי שכונתי בחריש
מרכז מסחרי שכונתי חדש בחריש – בפינת רובין טורקיז

חריש צפויה להיות עיר של 100,000 תושבים והפעילות העסקית והמסחרית בה תהיה רבה וענפה ועל כך יעידו שטחי המסחר הרבים בעיר. בעלי העסקים הראשונים יתמודדו באופן טבעי מול אתגרים רבים, אך הכניסה בשלב זה לקרקע הבתולית של חריש תבטיח עבורם גם יתרונות רבים.

את מיקום שטחי המסחר בחריש, על סוגיהם השונים ניתן לראות על גבי מפת חריש.

למידע על נכסים מסחריים בחריש: חנויות בחריש למכירה ולהשכרה

2 תגובות לפוסט זה
  1. מה קורה עם האיזור הוותיק? למה לא משפצים אותו? לאן הלכו מאה מליון ש"ח שהמדינה הקציבה לחידוש האזור הוותיק?

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה