מרכז מסחרי שכונתי חדש בחריש יחל לפעול היום

היום תחל לפעול במרכז השכונתי 'בר סנטר', מאפיית המשפחה. מרכז זה מצטרף לשני מרכזים מסחריים שכונתיים פעילים באבני חן ובשכונת החורש. אורי בר, הבעלים של המרכז: "ההשקה הרשמית תתקיים בעוד כחודש עם פתיחתו המתוכננת של סניף שופרסל"

היום תתקיים ההשקה של 'מאפיית המשפחה' במרכז השכונתי החדש, 'בר סנטר' הממוקם ברחוב אודם בעיר. טקס קביעת המזוזה יתקיים בשעה 19.

המאפיה בבעלותו של סופיאן כבהה, תושב אום אל קוטוף ועובד לשעבר של רשת מאפיית המשפחה תציע לתושבי חריש פיצות, סמבוסות, לחמניות ומיני מאפה.

לדברי אורי בר, הבעלים של בר סנטר, פלאפל איצקו שיפעל גם הוא במרכז שכונתי זה, עתיד להיפתח בעוד יומיים, ביום חמישי ה-4.7 ואילו סניף של רשת השניצליה יפתח ויושק בחודש הקרוב כמו גם סניף שופרסל אקספרס.

"הפתיחה הרשמית של המרכז תתקיים בעוד כחודש, לאחר שחלק מן העסקים כבר יסיימו את תקופת ההרצה", שיתף בר.

עוד ציין בר כי במרכז 'מרום סנטר', הנמצא גם הוא בבעלותו, עתיד להיפתח בשבועיים הקרובים סניף שופרסל שיצטרף לחנות הצעצועים שפועלת במתחם.

המרכז השכונתי, בר סנטר, הוא המרכז המסחרי השכונתי השלישי שפועל בחריש והוא מצטרף לשני מרכזים נוספים, מרכז 'עמית', בשכונת אבני חן ומרכז 'מרום סנטר', בשכונת החורש.

עוד עתידים לפעול בשתי השכונות הראשונות של חריש, שלושה מרכזים שכונתיים נוספים שנמצאים בשלבי בנייה ואישורים. אלה יצטרפו לפעילות המסחרית המתפתחת בעיר, הן בשדרת דרך ארץ והן בקניון More בכניסה לעיר שהחל לפעול לפני שבוע.

 

תודה לרינה מאירי, מתיווך רי/מקס על עזרתה בהכנת הכתבה

מתעניינים בפתיחת עסק בחריש? למדו עוד כאן


לוח דירות חריש

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה