עכשיו זה רשמי: קניון MORE חריש נפתח!

קניון MORE בכניסה לעיר חריש קיבל היום תעודת גמר והוא פתוח למבקרים. ההשקה הרשמית תתקיים בעוד כחודש

'הוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה – חריש' העניקה היום תעודת גמר לקניון MORE חריש. הקניון המשתרע על שטח של  20.000 מ"ר ושטחי מסחר של 10.000 מ"ר מצוי כעת בשלבי פתיחה והרצה הדרגתית עד לפתיחתו המלאה.

"על פי ההערכות, בשבוע הבא תפתח מסעדת 'עד העצם', בשבועיים הקרובים יחל גם לפעול סניף 'סופר פארם' ואילו סניף 'שופרסל' עתיד להיפתח בעוד שלושה שבועות לפחות"

יזמי הקניון, קבוצת More  מעריכים כי הקניון יהווה עוגן מסחרי משמעותי בעיר החדשה ויציע מגוון חנויות, עסקים ומוקדי בילוי, לצד מוקד מפגש לתושבי העיר ולעשרות אלפי התושבים במעגלים הקרובים מצפון השומרון ועד מבואות חדרה.

חנויות Bיגוד, FOX וגלידה גולדה כבר פועלות בקניון וזכו למבקרים וקונים מתושבי חריש."אתמול היה פה טירוף בשעות אחר הצהריים והערב", דיווחה אחת המוכרות בחנות Fox.

חנות פוקס הום בקניון חריש קרדיט משה נייס
חנות פוקס הום בקניון. צילום: משה נייס

"בימים אלו נערכות ההשלמות האחרונות כדי שהרשתות השונות ייפתחו בהדרגה במהלך שלושת החודשים הקרובים", נמסר מטעם הנהלת הקניון. על פי ההערכות, בשבוע הבא תפתח מסעדת 'עד העצם', בשבועיים הקרובים יחל גם לפעול סניף 'סופר פארם' ואילו סניף 'שופרסל' עתיד להיפתח בעוד שלושה שבועות לפחות. "גזירת הסרט וטקס החנוכה של הקניון יתקיים רק אחרי פתיחת סניף שופרסל, העוגן המרכזי של המרכז", ציינו יזמי המתחם.

עוד עתידים לפעול בקניון כ-25 רשתות וחנויות של המותגים ללין,  מקדונלד'ס, דור אלון, הפיראט האדום, קפה גרג ועסקים מובילים נוספים.

תושבי חריש מרוצים

פוסטים בפייסבוק של תושבי חריש שכבר הספיקו לבקר בקניון, צצו חדשות לבקרים, אבל הודעת האישור הרשמית על פתיחתו של הקניון תפסה את חיים לאטי ואמו, שרה, בביקור בחנות FOX. שרה, שהתבטאה בכתבה אחרת על געגועיה לחוויית השופינג סיכמה: "יש יותר טוב מקניות? בשבילי פתיחת הקניון, זה דבר ענק, עד היום נאלצתי לנסוע לחדרה ועכשיו זה יהיה ליד הבית".

שרה לאטי
חיים לאטי ואמו שרה: "בשבילי זה דבר ענק"

ואכן, המענה הצרכני לתושבי חריש שהתבסס עד היום בעיקר על יישובי עמק חפר, צפון השומרון, שער מנשה ויישובי פרדס חנה-כרכור, חדרה, גן שמואל והאזור היה מצוי במרחק נסיעה של בין 15-50 דקות נסיעה ותושבי חריש מקווים כי פתיחת הקניון תשנה את המצב ותעניק להם פתרון קרוב וזמין.


לוח דירות חריש

פרוייקטים בחריש

תגובה אחת לפוסט זה

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה