רשתות המזון המהיר הראשונות בדרך לחריש

עד העצם אקספרס. צילום: נמרוד סונדרס

רשת המרכזים המסחריים MORE CENTERS הודיעה על חתימת הסכם עם שתי רשתות מזון מובילות בישראל: מקדונלדס ועד העצם אקספרס, לפתיחת סניף בחריש

השבוע נחתם הסכם התקשרות בין קבוצת חנן מור לרשת המזון "מקדונלדס" להקמת סניף מורחב במרכז המסחרי MORE בחריש שנבנה בכניסה לעיר. הסניף המורחב ימוקם על שטח של כ-250 מ"ר והוא יכלול את מאפייני העיצוב החדישים ביותר של הרשת. במסגרת החתימה סוכם על הקמת סניף מורחב הכולל אזור הסעדה רגיל וגם "מקדרייב", שמאפשר ללקוחות שנמצאים בדרכים לרכוש ארוחות ללא יציאה מהרכב, הישר מחלון ההגשה.

בנוסף, חתמה הקבוצה עם מסעדת "עד העצם אקספרס", חוזה להשכרת שטח למסעדה העומד על כ-150 מ"ר. הרשת הינה רשת מסעדות מזון מהיר ואיכותי בסגנון אמריקאי, המבוסס על תפריט מצומצם של המבורגר מבשר טרי, צ'יפס ושתייה עם אפשרות למילוי חוזר (refill). הקונספט חדשני של הרשת בא לידי ביטוי גם בכך שבשעות הערב המסעדה מקבלת אווירה של בר ומזמינה אליה קהל צעיר.

הכניסה של מקדונלדס ו"עד העצם" לחריש, מדגישה את הפוטנציאל הצרכני הגבוה של חריש, העתידה לאכלס כ- 100 אלף תושבים.

קניון MORE ממוקם בכניסה לחריש ויכלול בתוכו תמהיל רחב של רשתות וחנויות של המותגים המובילים בארץ. הוא צפוי למשוך אליו מבקרים רבים מחריש ומהערים הסמוכות לה ואף לתת מענה לנוסעים על כביש 6. הקניון צפוי להיפתח בחודש מרץ 2019.

קניון MORE בכניסה לחריש בשלבי בנייה
קניון MORE בכניסה לחריש. צפי פתיחה: מרץ 2019

מקדונלדס ועד העצם אקספרס מצטרפות למתחם המסעדות במרכז הקניות, שיכלול גם את קפה גרג, גלידה גולדה, מסעדה איטלקית מובילה וסושייה מובילה. בנוסף, הן מצטרפות לשורה ארוכה של רשתות קמעונאיות שכבר שכרו חנויות בקניון, בהן שופרסל דיל שצפויה להקים את אחת מחנויות הדגל שלה, סופר פארם, דור אלון כתחנת הדלק הראשונה בחריש ונוספת על כביש 6, Bגוד , סטימצקי, רשת KIWI בגדי ילדים ורשתות נוספות. את העסקאות הנוכחיות, כמו גם הקודמות, מייצגות ומלוות מטעם קבוצת MORE חברת Retale בראשות עו"ד שירה שגב מור ועו"ד טל שניצר.

חנן מור, יו"ר קבוצת חנן מור: "כשהחלטנו להקים את המרכז המסחרי בחריש בכניסה לעיר, הבנו כי הוא הולך להיות אחד המרכזים העמוסים והטובים ביותר באזור הצפון. אנחנו נערכים לקראת פתיחתו ברבעון הראשון של שנת 2019 כאשר מדי שבוע יותר חברות ורשתות מביעות עניין להיות חלק מהבשורה לתושבי חריש והסביבה. אין ספק כי כניסתה של רשת מקדונלדס הן באזור ההסעדה והן כמקדרייב וכניסתה של רשת עד העצם למרכז, מוכיחה את מה שזיהנו כבר בתחילת הדרך ואני שמח לספק מענה תעסוקתי ופנאי לתושבים ולנוסעים על כביש 6".


לוח דירות חריש

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה