שכונת הפרחים בחריש מתחילה לפרוח

שכונת הפרחים בחריש נמצאת בתנופת בנייה אדירה. דירות מגורים ומבני ציבור מוקמים בה בקצב מואץ והיא מושכת אליה אוכלוסייה איכותית וצעירה. יצאנו לפגוש את חברת אשדר, שמקימה את אחד הפרויקטים בשכונה ולשמוע מהם, ממקור ראשון, על התקדמות הפרויקט והשכונה

– תוכן שיווקי –

לא בכל יום קמה בישראל עיר חדשה שמושכת אליה זוגות צעירים, כמו גם משפחות שמבקשות להימלט מהמולת העיר הגדולה ורוצות לשדרג את איכות החיים. חריש מציעה כיום יתרונות משמעותיים כמו דיור איכותי ובר השגה, קרבה ונגישות למרכז הארץ ואוכלוסיה איכותית. רבים רואים בה את האלטרנטיבה השפויה למרכז ההומה והמתייקר – עיר צעירה עם נוף פסטורלי, שאפשר עדיין לרכוש בה דירת ארבעה חדרים במחירים הנעים סביב מיליון שקלים.

תנופת הבנייה נמשכת

שכונת הפרחים החדשה, שהחלה צומחת בחלקה הדרום-מזרחי של חריש, העלתה על מפת התכנון כ-3,000 יחידות דיור נוספות. בין מתחמי המגורים הרבים בשכונה משולבים מגוון מבני ציבור כגון מועדון נוער, מתנ"ס, ספריה, קונסרבטוריון ומוסדות חינוך – החל מגילאי הגן ועד בית ספר תיכון.

בתוך תנופת הבנייה העצומה, מבין המולת הדחפורים העובדים ללא הרף והפיגומים הנישאים אל על, עולה וצומח גם פרויקט "אשדר חריש", המתוכנן להתאכלס בחלקו הראשון בעוד כ-15 חודשים. בפרויקט 320 יחידות דיור באחד-עשר בניינים. מפרט הדירות המגוון בפרויקט מאפשר התאמה לצרכים המשתנים של קהלים מגוונים – דירות ארבעה חדרים בשטח של 95 או 100 מ"ר, דירות חמישה חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

מתן פרידמן, מנהל המכירות של פרויקט אשדר חריש, מספר: "מרגע שהוחלט על הקמתה, חריש נועדה לאכלס כ-100 אלף תושבים, על כל המשתמע מכך. כל מה שנבנה ותוכנן בעיר, הותאם להיקף האוכלוסייה הנרחב. גם האפשרויות שהעיר מציעה ותציע בעתיד מבחינת חינוך, תעסוקה, מסחר ופנאי מותאמות לאוכלוסייה צעירה שמבקשת איכות חיים, שלווה וסביבת מגורים שתיתן מענה לכל הצרכים היומיומיים".

הייחודיות האמתית היא בקהילה

אחת הסיבות לעלייה בביקוש לדירות בחריש, היא האטרקטיביות של המחירים. עם זאת, עבור רוב הרוכשים המחיר אינו הפקטור היחידי. האפשרות הייחודית להצטרף כיום לקהילה צעירה ומשכילה המתגבשת בעיר ולקחת חלק במעשה החלוצי של הקמת עיר חדשה, מהווה מקור משיכה למשפחות שמגיעות לכאן מערים ותיקות בכל רחבי הארץ.

"לא כל יום צומחת עיר חדשה בישראל", מסבירה רחלי בריזל, סמנכ"ל שיווק ומכירות באשדר. "אנחנו, בחברת אשדר, זיהינו את הפוטנציאל שטמון במקום כמו חריש ואנו בונים פרויקט יפהפה שיענה לצרכים של זוגות צעירים ומשפרי דיור. קהל היעד שלנו מורכב מזוגות צעירים, משפרי דיור שהחליטו לעבור לדירה גדולה יותר, עם חדר נוסף ולכן בחרנו לתכנן את הדירות שלנו כפי שהן מתוכננות".

"חריש אידיאלית למשפחות שמחפשות איכות חיים ותחושת קהילה", אומר פרידמן. "הכל חדש כאן, ונבנה ממש מההתחלה, מהיסוד. ככל שהפרויקט הולך ונבנה, מתחזקת התחושה המרגשת שהמשפחות שיכנסו בשנים הקרובות לעיר יעצבו אותה ואת האופי שלה".

"חריש היום מאפשרת איכות חיים ללא פשרות, ובמחירים נוחים", אומר פרידמן. דירת ארבעה חדרים שצופה על יישובי עמק חפר, בקהילה מתפתחת ואיכותית בצפון השרון, זה לא חלום, זו מציאות עבור רוכשי הדירות הנלהבים בפרויקט שלנו.

אנו בונים דירות במפרט משובח ובאיכות בנייה גבוהה בעזרת אחד מקבלני הבנייה המוערכים בארץ, אשטרום. עבור הרוכשים זו עסקה משתלמת. אנשים מבינים שזו הזדמנות שלא תחזור".

הנוף הנשקף מאחת ממרפסות הדירות בפרוייקט אשדר חריש

תשתיות או לא להיות

תושבי העיר החדשים, שמגיעים מערים גדולות ומרכזיות בהן הם רגילים למצוא מענה לכל הדרוש להם בחיי היומיום כגון מוסדות חינוך מגוונים, מקומות תעסוקה, אזורי מסחר ובילוי וחיי תרבות ופנאי מתעניינים, מטבע הדברים, בתשתיות העירוניות שכבר קיימות בחריש, וכמובן באלה המתוכננות לקום בשנים הקרובות.

כעיר שמיועדת למשפחות צעירות תחום החינוך בעיר מקבל תשומת לב מיוחדת. בספטמבר 2017 החלו את שנת הלימודים בחריש למעלה מ-1,000 תלמידים וילדי גנים. בתי ספר על-יסודיים וכן בתי ספר נוספים וגני ילדים צפויים להיפתח בהמשך בהתאם לקצב האכלוס.

תחום העסקים והמסחר נמצא גם הוא בצמיחה, כשבעתיד צפויים להתרבות אזורי המסחר בעיר. במהלך שנת 2017 נחנכה שדרת 'דרך ארץ', שדרת המסחר המרכזית ובה סופרמרקט, מגוון חנויות, סניפי קופות חולים ועוד. במהלך 2018 נפתח מרכז מסחרי שכונתי ראשון ומרכזים נוספים צפויים גם הם להיפתח. במחצית הראשונה של 2019 מתוכנן להיפתח גם מרכז קניות גדול בכניסה לעיר.

"חריש זה סטארט אפ, יש פה הזדמנות לבנות הכל נכון מההתחלה. יש פה פוטנציאל אדיר", אומר יצחק קשת, ראש המועצה, ומזמין משפחות וזוגות צעירים מרחבי הארץ לבוא ולהתרשם מהעיר. "אין כמו מראה עיניים, אין כמו לחוות את העיר הזו מבפנים", הוא מסכם.

לפרטים נוספים על פרוייקט אשדר לחצו כאן

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה