סיפורי עסקים בחריש | Fitness Mintz – הסטודיו הראשון לספורט וכושר בחריש

לאביב מינץ איכפת מהמתאמנים שלו. זה מה שהופך את Fitness Mintz שהקים בחריש למקום מיוחד, שמציע מעבר לאימוני אירובי, פילאטיס, עיצוב וחיטוב גם כוס קפה, אוזן קשבת ומעקב אישי אחר הביצועים והתוצאות

תוכן שיווקי

"אנחנו במפה ואנחנו נשארים במפה – לא רק בספורט, בהכל". נדמה שהמשפט שנאמר על ידי טל ברודי עם זכייתה הראשונה של מכבי תל אביב באליפות אירופה בכדורסל בשנת 1977 – מתאים גם לתחושת הראשוניות של תושבי חריש שמרגישים שותפים למהלך היסטורי של הקמת עיר חדשה בישראל ושואפים לעתיד טוב יותר, אולם עבור אביב מינץ (25) מדובר ביותר מכך, מדובר במפעל חיים.

אביב, המתגורר במאור ועתיד לעבור בעוד מספר חודשים לחריש עם השלמת בנייתה של הדירה שרכש, הוא מאמן חדר כושר ואימוני קבוצות מוסמך מטעם מכון וינגייט.

לפני מספר חודשים הוא פתח את סטודיו "פיטנס מינץ", הראשון בחריש מתוך מטרה להנגיש את הספורט והכושר לכלל תושבי חריש. הסטודיו, שמשתרע של שטח גדול של 65 מ"ר ושוכן במרכז המסחרי 'עמית' , מאובזר במיטב הציוד המתקדם ומעסיק 6 מדריכות ומדריכים מקצועיים בתחומי עיצוב וחיטוב, פילאטיס, אירובי, זומבה, TRX קבוצת ריצה ועוד. בכל יום מתקיימים בסטודיו כארבעה אימוני ספורט וכושר שונים בשעות הערב ואימונים נוספים מתקיימים גם בשעות הבוקר.

"תחום הספורט הוא תחום מאתגר ומרתק", מסביר אביב, שעבד בעברו כמאבטח של משרד החוץ בחו"ל. "במסגרת תפקידי כמאבטח התמודדתי עם מבחני כושר מאתגרים ואלה הביאו אותי לרמות כושר גבוהות ולרמות מנטליות שלא הכרתי בעצמי. זו הסיבה שנמשכתי לתחום זה, למדתי את התחום לעומק בשביל להבין מה אני עושה כשאני מבצע פעולה כזו או אחרת, מדוע זה פועל בצורה זו, מהי ההשפעה האמתית של תזונה על אימוני כושר וספורט וכן הלאה.

אביב מנהל סטודיו כושר בחריש וסטודיו נוסף במושב מאור ומשתף שהחלק האהוב עליו ביותר בניהול הסטודיו לחוגי ספורט ואימון הוא הקשר עם המתאמנים: "אני הכי אוהב לראות את השינוי הפיסי והמנטלי שחל באנשים כשהם מתחילים להתאמן. הם משתפרים ונהנים לעשות ספורט וכיף לי ללוות מקרוב את התהליך הזה".

ספורט וכוס קפה

מדי יום שלישי בשעה 19:00 קבוצה של 12 נשים מחריש מגיעות לקורס אימון הכי פופולרי בסטודיו, קורס אימון לעיצוב וחיטוב הגוף. הצצה לקורס אימון מראה כי מדובר בטווח גילאים רחב של נערות בגילאי העשרה ועד נשים פנסיונריות.

"הסטודיו מספק לתושבי חריש גם הזדמנות לייצר קשרים חברתיים חדשים. כולם כאן חדשים, תושבים שהגיעו מכל רחבי הארץ וההתכנסות כאן היא נקודת ממשק נוספת לקשרים חברתיים חדשים", מציינת עמית מל, תושבת חריש שעובדת בסטודיו.

הסטודיו של אביב פועל 7 ימים בשבוע (כולל מוצ"ש) ומציע לתושבי חריש מגוון רחב מאוד של אימונים מקצועיים.

"אני לא מתפשר על מקצועיות", מדגיש אביב ומוסיף: "לצערי, חדרי כושר בארץ עשו בשנים האחרונות מהלך של הוזלת מחירים על חשבון האיכות וקיצצו במאמנים. מי שמגיע לחדר כושר ולא מבין בתחום גם לא יזכה לראות שיפור. זו הסיבה שלא פתחתי בחריש חדר כושר אלא סטודיו לאימונים בו כל אימון מתקיים עם מדריך מקצועי. אני מאמין שרוב האוכלוסיה לא יודעת מספיק ולא מצליחה לנצל את המתקנים לשיפור המצב ואימון בעזרת מדריך/ה מקצועי/ת הוא הדרך שלי להעניק למתאמנים את הכלים להצליח".

דרך נוספת לעזור למתאמנים בסטודיו היא באמצעות תזונאית ספורט שמגיעה מדי שבוע ומקיימת פגישות אישיות עם מנויים, בונה תפריט ועוקבת אחרי ההתקדמות שלהם. "בניית תכנית התזונה משמעותית מאוד להצלחה של התהליך וזו התרומה הנוספת שלנו למתאמנים", מסכם מינץ.

Fitness Mintz - אימוני ספורט וכושר בחריש
להעניק למתאמנים את הכלים להצליח. Fitness Mintz בחריש

להנגיש את הספורט לכולם

"המטרה שלי היא להנגיש את הספורט לכלל האוכלוסיה בצורה הכי מקצועית וכיפית שאפשר. זו הסיבה שישנם אימונים לנשים בלבד, לגברים בלבד, ואימונים מעורבים. ישנם גם אימונים עם בייבי-סיטר בימי רביעי בבוקר, בהם ניתן להגיע עם התינוק ולמסור אותו להשגחה כאן בסטודיו", מתלהב אביב ומדגיש כי רוב הקבוצות הן קבוצות קטנות ולכן כל מתאמן זוכה ליחס אישי יותר ומותאם יותר.

הסטודיו מציע גם אימונים אישיים?

"כן, אנו מציעים גם אימונים אישיים: אימון בודד עלותו 120 שקלים ואילו עשרה אימונים עולים 1000 שקלים".

"אני מוצא שיש כאן הרבה אנשים בחריש שאוהבים ספורט ומבינים את החשיבות שלו. יחד עם זאת, כולם קנו דירה ומשלמים משכנתאות ולכן גם קצת קשה להם".

ומה איתך? כותבים לא מעט על הקשיים של עסקים בחריש…איך אתה מתמודד?

"הכי קשה לי להתמודד עם התגובות של המתאמנים שחושבים שמחיר המנוי כאן הוא גבוה. זה לא נכון. מנוי חופשי חודשי עולה 269 שקלים לחודש במסלול חצי שנתי ומנוי של אימון אחד בשבוע עולה 149 שקלים במסלול חצי שנתי. אלו מחירים סבירים ביותר, אפילו זולים בהתחשב לתמורה. רבים בחריש חושבים שאם ניתן לשכור כאן דירה בעלות נמוכה משמעותית מערים אחרות, גם הוצאות אחרות כמו אימון או כוס קפה, אמורות להיות זולות, אבל הם שוכחים שעלות תפעול עסק בחריש היא לא זולה, אלא ההיפך, יקרה יותר מערים אחרות".

עם הפנים ללקוח

אם בחרתם להירשם לאימונים בסטודיו תוכלו להתאמן גם בשעות הבוקר בין השעות 8:15-9:00 "בעתיד אנו נרחיב את מספר אימוני הבוקר", משתפת עמית ומוסיפה: "ההרשמה לאימונים היא קלה ופשוטה בעזרת אפליקציית ARBOX וזה באמת מקום מדהים להכיר אנשים, להתאמן וגם לנקות את הראש".

עמית מציינת גם כי כרטיס המנוי של Fitness Mintz מעניק הטבות לנרשמים בצורה של הנחות בעסקים מקומיים נוספים: טיפולי פנים, עיסויים או רפואה משלימה – "שיתוף הפעולה בין הסטודיו לעסקים פעילים בחריש חוסך למתאמנים עשרות שקלים מדי חודש", היא מדווחת.

"חשוב לי לשמוע מה המתאמנים חושבים וצריכים", מוסיף אביב. זו הסיבה שאנו זמינים למתאמנים בכל שעה באמצעות וואטס-אפ לגבי כל שאלה בנושא תזונה או אימונים מתוך תפיסה שעל הסטודיו לספק למתאמנים שירותי מעטפת חינמיים שיעשירו את החוויה שלהם במקום. אנו גם מפעילים מערך של סדנאות כמו סדנאות העשרה לשיקום לאחר לידה".

מהן התכניות להמשך הפעילות?

"אני מתכוון להרחיב את מערך האימונים ולהוסיף חוגי ריקוד וחוגי לחימה לילדים ולילדות ואני מקווה שרבים מתושבי חריש יהפכו את Fitness Mintz לבית שני עבורם".

ומה חושבים המתאמנים של אביב? טל אלקס, תושבת חריש שמתאמנת בסטודיו ממרץ מסכמת: "אני מרוצה. אני נהנית כבר שלושה חודשים ממגוון חוגים ברמות איתגור שונות, ממאמנים מוסמכים עם אוזן קשבת לייעוץ והדרכה, ומאווירה חברתית וספורטיבית מהנה ומדרבנת", היא מציינת. "וזה גם כיף לקבל בתור מתאמנת קבועה הטבות בבתי עסק בחריש. אני מציעה לתושבי חריש להיכנס לכושר ולהגיע. יש מקום לכולם".

אז גם לכם יש חשק להתחיל? הטלפון בסטודיו 052-6162779
הסטודיו מציע כעת אימון ניסיון ללא התחייבות וללא עלות – לחצו כאן

Fitness Mintz בפייסבוק


לוח דירות חריש

תגובה אחת לפוסט זה

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה