מוטי אדרי: "אני מתכוון להשתמש בידע ובקשרים שלי, כדי להשקיע בתושבי חריש"

מוטי אדרי. צילום: בעז מוטס

כיצד מתכנן מוטי אדרי, המועמד לראשות המועצה מטעם מפלגת כולנו לקדם את חריש? מהן הסוגיות החשובות שהוא מתייחס אליהן ולאילו כיווני התפתחות חריש צריכה לפנות לדעתו? קראו את כל התשובות לשאלות שרציתם לשאול

בסקר הבחירות שפורסם במקומון 'חריש שלי' בשבוע שעבר הגיע מוטי אדרי, המועמד לראשות המועצה מטעם מפלגת 'כולנו' אל המקום השלישי וקיבל 5% בלבד מקולות הבוחרים.

אבל אדרי אינו מתרגש: "הסקר נערך מול 303 תושבי חריש בלבד, מה שהיה יכול להיות רלוונטי לבחירות הקודמות כי זה מספר התושבים שהצביעו אז", הוא מסביר. "כיום בחריש יש בין 2,700 ל- 3,500 בוחרים לכן איני מודאג מהסקר ואני בטוח שתושבי חריש יודעים את מה שאני אומר עכשיו ואני לא מחדש להם דבר. בשורה התחתונה התושבים יאמרו את מה שיש להם לומר ביום הבחירות באמצעות שלוש הקלפיות אשר ייפרסו ברחבי העיר".

מרדכי (מוטי) אדרי המועמד מטעם מפלגת כולנו בראשות משה כחלון מתגורר בחריש תקופה קצרה. ניסיונו המוניציפאלי כולל מגוון תפקידים ביניהם: חבר מועצת העיר וסגן ראש עיריית רמת-השרון; יו״ר ועדת תכנון ובניה (מרכז) כיום ״אפק״; יו״ר ועדת תכנון ובניה קאסם כל דרום המשולש; סגן מ״מ ראש מועצה אזורית ״נחל עירון״ וראש מועצה מקומית ״בסמה״;

בעבר, כיהן אדרי ברמת השרון כחבר מועצה מטעם מפלגת ש"ס. לשאלה מדוע הוא עבר מש"ס למפלגת כולנו משיב אדרי: "אני זוכה לתמיכה ולהערכה רבה ממפלגות מכל קצוות הקשת הפוליטית, בזכות ניסיון עשיר של עשרות שנים בשירות הציבורי".

"לא זאת בלבד, אלא שקהל התומכים שלי מורכב מנציגים של כלל המגזרים בחריש, חילונים, מסורתיים ודתיים, שרואים בי מנהיג אמתי, שמלכד את השורות עם אהבה גדולה לתושבים".

מוטי, מדוע אתה מתמודד?

"אני מונע מחזון ואהבה אמתית לחריש ותושביה. אני לא רוצה לתת ביקורות לאחרים, אבל אני כן מאמין שאפשר לתקן את כל הליקויים הקשים שנעשו כאן בעבר. אני לא מתכוון להפריח סיסמאות וקלישאות שאין להן בסיס. אני זוכה לאהדה ענקית מהציבור. אני נהנה לצאת לשטח ולשמוע מה התושבים באמת צריכים ואני שמח על התגובות החמות ואהבה הגדולה שאני מקבל מהציבור. כל התומכים והתושבים שמכירים אותי יודעים את יכולותיי, וכשאני אומר אני גם עושה".

 מדוע כדאי לתושבי חריש לבחור בך?

"במהלך שנותיי בשירות הציבורי, צברתי המון ניסיון ניהולי והכי חשוב – יצרתי רשת חזקה של חברויות עם הצמרת של מדינת ישראל. אני מתכוון להשתמש בידע ובקשרים שלי, כדי להשקיע בתושבי חריש ולהפוך את המקום הזה למקום מגורים עם רמת שירות לתושב מהגבוהות בארץ".

"התושבים צריכים לבחור במי שמסוגל מקצועית לקיים הבטחותיו. את ההבטחות שלי אני מתכוון למלא במלואן באמצעות רשת הקשרים שלי עם שרים במשרדי הממשלה השונים וממגוון המפלגות, יחד עם החיבור שלי עם ״כולנו״, ידידי שר האוצר משה כחלון, שר השיכון יואב גלנט, שר הכלכלה והתעשיה אלי כהן וקשרים מצוינים נוספים עם שורה של שרים ואנשי כנסת ממגוון המפלגות. תושבי חריש צריכים מנהיג עם חזון, איש אמין, נקי כפיים עם ניסיון ניהולי עשיר, שידאג לשיפור השירות לתושב ובשביל זה אני כאן".

המיקום הכי טוב בארץ

"ביום הראשון בתפקיד, כשאשב על כיסא ראש העיר אדאג למהפכת פיתוח ותשתיות והקמת אזור תעסוקה חדשני, שיהווה מקור הכנסה לעירייה, שממנו נוכל להשקיע בחזרה בתושבים. החזון שלי להקים אזור תעסוקה מבוסס על חברות היי-טק וטכנולוגיה מתקדמת, כל זאת ללא הטלת אגרות על התושבים ותוך שמירה על תקציב מאוזן. נדאג להוספת אנטנות לקליטה במקומות הבטוחים ונכשיר ברחבי העיר תשתיות טכנולוגיות עם אינטרנט אלחוטי WI-FI בחינם. חלק נרחב מתקציב המועצה יועבר לשיפור חזות פני העיר בדגש על שכונת גמלא. אדאג להשקעה רחבה בשיפור המרחב הציבורי והפיכת חריש לעיר אסתטית ונקייה, עם רמת מגורים מהגבוהות בארץ", מספר אדרי.

 מהן לדעתך הסוגיות החשובות של חריש שדורשות את התייחסותך?

 "אני אוביל שדרוג כללי של העיר חריש עם מהפכה דיגיטלית לשיפור השירות לתושב כדי שתושבי העיר ייהנו משירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר וללא בירוקרטיה. נטמיע מערכות עירוניות עם שימוש הולך וגובר בטכנולוגיה מתקדמת ובשירותים עירוניים אינטרנטיים/מקוונים, בכדי לשפר את השירות לתושבים ובכדי למנוע בזבוז זמן יקר של עמידה בתורים מיותרים. האתר ינגיש לתושבי העיר, את כל השירותים העירוניים והמידע הדרושים, וישמש כערוץ תקשורת פתוח בין התושבים לנציגי העירייה. באמצעות האתר החדש התושב יוכל לעשות פעולות מגוונות כגון רישום אינטרנטי מקוון לגנים ולבתי"ס, להדפיס אישורים ולמלא טפסים, לשלם תשלומים שונים וכד'- כל זאת בלחיצת כפתור וללא צורך להגיע למשרדי העירייה".

"יש לנו כאן את המיקום הכי טוב בארץ ובעזרת הקשרים ההדוקים שיש לי עם צמרת המשרדים הממשלתיים והשרים השונים, נהפוך את חריש לבירת ההיי-טק של מדינת ישראל וזה יעשה רק טוב לפרנסת תושבי חריש ויהווה עוגן בטחון כלכלי חשוב מאין כמותו למשפחות בעיר, ובין היתר יזרים לכאן אנשי היי-טק שיהפכו את חריש לבית החדש שלהם".

"מהפכת הפיתוח שאותה אוביל בחריש תכלול הקמת גנים חדשים, פארקים וריאות ירוקות ברחבי העיר, עם מיטב המתקנים לרווחת הילדים והמשפחה. אדאג להצללות במרחב הציבורי, כדי לאפשר זמן איכות למשפחות בכל עונות השנה. אדאג להקמת מגרשי ספורט וגינות כושר "בחיק הטבע" ומתחם "קאנטרי קלאב" עם מתקנים מהמפוארים שקיימים בארץ, הקמת מתנ"סים ברחבי העיר עם מגוון חוגים לילדים. אוביל יצירת מקומות בילוי לתושבים תוך כדי עידוד פתיחת בתי עסק נוספים ובניית קניון חדיש מהמפוארים בארץ. העיר חריש בראשותי, תהפוך לעיר מתקדמת, עם רמת שירותים גבוהה לתושב, שפשוט יהיה כיף לגור כאן".

"אדאג שהצוותים ממחלקת הרווחה יתנו שירות מקצועי ורגיש למשפחות שזקוקות לעזרה וכמו כן אדאג להפחתת הארנונה לכלל האוכלוסייה כעיר שהוקמה יש מאין, ללא מקורות הכנסה ואפעיל את קשריי כדי שנוכל להישען על מענקי איזון עד הקמת אזור התעשייה המתוכנן. כמו כן בכוונתי להוביל בהקדם את הטיפול בתחבורה הציבורית מחריש ואליה".

אנא ציין נושאים שנמצאים בראש סדרי העדיפויות שלך וספר כיצד תטפל בהם

"החינוך נמצא אצלי בראש סדרי העדיפויות. השקעה גדולה בחינוך היא אבן היסוד להצלחה ולמען דור העתיד. אני מתכוון ביום הראשון שלי בלשכת ראש העיר, לזמן אליי את כל אנשי המקצוע ולהתחיל להוביל מהלכים והשקעה חסרת תקדים בחינוך".

"אני מתכוון לדאוג ששליש מהתקציב השנתי יופנה להשקעה בחינוך. הילדים שלנו הם דור העתיד ואנחנו נתחיל להשקיע בהם כבר בגיל הגן, עם סביבת לימודים מודרנית וכיתות לימוד שמאובזרות במיטב הציוד הטכנולוגי. אשקיע בצוותים החינוכיים כי הם המשאב הכי חשוב שלנו לטובת ההשקעה בילדים ואדאג שילדי חריש ילמדו במערכת חינוך שמותאמת לשנת 2019, עם חשיבה מחוץ לקופסא ותכנים לימודיים מתקדמים".

"אדאג לעזרה והשתתפות גדולה של המועצה בכל הקשור לתלמידים ממשפחות מעוטות יכולת ונפעל להקים מערך יול״א (יום לימודים ארוך) בסטנדרטים הגבוהים ביותר".

"מאחר והחזון שלי הוא ליצור כאן מערכת חינוך עם ערך מוסף ולא ריצה אחרי ציונים, אדאג להוספת שעת חינוך לערכים לתלמידים, במימון מלא של העירייה, כל זאת במטרה לתת לתלמידים "ערך מוסף" במסגרת לימודיהם. את הפירות לחזון שלי אנחנו נקצור כשאותם ילדים בחריש, יהפכו למבוגרים ערכיים שתורמים לקהילה".

מהו החזון שלך לעיר?

"במסגרת החזון שלי לחריש כעיר עם קהילה חמה ותומכת בעלת מודעות חברתית, מתנדבת ופעילה, אוביל קידום ועידוד ערכי ההתנדבות בקרב מבוגרים ובני נוער. אני רואה בהתנדבות ערך של שותפות ומעורבות בקהילה בראיה רחבה אף מעבר לעזרה לזולת ואני רוצה ליצור בחריש קהילה מתנדבת בעלת מודעות, אכפתיות ומעורבות בנעשה בה ובסובב אותה. עם פעילות התנדבותית רחבה של הקהילה זו תהיה עיר שכיף לגור בה וכדי שזה יקרה אדאג לשיתוף פעולה בין גופים וארגונים שונים בקהילה, בהנהגת מחלקת הרווחה והמרכזים הקהילתיים, אשר יחברו יחד לפיתוח מערך התנדבות עירוני ביישוב עם דגש על בני נוער מתנדבים".

"חריש בראשותי תהיה עיר ירוקה שמנהלת אורח חיים בריא עם קהילה ממחזרת והטמעת השמירה על הסביבה: אדאג למחלקת איכות סביבה בחריש, שרואה חשיבות עליונה בנושא הטמעת החינוך הסביבתי והשמירה על הסביבה ותשקיע משאבים בחינוך למודעות סביבתית. אדאג לחיזוק וביסוס החינוך הסביבתי וחינוך לקיימות במערכת החינוך, כולל קורסים והשתלמויות לגננות, למתנדבים ותושבים. אוביל מהלך להעצמת שינוי התנהגות בתחום, עם מערך מיחזור נגיש לתושבים".

כשאתה מדמיין את חריש העתידית כעיר בוגרת, לאיזו עיר אחרת היא תהיה הכי דומה לדעתך?

"כשאני מדמיין את חריש העתידית אני רואה בעיני רוחי עיר אליה יגיעו מרשויות רבות כדי ללמוד כיצד מובילים מהפכה שתשפר את איכות החיים של התושבים בצורה דרמטית ביחס לעבר, ואני מתכוון למהפך של 100 אחוזים".

עוד בנושא: הכירו את המועמדים בבחירות 2018 בחריש


לוח דירות חריש

4 תגובות לפוסט זה
  1. בהצלחה מוטי היקר
    הכרתי איש מדהים בחודש האחרון
    בוא תושיע את תושבי חריש הסובלים מקומבינות

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה