תושבי חריש מאחלים שנה טובה!

מה הייתם מאחלים לחריש? עשרה תושבים ותיקים וחדשים משתפים אותנו בברכות חגיגיות לכבוד השנה הבאה עלינו לטובה

"שחריש תתמלא כרימון ותהפוך להיות עיר תוססת ומדהימה"

צופיה קלר, שנה בחריש

"אני מאד אוהבת בחריש את הנוף הירוק שנשקף מחלונות ביתי והקהילה החמה שמחברת ומהווה סוג של משפחה חלופית בשבילנו כאן…. מדהים לראות את העזרה ההדדית והרצון לחיות יחד".

מה את מאחלת לעצמך ולמשפחתך לשנה הבאה?  "אצלנו, השנה מלאה בהתחלות חדשות, כך שאני מאחלת לנו – הגשמת משאלות, הצלחה והנאה".

מה את מאחלת לחריש? "שתתפתח , תתמלא כרימון ותהפוך להיות עיר תוססת ומדהימה כמו שרק כאן יכול להיות …"


"לכל התושבים רק שמחה"

תמרה אונגרוביץ, שנה וחצי בחריש

תמרה אונגרוביץ

לשאלה, מה את הכי אוהבת בחריש, עונה תמרה שהיא  הכי אוהבת את הקהילה והחברות שמצאה כאן.
מה את מאחלת לעצמך ולמשפחתך לשנה הבאה?  "הרבה שמחה, בריאות ואהבה".
מה את מאחלת לחריש? "שתמשיך לגדול ושיהיה לכולנו התושבים רק שמחה".


"מקווה שהעיר תפסיק להישען על תקציבים של המדינה ותהיה עצמאית"
תומר קסהאון, שנה בחריש


"אני אוהב בחריש את הטבע, הנוף, הקהילה שמחוברת אחד לשני, דואגת ועוזרת".
מה אתה מאחל לעצמך ולמשפחתך לשנה הבאה? "מאחל לעצמי ולמשפחתי הצלחה ושהילדים יתחברו עם התלמידים ויצליחו בבית ספר. בגדול – מייחל לטוב"!

מה אתה מאחל לחריש? "אני צופה עתיד טוב לעיר. מאחל לה שתתפתח ותגדל שיבואו לכאן אנשים טובים ואיכותיים, אקדמאים ואנשי עבודה שתורמים למיסוי העיר. מקווה שהעיר תפסיק להישען על תקציבים של המדינה ותהיה עצמאית.
"אני גם מקווה שמערכת החינוך תשתפר, חינוך טוב מביא בעקבותיו תעסוקה טובה ומושך אוכלוסייה חזקה שתתרום להתפתחות והצמיחה של חריש".


"שנזכה לחיות יחד מתוך כבוד והדדיות"

 מעיין אפרתי, שנתיים בחריש


"אני אוהבת בחריש את המגוון האנושי, את האנשים הטובים והמקסימים שפגשנו כאן. אוהבת מאד את תחושת החלוציות, הראשוניות והקהילתיות. ושזה המקום ליזום ולהשפיע".

מה את מאחלת לעצמך ולמשפחתך לשנה הבאה?"מאחלת שנמשיך להעמיק בבחירות שעשינו בחיינו, נשאף רחוק ונתקדם יחד עם המון אהבה, משפחתיות והכרת הטוב".

מה את מאחלת לחריש? "מאחלת לחריש ולתושביה שנזכה לחיות יחד מתוך כבוד והדדיות, בהסתכלות חיובית ועין טובה על המציאות. שנגדל ונתפתח בצורה בריאה וניצור כאן עיר מיוחדת בה כולם מרגישים בבית".


"שחריש תספק לנו את כל הצרכים הנדרשים כמו בכל עיר בישראל"

מקסים גלר, שנה וחודשיים בחריש

"אני הכי אוהב בחריש את האווירה, המקום נותן תחושה של שייכות, של בית, של המקום הנכון שאליו הגענו".

מה אתה מאחל לעצמך ולמשפחתך לשנה הבאה?  "שנפרח כאן, שנשתלב יחד עם כל התושבים המדהימים שיש פה. אמן והילדים ייהנו ממסגרות איכותיות ושהעיר תספק לנו את כל הצרכים הנדרשים כמו בכל עיר בישראל".

מה אתה מאחל לחריש? "מאחל לחריש שהיא תפרח ותגיע למקסימום שלה, שתאפשר לכל משפחה לחיות וליהנות כאן ממה שיש למקום להציע".


"מאחלת לחריש שתהפוך למוקד משיכה לעולים חדשים"

 שרה ג'ראפי עייש, שנה ושלושה חודשים בחריש


"אני הכי אוהבת בחריש שכל יום יש משהו חדש, שפותחים חנות או מיזם וכולם מקיפים, מעודדים ומברכים ונמצאים שם אחד בשביל השני".

מה את מאחלת לעצמך ולמשפחתך לשנה הבאה? "שנדע תמיד לעבור הכל ביחד ושתמיד נהנה אחד מהשני. שנהיה בריאים ומאושרים ושנדע להסתפק במה שיש ולהודות על זה כל בוקר מחדש".

מה את מאחלת לחריש? "אני מאחלת לחריש שתמשיך לגדול, להתקדם ולהתפתח ובכל זאת שתשמור על הקהילה המיוחדת והמחבקת שלה. אני גם מאחלת לחריש שתהפוך למוקד משיכה לעולים חדשים רבים ושנקבל אותם פה בפנים מאירות".


"מאחל לעיר שהבחירות הקרובות יקרבו בין אנשים"

 אורן רבלין, שנה בחריש

אורן רבלין

"אני אוהב בחריש את העובדה שאנשים מחייכים ברחוב גם לאנשים שהם לא מכירים ואת ההתחדשות המתמדת בעיר החדשה. אני חוזר לחריש אחת לכמה ימים וכל פעם רואה דברים חדשים. אנשים מאירים פנים, האווירה נעימה מאוד".
מה אתה מאחל לעצמך ולמשפחתך לשנה הבאה? "מאחל לעצמי ולמשפחתי שמחה וישוב הדעת. שנזכה למצוא את היציבות בתוך השינויים ולשמוח בתהליך ובמה שכבר יש לנו. ובמבט לעתיד, להמשיך ולפעול על מנת שיהיה יותר ויותר טוב".
מה אתה מאחל לחריש? "מאחל לעיר שהבחירות הקרובות יקרבו בין אנשים ולא ירחיקו אותם ומאחל לתושבי העיר שיזכו להמשיך להיות משפחה וקהילה גם כשנגדל ונגדל".


 "ה'ביחדנס' הזה של דתיים וחילוניים – נפלא בעיניי"

 איה זינגר (מוכרת בקרב ילדי הגנים בשם איה-"פפאיה"), שנה וחצי בחריש

"אני אוהבת בחריש את תחושת החלוציות והיכולת לקחת חלק בהעצמת העיר.  אוהבת את הקהילה התומכת…את העזרה ההדדית. ה"ביחדנס" הזה של דתיים וחילוניים – נפלא בעיניי".
מה את מאחלת לעצמך ולמשפחתך לשנה הבאה? "מאחלת לעצמי בראש וראשונה בריאות ושגשוג אישי ומקצועי".
מה את מאחלת לחריש? "מאחלת לחריש שתמשיך לגדול ולהתפתח, שתצליח לשמור על ייחודיותה, ותהווה בית לאנשים שגרים פה, כפי שהיא בית עבורי".


"לגור ולעבוד רק בחריש"

 אניק שוט, עשרה חודשים בחריש

"עליתי לישראל לפני שנה וארבעה חודשים והגעתי לחריש מיד אחרי האולפן. אני אוהבת בחריש את התושבים והמועצה ואת התחושה שכולם פה כמו משפחה. אני אוהבת את המיקום המרכזי של חריש בין הדרום לצפון וגם את העובדה שאנחנו קרובים יחסית לחוף הים".

מה את מאחלת לעצמך ולמשפחתך לשנה הבאה?  "אני מאחלת לעצמי לגור ולעבוד רק בחריש ושלא אצטרך לצאת מהעיר. אני רוצה לבנות את התא המשפחתי שלי כמו שבונים את העיר".
מה את מאחלת לחריש? "מאחלת לחריש שהמתנ"ס יפתח בקרוב. שיהיו הרבה בני נוער בגיל של הבת שלי (15). שחריש תהיה עיר עם חיים ואנרגיה ושנזכה לעיר אמנותית עם פסלים בכיכרות וצבעוניות עשירה".


"מאחל לכל התושבים החדשים שמגיעים לחריש למצוא את מקומם"

 רחמים ידיגרוב, 23 שנים בחריש
"אני אוהב הרבה דברים בחריש ביניהם את העובדה שלחריש יש מיקום אסטרטגי מרכזי, בסמיכות לתל אביב וחיפה ולחוף הים. חריש היתה מקום שקט וכפרי עד שהתחילה הבנייה החדשה. אני זורם עם העיר החדשה, אני מגלה פה אנשים טובים וקהילה טובה".
מה אתה מאחל לעצמך ולמשפחתך לשנה הבאה? "מאחל לי ולמשפחתי בריאות, אושר והצלחה ושלא יהיו מלחמות".
מה אתה מאחל לחריש? "מאחל לכל התושבים החדשים שמגיעים לחריש למצוא את מקומם ושכולם יהיו מאושרים ויהיה להם טוב. שנה טובה ומבורכת".

לוח דירות חריש

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה