"תוך חודשיים-שלושה יהפוך רחוב זה לאחד היפים והמצליחים בחריש"

אחת אחרי השנייה נפתחות החנויות ב– MORE STREET בשדרת דרך ארץ. דותן מזור, מנהל הנכסים בקבוצת MORE קורא לבעלי העסקים הביתיים לנצל את ההזדמנות, לצאת מהבית אל חלל עסקי משודרג ולהצטרף להצלחה 

תוכן שיווקי

בעוד מספר ימים תחל שנת 2019 ותביא בכנפיה בשורות משמעותיות בתחום המסחר בחריש. כך לדוגמא, קניון MORE בכניסה לעיר עתיד להיפתח במחצית השניה של 2019 ויכלול את סניפי הרשתות המובילות בישראל כדוגמת: שופרסל, מקדונלדס, FOX, סטימצקי, סופר-פארם, קפה גרג, הפיראט האדום, גלידה גולדה, Bגוד, kiwi ומצעים יפים.

אולם לא רק הקניון מביא איתו בשורות מסחריות. גם שדרת החנויות של קבוצת MORE בשדרת דרך ארץ – MORE STREET, המשתרעת על שטח של 250 מטרים בכל צד וכוללת כ-100 חנויות וחללי מסחר, עתידה לשנות את פני המסחר בחריש כפי שאנו מכירים אותו כיום. "בעוד חודשיים-שלושה לא ניתן יהיה להכיר את הרחוב הזה, הוא יהפוך לאחד הרחובות היפים ביותר בחריש", קובע בפסקנות, דותן מזור, מנהל הנכסים בקבוצת MORE. "השכרת החנויות מתקדמת בקצב יפה, יש הרבה אנשי עסקים מחוץ לחריש שמבינים את הפוטנציאל העסקי בעיר המתפתחת ומעתיקים את הפעילות העסקית שלהם ולעיתים גם את המגורים שלהם לעיר". 

המטרה: בניית תמהיל 'מסחר יומיומי'

תמהיל החנויות שנפתחו בחצי שנה האחרונה ושייפתחו בקרוב, עונה להגדרה של תמהיל 'מסחר יומיומי' המעניק לתושבי חריש פתרונות מידיים לניהול אורח חיים פונקציונלי ומהיר. MORE STREET תוכננה בהתאם לתפישה הרעיונית “Live, Work, Play” – לחיות, לעבוד, לבלות והכל בקרבת הבית. המשמעות היא שהתושבים יקבלו מענה אידיאלי לכל צרכי היומיום שלהם, במרחק הליכה רגלית מהבית.

בהתאם, פועלות כבר היום בשדרה קופות חולים, טיפת חלב, חנויות פרחים, תבלינים, מזון לבעלי חיים, פיצוציה וכן בית קפה וסניף מכונות אוטומטיות של בנק לאומי.

אילו עוד עסקים יפתחו בשדרה?

"אנו מנסים לקדם כעת מיני שדרת מעצבים, עסקים שמציעים לכל בעלי הדירות פתרונות לעיצוב קרמיקה, שיש, ריהוט, זה נכון ומתאים לפעילות בעיר מתהווה", מסבירה מאיה נבון, סגנית מנהל נכסים בקבוצת מור. "עוד עתידים להיפתח בתקופה הקרובה: מאפייה ומספרה ובעתיד גם עסקי מזון נוספים כדוגמת שניצליה ומסעדת המבורגרים".

הדמיית שדרת החנויות MORE STREET
הדמיית שדרת החנויות MORE STREET באדיבות viewpoint

האם אתם מעניקים לחנויות בלעדיות בתחומן כדי לעזור לבעלי העסקים?

"ישנן חנויות שנמכרו ועליהן אין לנו שליטה. בחנויות שאנו משכירים אנו מרגישים מחויבים להצלחת בעלי העסק ומנסים לשמור על תמהיל עסקים מגוון ומאוזן ולא לאפשר למתחרים לפתוח עסק אחד ליד השני.

"אנו מאמינים שראשוניות של עסק היא יתרון גדול. רואים את זה עם הצלחתה של החנות 'פקאן' ובהתאם אנו מעודדים עסקים טובים להשתלב בחריש, ומאמינים שעם העזרה שלנו הם יצליחו לבנות את עצמם ואת המוניטין שלהם".

מהו היתרון המרכזי בפתיחת חנות על השדרה?

"אין ספק שהיתרון הבולט בשדרה הוא המענה הנגיש לתושבים שגרים בדירות מעל החנויות שיכולים לרדת למטה, לקנות קפה, להסתפר או לשלוח את הילד עצמאית מבלי שהוא צריך לחצות את הכביש. צריך להבין כי בתפיסה העירונית המתקדמת, מגורים מעל רחוב מסחר הם יתרון משמעותי. השדרה גם מהווה מקום מרכזי ונוח לשאר תושבי חריש שיכולים להגיע אליה עצמאית ורגלית מהשכונות הקרובות. עם התקדמות האכלוס של שכונות הפרחים והמע"ר שדרת MORE STREET תהפוך למרכז העיר המורחבת" מסביר מזור.

עוזרים לעסקים להצליח

חברת האחזקה של קבוצת מור מעניקה לבעלי העסקים בשדרה שירותי ניקיון, תאורה, ומכתיבה את נראות השילוט על מנת להעניק לרחוב מראה אסתטי ומושך. מאיה נבון, מסבירה: "אנחנו משקיעים חזותית ברחוב עצמו על מנת שהוא יהווה גורם משיכה לצרכנים ולמבקרים”.

זה לא סוד שתחילת הדרך קשה לבעלי עסקים חדשים בכלל ובחריש בפרט, מה אתם אומרים ומציעים למי שמתלבט?

"אני מאמינה שהעתיד שייך ליזמים ולחולמים – חריש מעניקה כעת הזדמנות היסטורית לבעלי עסקים לפתוח עסק שירוץ הרבה שנים קדימה. עסק שעונה על ההגדרה של צריכה יומיומית, ירוויח בטווח הארוך. אני גם מזכירה שאנו פה בשביל לעזור לבעלי העסקים להתנהל נכון וטוב יותר",  אומרת נבון. “בעלי העסקים יהנו גם מפעילויות שיווקיות ייחודיות שהקבוצה תבצע כגון פרסום השדרה במדיות השונות, אירועים מיוחדים ועוד”.

מזור מוסיף: "אנו תופרים חליפה ייחודית לכל בעל עסק ובודקים יחד איתו את נושא הרווחיות, פדיון, עלויות ותשלומים. אין ספק שעסק מזון מתנהל שונה מחנות אופטיקה או חנות אופנה ולכן משמעותי לנהל שיח ישיר מול בעל העסק ולהתאים לו את הדרוש".

"העסקים בחריש בוחרים בנו כי הם מבינים שאנו מעניקים להם יתרונות שאין בשום מקום אחר. קבוצת MORE רואה בבעלי העסקים שותפים ובאה לקראתם במיוחד בשנה הראשונה לפעילות העסק. אנו מאמינים שראשוניות בחריש תורמת להיווצרות שם ומוניטין שיעזרו לבעלי העסק בעתיד ולכן אנו משקיעים בבעלי העסק".

מהי אם כן הבשורה שלכם לשנה הקרובה?

"אנו קוראים לתושבי חריש שמנהלים את העסק או המשרד בתוך הבית לנצל את העיתוי ההסטורי הזה ולצאת החוצה אל השדרה, לקפוץ אל השלב הבא. אנו מבינים שהשנה הראשונה קשה יותר ובהתאם באים לקראת השוכרים במחיר שכירות מופחת ובתנאים טובים".

לאילו בעלי עסקים ביתיים אתם קוראים?

"לכל מי שרואה טיפה קדימה, רואה את הנולד ומאמין בהצלחת העיר. כל מי שחושב שיציאה מהבית למיקום מרכזי תועיל לו – חוגים, סדנאות, משרדי עיצוב או כל עסק אחר – אנחנו כאן בשביל לבוא לקראתו ולהתאים לו את החליפה הטובה ביותר".


למידע נוסף על השכרת חנויות בחריש לחצו כאן


לוח דירות חריש

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה