חומוסייה, חנות פרחים ומרפאת שיניים – הכירו את בעלי העסקים החדשים בחריש

אם בא לכם לנגב חומוס, לשבת על כוס בירה, לקנות פרחים או לקפוץ לרופא שיניים – תוכלו לעשות זאת בקרוב, כאן, בחריש

בתחילת אוגוסט עתידה להיפתח ברחוב דרך ארץ 56, מרפאת השיניים הראשונה בחריש. ד"ר מג'ד אגבאריה (28) ממעלה עירון, משיק מרפאה פרטית שתעניק מגוון רחב של טיפולי שיניים בסיסיים לצד טיפולי שיניים שיבוצעו על ידי רופאים מומחים בתחומים שונים כמו אורתודנטיה (יישור שיניים). ד"ר אגבאריה, שמתמחה בטיפולי שיניים אסתטיים מתרגש לקראת הפתיחה: "אני שמח להיות מרפאת השיניים הראשונה בחריש שתעניק לתושבים שירות חשוב ונדרש", הוא מציין. לדבריו, המרפאה הפרטית תחבור בהמשך לקופות החולים ותעניק טיפולים גם ללקוחות בהסדר.

מרפאת שיניים ראשונה בחריש
ד"ר מג'ד אגבאריה

מדוע בחרת לפתוח מרפאה בחריש? 

"חשתי שצברתי מספיק ניסיון כשכיר ושהגיע הזמן לצאת לדרך עצמאית. חריש היא עיר מתפתחת ואני צופה לה תנופת פיתוח, והרגשתי שנכון לפתוח מרפאה במקום בו אין את השירות החשוב הזה".

בקרוב: חומוס אותנטי מקומי

חומוסייה בחריש
יואב דנגורי, חומוס דנגורי

בתחילת ספטמבר, עתידה להיפתח חומוסייה חדשה בבעלות יואב דנגורי (25) מקיבוץ ברקאי. דנגורי הוא הבעלים של פאב 'שרוליק' שפועל בקיבוץ בהצלחה כבר שלוש שנים ומהווה אבן שואבת לצעירים מהאיזור כולו.

החומוסייה עתידה להיפתח בדרך ארץ 49, השדרה המרכזית, ולהציע תפריט של מנות חומוס משודרגות לצד בירות מהחבית ומשקאות אלכוהוליים נוספים. "החומוס עשוי ממתכון מיוחד שאני מביא. המקום ישלב את הבוטיקיות התל אביבית יחד עם האותנטיות המקומית והעממית", מציין יואב.

מה תהיה רמת המחירים?

"המנות יהיו משודרגות אך המחירים יהיו עממיים, 27 שקלים למנת חומוס ושליש בירה ב-20 שקלים בלבד".

המקום יהיה כשר?

"כן, אני עדיין בודק אם תהיה כשרות רגילה או מהדרין".

יהיו משקאות אלכוהוליים נוספים חוץ מבירה?

"אני אלמד די מהר את הטעם והצרכים של תושבי חריש ואדע לספק להם מענה אלכוהולי נרחב. אני לא פוסל את האפשרות שהמקום יהיה פתוח עד שעות מאוחרות יותר ויגיש גם קוקטיילים, אבל השילוב של חומוס ובירה הוא בעיני שילוב מנצח".

הדמייה של חומוסיית דנגורי. עיצוב: יולי דורף

מדוע בחרת לפתוח את העסק בחריש?

"אני יליד האיזור ומכיר את הפוטנציאל ואת האיכות האנושית שקיימת בסביבה. אני מביא מוצר איכותי לחריש שאני מאמין בו. מעבר לזה, הנושא החברתי והקהילתי בחריש מאוד מפותח. לתחושתי, בקהילת חריש אנשים נשכבים על הגדר בשביל לקדם את העיר. כאדם צעיר אני מרגיש שמחובתי להירתם למאמץ ולעזור  ולפתח את המקום".

מהם הקשיים איתם אתה מתמודד בתור בעל עסק בעיר?

"חריש היא עיר חדשה בהקמה עם אוכלוסיה מינימלית ועם אפיונים של קיבוץ גלויות. העיר היא בפיתוח בשלל היבטים, אבל האופטימיות והפוטנציאל מכפרים על הכל ומקטינים את הקשיים. כבעל עסק, לקחתי את השיקולים האלה בחשבון, יש לי תכנית עסקית מסודרת, אני נערך לכל התרחישים הכלכליים האפשריים ומקווה לטוב".

המסחר פורח? חנות פרחים חדשה בחריש 

חנות פרחים בחריש
משמאל: שלי אבוטבול ומורן קלאורה

השבוע בעיתוי מושלם לקראת ט"ו באב המתקיים מחר, פתחו שלי אבוטבול ומורן קלאורה, בנות זוג המתגוררות בחריש מזה מספר חודשים את חנות הפרחים והמתנות, 'דבר אלי בפרחים' הממוקמת בדרך ארץ 56.

"היה לנו חשוב לפתוח חנות בחריש כדי לתת מענה לתושבים בתחום חסר", אומרת שלי ומוסיפה: "עד תקופת החגים גם המשלוחים בחריש ובסביבה יהיו בחינם ואנו בטוחות שנלמד להכיר מהר את התושבים ואת הצרכים שלהם ובהתאם גם נתאים את המחיר". ואילו מורן מזמינה את התושבים להגיע ולפרגן: "חשוב שהתושבים יבינו שהם צריכים לבוא ולפרגן לעסקים שנפתחים כאן כדי ליצור אמביציה ליזמים אחרים להשקיע בחריש".


פרוייקטים בחריש

לוח דירות חריש

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה