בשורה לעמותת נאות חריש: בניית הפרוייקט תתחדש

הבנייה בפרוייקט של עמותת "נאות חריש" צפויה להתחדש בשבועות הקרובים, לאחר שאתמול נחתם הסכם בינה לבין חברת אורתם סהר החדשה, בבעלות האחים יעקובי וחנן אסייג

אורתם סהר היתה קבלן הביצוע של הפרוייקט עד שלפני מספר חודשים הגישה החברה בקשה להקפאת הליכים והבנייה בפרוייקט ובפרוייקטים אחרים של החברה נעצרה. במהלך החודשים האחרונים ניסתה עמותת נאות חריש למצוא קבלן חלופי שימשיך את עבודות הבנייה ובמקביל נוהלו מגעים מול הנאמנים והבעלים החדשים של אורתם שרכשו לאחרונה את החברה תמורת 75 מיליון ש"ח.

עמותת נאות חריש מונה כ-710 יח”ד ב-42 בניינים בשכונת אבני חן בחריש (ראו מפה). העמותה זכתה בקרקע במכרז הראשון שנערך בעיר, שתוצאותיו פורסמו בתחילת 2013 ונכון להיום נמצאת הבנייה ברוב הבניינים בשלב השלד.

על פי ההסכם שנחתם, תשלם העמותה לאורתם החדשה כ-270 מיליון ש”ח כולל מע”מ בתמורה לסיום בנייתו של הפרוייקט. עלות זו משקפת תוספת של כ-35 מיליון ש”ח ביחס לעלות הבנייה המקורית והיא תגולגל על חברי העמותה. יש לציין כי ערבויות הביצוע שנתנה אורתם סהר הישנה לעמותה עמדו על כ-21 מיליון ש”ח אך במסגרת ההסכם החדש תוכל העמותה למשוך לקופתה רק כ-10 מיליון מתוכן.

הבנייה של רוב הפרוייקט צפויה להסתיים תוך כשנה וחצי, אך מתחמים מסויימים וכן מתחם המבנים המדורגים יסתיימו מעט מאוחר יותר, קרי לקראת סוף 2018.

ההסכם שנחתם עדיין דורש את אישורם של בנק לאומי ושל בית המשפט.


פרוייקטים בחריש

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה