הונחה אבן פינה לתחנת כיבוי האש בחריש

הונחה אבן הפינה לתחנת הכיבוי האזורית שתוקם בשכונת מעו"ף בחריש. התחנה תפעל כחלק ממערך גופי החירום בעיר. רב טפסר דדי שמחי: "התחנה צפויה לשפר את המענה לתושבי העיר בפרט ותושבי האזור בכלל". ראש העיר: הקמת התחנה היא חלק ממתן מענה מקיף לכל צורכי החיים בחריש

היום (ראשון) התקיים טקס הנחת אבן הפינה להקמת תחנת כיבוי אש בחריש. הטקס התקיים במעמד נציב הכבאות רב טפסר דדי שמחי, בכירי כב"ה וראש העיר יצחק קשת. 

טקס הנחת אבן הפינה תחנת כיבוי אש

התחנה שתוקם בשכונת מעו"ף בחריש היא תחנת כיבוי אש אזורית, כדוגמת תחנות חדרה וחיפה, שתעניק שירות לתושבי העיר וליישובי הסביבה. התחנה תפעל כחלק ממרכז החירום העירוני לצד גופי הצלה נוספים כמו משטרה ומד"א. עלות הקמת התחנה הוא כ-16 מיליון שקלים ועל פי הערכות הבינוי יסתיים תוך 10 חודשים, והתחנה תיכנס לפעילות מבצעית.

תחנת כיבוי אש דדי שמחי, נציב הכבאות
דדי שמחי: "התחנה צפויה לשפר את המענה לתושבי העיר בפרט ותושבי האזור בכלל"

"התחנה צפויה לשפר את המענה לתושבי העיר בפרט ותושבי האזור בכלל", ציין בפתח דבריו רב טפסר דדי שמחי עוד הוא הדגיש בדבריו את החשיבות של הקמת תחנה בעיר המוקפת בחורש טבעי ונתן כדוגמה את השריפה שהשתוללה בשבוע שעבר באזור ירושלים: "רק בשבוע האחרון למדנו על החשיבות של כבאות והצלה בישראל ועל הצורך להגיע מהר ומהו פוטנציאל הסכנה. גם כאן לשמחתי העיר מוקפת בירוק. אזרחים רגילים רואים ירוק, אבל לוחמי אש רואים בירוק, אדום או שחור".

טקס הנחת אבן הפינה תחנת כיבוי אש
תחנה אזורית שתעניק שרות גם לישובי הסביבה

"השאיפה שהתחנה הזו תהווה אבן שואבת גם לבני הנוער לפעילויות הסברה והדרכה. תחנת חריש הולכת להיות לא עוד תחנת משנה אלא לספק מענה מבצעי לחריש, באקה אל גרביה ואום אל פאחם", ציין מפקד מחוז החוף של כב"ה יחזקאל (חזי) לוי. 

תחנת כיבוי אש בחריש הדמיה: דוברות כב"ה
הדמיה של מבנה התחנה. סיום בנייה משוער: עשרה חודשים

ראש העיר יצחק קשת אמר בטקס כי הקמת התחנה היא חלק ממתן מענה מקיף לכל צרכי החיים בחריש. "לצאת למכרזי דיור זה החלק הקל. אך נדרש מערך מקיף בכל תחומי החיים. כל אחד מהתושבים שם כאן את מלוא הונו, מתוך תקווה ואמונה שמה שנבנה פה נבנה טוב ונכון
ואנחנו עושים הכל כדי לא לאכזב אותם. יש לנו את הזכות ואנחנו נעשה את זה", הוסיף קשת ופירט כי "תחנת הכיבוי היא אחד הניצנים הראשונים מתוך מערך החירום הכולל שמוקם כאן במעו"ף לביטחון של כלל תושבי חריש, משטרה, הצלה ורפואה וכן בונקר לשעת חירום".

קשת סיים באמירת תודות לשר בטחון הפנים הנוכחי עמר בר לב ולשר בטחון הפנים הקודם אמיר אוחנה שקידם את הקמת התחנה. עוד הוא הודה לחברי ועדת תו"ב ולחברי מועצת העיר.

עד להקמתה של תחנת כיבוי האש המקומית תמשיך ותקבל חריש את שירותי הכבאות מהתחנות השכנות בסביבה, תחנות המשנה אום אל פאחם ובאקה אל גרביה והתחנה האזורית חדרה.


לוח דירות חריש

פרוייקטים בחריש

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

%d בלוגרים אהבו את זה: