״כל העיר תוזמן לאירוע״: העירייה אישרה תקציב לחגיגות הכרזת חריש כעיר

חברי המליאה אישרו הקצאת 350 אלף שקלים לטובת חגיגת שינוי מעמדה המוניציפאלי של חריש ממועצה לעיר. לאירוע יוזמנו "בכירי מדינת ישראל" וכל תושבי חריש. ראש העיר: "מדובר באירוע היסטורי שקורה פעם אחת בחייה של עיר"

חברי מועצת העיר אישרו אמש (רביעי) בישיבת המליאה הקצאת תקציב בסך 350 אלף שקלים, לטובת הפקת אירוע חגיגי לרגל הכרזת חריש כעיר.

"לאירוע יוזמנו בכירי מדינת ישראל", ציין ראש העיר יצחק קשת ולצד זאת הוסיף: "מדובר באירוע היסטורי שקורה פעם אחה בחייה של עיר. זה עומד להיות אירוע חגיגי וכל העיר תוזמן לאירוע".

חריש הוכרזה כעיר בישראל
ההכרזה על העיר במעמד קהל מצומצם. צילומים: מור שקיפי-לאטי

כזכור, ב-24 במאי 2022, ביקרה שרת הפנים איילת שקד בחריש והכריזה בפני קהל מצומצם על שינוי מעמדה המוניציפאלי של חריש ממועצה לעיר.

לדברי ראש העיר, האירוע יכלול הופעת אומן והתקציב הנדרש כולל הוצאות אבטחה, רישוי, ביטחון, וגידור. לשם השוואה, תקציב אירועי יום העצמאות האחרון בחריש, הסתכם בכ-700 אלף שקלים.

עם זאת, טרם נקבע תאריך, "זה נבדק כעת מול בכירי המדינה", הסביר קשת, וטרם הוחלט על מיקום האירוע. חבר המועצה, יוסי גולדמן, ביקש לבחון את האפשרות לקיים את האירוע בשדרת דרך ארץ ומנהלת מחלקת האירועים מרלן אהרנוסון ציינה כי "הנושא מורכב והתקציב מוגבל אולם זה נבחן כעת בהיבטים של ביטחון ובשאר ההיבטים". עוד ציינה אהרונסון כי האירוע יכלול מתחם ייעודי שיציג את כל הפורומים והקהילות הפעילות בעיר. "חשוב לנו שהתושבים יהיו גאים לקחת חלק באירוע ולהציג את הפעילויות היפות שקיימות בעיר", היא סיכמה.

לקריאה נוספת: חריש הוכרזה כעיר בישראל!


פרוייקטים בחריש

לוח דירות חריש

6 תגובות לפוסט זה
  1. מאוד משמח לשמוע שכל בעיות העיר נפתרו וכל מה שנותר זה לחגוג את זה בענק (עם כספי הארנונה הגבוהה בארץ)
    בטח הארוע יתקיים במעוף הרי זה הcity של חריש, לא?

    פשוט עירייה על הפרצוף. אין מילים

  2. נפלתם על הראש. אין מילה אחרת.
    על זה אתם מוציאים כסף ?העיר משוועת לפיתוח והשקעה.אינפלציה מתחילה. עוד שנייה יהיה מיתון מאסיבי.
    אבל לא בואו נשרוף 350K על השטויות האלה עכשיו. איך אף אחד בעירייה אל מזדעק על הביזבוז? אה ברור, זה לא הכסף שלהם, מה אכפת להם.

  3. עדיין אין בית ספר לחטיבת הביינים לשנה הבאה, ולכן לא אוכל להשתתף בחגיגות. חוסר מקום ללימוד ילדנו יפגע כשה בעתיד ילדינו!

  4. גם 700,000 על ארועי יום העצמאות וגם עוד שלוש מאות חמישים אלף, ואחר כך דורשים ארנונה בסכומי עתק בגלל כל מיני תרוצים ממשפחות צעירות שעדיין לא התבססו כלכלית, וכשאין תקציב למוסדות חינוך בתי כנסת ועוד דברים חשובים, הכל בשביל לקבל עוד כמה אחוזי רייטינג.

השאר תגובה

פרויקטים