מרכז רפואי 'הלל יפה' נערך לצמיחת העיר חריש

מרכז רפואי הלל יפה המשרת כ-500 אלף תושבים באזור חדרה והסביבה, נערך בתכניות העתידיות שלו גם למתן מענה לתושבי העיר חריש:  "עובדת היותו של חריש יישוב בצמיחה מתמדת לא נעלמת מאתנו"

השבוע נחנך במרכז הרפואי הלל יפה, מתחם חדש למחלקה לרפואה דחופה (חדר המיון), שנבנה בהשקעה של כ-6.5 מיליון שקלים.

פרויקט חידוש מתחם המחלקה לרפואה דחופה החל לפני יותר משנה, ומטרתו הייתה יצירת תנאי מלונאות טובים יותר למטופלים ולמטפלים. בהתאם, שטח חדר המיון הורחב בכ- 200 מ"ר נוספים, תשתיות המבנה שופרו, בוצע בינוי מחודש של אזור הטיפולים, הכשרת חדר בידוד חדש, שיפור עמדות השירות, דלפקי העבודה וארונות התרופות, השלמת ציוד והכנסת ריהוט חדש, ושיפוץ כללי של אזור המבואה המיועד להמתנת משפחות.

מרכז רפואי הלל יפה צילומים: דוברות המרכז
מרכז רפואי 'הלל יפה' חדרה צילומים: דוברות המרכז

מרכז הלל יפה משרת את תושבי חדרה והסביבה ועתיד להיות בית החולים המרכזי גם עבור תושבי העיר חריש. ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי 'הלל יפה' מפרט: "חדר המיון ב'הלל יפה' משרת כיום אוכלוסייה המונה כ-500 אלף תושבים אשר צפויה לגדול לכ- 650 אלף תושבים עד לשנת 2025 וכמיליון תושבים משנת 2040 ואילך. בנתון זה נכלל צפי הצמיחה ביישוב חריש".

דוברת המרכז הרפואי הוסיפה ואמרה: "עובדת היותו של חריש יישוב בצמיחה מתמדת לא נעלמת מאתנו, כמו גם צמיחתם של יישובים נוספים בסביבות בית החולים. מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מיקי דודקביץ, והנהלת בית החולים אף נפגשו עם יצחק קשת, ראש העיר, על מנת לקדם מיזמים משותפים, לשמוע על הצרכים של הקהילה, ולהציג את הפעילות הענפה של המרכז הרפואי בהווה ובעתיד. קצרה היריעה מלפרט את כל הפרוייקטים הקיימים והעתידיים, ויש לא מעט כאלו, אך לכולם מטרה אחת – טובת הציבור הרחב, טובת המטופל ובני משפחתו".


פרוייקטים בחריש

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה