מרפאה חדשה של הכללית תחל לפעול בימים הקרובים

קופת חולים כללית פותחת מרפאת רופאים עצמאים שתפעל ברחוב רימון ומוסיפה רופא ילדים למרפאה בשדרת דרך ארץ. המהלך נועד להפחית את העומס הקיים ולהעניק מענה רפואי לכ-40% מתושבי חריש, לקוחות הקופה

 

עדכון מתאריך 17/1/19: 

בעקבות התנגדות הדיירים ברחוב רימון 5 בו אמורה היתה להיפתח בימים הקרובים מרפאה נוספת של קופת חולים כללית, החליטה הנהלת הקופה לשנות את תכניותיה. בהודעה שמסרה דוברת כללית למערכת חריש סיטי נמסר: "הוחלט כי בשלב זה תעבור פעילות הרופאים הנוספים למרפאת כללית בשדרת דרך ארץ, בשעות שהן מעבר ובנוסף לשעות הקבלה הרגילות, כך שלתושבי חריש ינתן מענה רחב ומקיף לאורך שעות היום והערב. בימים הקרובים נפרסם את שעות הקבלה של רופא הילדים ורופא המשפחה החדשים".

 

על פי נתוני שירותי בריאות כללית, כ-4,200 תושבי חריש הינם לקוחות הכללית בחריש, מדובר בלמעלה מ-40% מתושבי העיר שמניינם עבר לאחרונה את רף ה-10,000 תושבים. קופת חולים כללית פועלת בחריש למעלה מעשור, ובאפריל 2017 נחנכה המרפאה החדשה בשדרת דרך ארץ, שגדלה והתרחבה במהירות. בנוסף, נפתח לאחרונה סניף טיפת חלב בעיר, גם כן על השדרה המרכזית.

יחד עם זאת, הכפלת מספר תושבי העיר בשנה החולפת העמיסה משמעותית על הסניף המקומי. בחודשים האחרונים התקשו תושבי חריש לקבל מענה טלפוני, לקבוע תור או לראות רופא ותלונות אלה לא נעלמו מעיני ההנהלה.

כמענה מידי לצורך הקיים, פותחת כעת הכללית מרפאה חדשה, של רופאים עצמאים שתעמוד לרשות המטופלים. המרפאה, שפעילותה תחל בימים הקרובים,  תפעל בדירה ברחוב הרימון 5, דירה 5, קומה מינוס 1.

מרפאת כללית חדשה ברחוב רימון בחריש
הכניסה למרפאה החדשה של הכללית, ברחוב רימון 5

במרפאת הרופאים העצמאים יעניקו שירות שני רופאים; ד"ר סאאד יונס, רופא משפחה וד"ר עאקל חאלד, מומחה ברפואת ילדים. עוד תספק המרפאה החדשה גם שירותי סיעוד, לקיחת דמים ושירותי משרד.

בשורה נוספת היא כי בימים אלו הצטרף רופא ילדים נוסף, ד"ר נאטור חאמדה, לשעות השירות הקיימות במרפאת כללית בדרך ארץ 51.

מדוברות כללית נמסר בתגובה: "העיר חריש גדלה ומתרחבת וכך גם מספר הלקוחות הזקוקים לזמינות של רופאי הילדים והמשפחה. אנו פועלים במרץ על מנת לספק להם ולמצטרפים החדשים, שירותי רפואה איכותיים וזמינים. הוספת רופא ילדים נוסף לשעות השירות הקיימות במרפאה ופתיחת מרפאה עצמאית חדשה ברחוב הרימון הם חלק מהמענה לצרכים".

"בנוסף חשוב לצין כי חריש ממוקמת כיום באזור בו כללית מציעה שירותים רבים של רפואה יועצת, רפואת נשים, התפתחות הילד ועוד. שירותים נרחבים קיימים בערים סמוכות, כגון פרדס חנה וחדרה והם עומדים לרשות לקוחות כללית מכל האזור".

"אנו נמשיך להיות קשובים לצרכים של תושבי חריש, בשאיפה מתמדת לשפר את השירות ולתת מענה מותאם לצרכים הרפואיים".

עוד בנושא: מנהלי המרפאות בחריש, שמצעידים את קופות החולים קדימה

3 תגובות לפוסט זה
  1. ומה עם הסיפור המוזר הזה שבימי שישי הם פתוחים לסירוגין שבוע כן שבוע לא? אני לא עובר קופה רק כי אין לי זמן…. מקווה שכללית תואיל בטובה להתייעל לפני שאמצא את הזמן לעבור קופה

  2. מה קורה עם שירותי בריאות הנפש.פסיכולוג.פסיכיאטר. הוסטל .דיור מוגן וכל המערך הקשור בבריאות הנפש בעיר?

השאר תגובה

פרויקטים