קאמבק לעמותות בחריש? עמותה חדשה מתארגנת לבנייה בשכונת הפרחים

בצילום: תשתיות בשכונת הפרחים בחריש

עמותת בנייה חדשה מתארגנת בימים אלה ומתווספת לרשימת הפרוייקטים בחריש. העמותה, המאורגנת ע”י חברת “איילה אגם”, הודיעה כי רכשה קרקע בשכונת הפרחים (לשעבר המגף) בעיר לבניית 12 בניינים ובהם 132 יח”ד. שם הפרוייקט: נוף אגמ בחריש.

הקרקע נרכשה מהזוכה במכרז המקורי של השכונה ב-2015, חברת אוסאמה הנדסה, והיא ממוקמת בלב שכונת הפרחים.

במכרז הראשון של העיר החדשה, שנערך בשלהי שנת 2012 זכו מספר רב יחסית של עמותות בנייה ונראה היה כאילו המגמה תימשך גם למכרזים הבאים. אולם, לאור קשיים שנתקלו בהם עמותות בנייה רבות בעיר וכן עקב הפגיעה הכללית בתחום קבוצות הרכישה עם קריסתה של ענבל אור, נראה היה כי חלה עצירה בפעילות העמותות בחריש.

חברת “איילה אגם” אירגנה בחריש שתי עמותות בנייה נוספות – עמותת “אפיקי חריש” בשכונת אבני חן המונה 60 יח”ד ועמותת “אפיקי מודיעין בחריש” בשכונת החורש המונה 128 יח”ד. שני הפרוייקטים נמצאים עדיין בשלבי בנייה.

לדברי החברה המארגנת, אומדן המחיר לדירות 4 חדרים מתחיל מכ-890 אלף ש”ח והאומדן של דירות 5 חדרים מתחיל מכ-970 אלף ש”ח. מחירי הדירות בעמותות כידוע לרוב אינם מחירים סופיים, אך גם הפעם מארגני הקבוצה מפגינים בטחון ביחס לאומדן המוצג. לדבריהם, מדובר במחיר תחרותי מול פרוייקטי מחיר למשתכן בחריש, העומדים להיפתח להגרלה (לזכאים בלבד) בתקופה הקרובה.

להרחבה בנושא עמותות בנייה, קראו כאן.


פרוייקטים בחריש

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה