רשת סופר-פארם תפתח סניף ראשון בחריש

קניון MORE SHOP הנבנה בכניסה לעיר

התפתחות חיובית נוספת בתחום המסחר בחריש: רשת סופר-פארם חתמה על הסכם שכירות עם קבוצת MORE, ותפתח סניף בשטח של כ- 500 מ"ר בקניון MORE SHOP בכניסה לחריש

רשת סופר-פארם מצטרפת לרשתות נוספות שכבר הבטיחו את מקומן בחריש ותפתח את הסניף הראשון שלה בקניון MORE SHOP בכניסה לעיר. באוגוסט שעבר דיווחנו על הסכם שנחתם עם שופרסל להקמת חנות בשטח של 4,000 מ"ר בשטח הקניון. בחודשים האחרונים נחתמו הסכמים עם רשתות נוספות כדוגמת קפה גרג, רשת KIWI בגדי ילדים, רשת B גוד, סטימצקי ועוד.

MORE SHOP הינו הקניון הגדול של חריש הממוקם בכניסה אליה ויכלול בתוכו תמהיל רחב של רשתות וחנויות של המותגים המובילים. הקניון יכלול כ-400 מקומות חניה ב-3 מפלסים. פתיחת הקניון מתוכננת לחודש מרץ 2019 והוא צפוי למשוך אליו מבקרים רבים מחריש ומיישובי הסביבה. העסקה הנוכחית מסמלת את המשך תנופת המסחר בחריש, כשיותר ויותר רשתות מגלות עניין במרכזי המסחר בעיר וצפויות לפתוח בהם סניפים.

מסופר-פארם נמסר: "כרשת בתי המרקחת של המדינה – אנחנו מזהים צורך הולך וגדל בשירותים של סופר-פארם בחריש ושמחים להגיע לראשונה לעיר. לעיר חריש פוטנציאל מסחרי גבוה ואנו בטוחים כי הסניף יזכה להצלחה".

חנן מור, יו"ר קבוצת MORE : "הגברת קצב האכלוס של העיר, דורשת העמדת כל השירותים הנדרשים לתושבים. אנו שמחים לחתום על הסכם משמעותי נוסף עם רשת הפארם המובילה בישראל, שראשיה הצליחו לזהות את הפוטנציאל הגבוה בעיר חריש ובמרכז MORE SHOP, שיהווה אבן שואבת עבור תושבי העיר והערים הסמוכות לה".

עוד בנושא: “בחריש אנחנו מיישמים תפיסה של מענה לכל צרכי החיים במרחק של 5 דקות מהבית”


לוח דירות חריש

תגובה אחת לפוסט זה

השאר תגובה

פרויקטים