היכן נמכרה הדירה היקרה ביותר בחריש?

סקירת הנדל"ן של "חריש סיטי" עוקבת אחר נתוני שוק הנדל"ן של חריש החל משנת 2014 ועד היום. בסיכום שנת 2018 עולים מספר נתונים מעניינים

שוק הנדל"ן של חריש שמר על יציבות יחסית לאורך שנת 2017 עם קצב מכירת דירות שעמד בממוצע על כ-40 עסקאות בחודש. במהלך 2018 קצב מכירת הדירות נותר דומה, אך במחצית השניה של השנה חלה לראשונה ירידה קלה במחירי הדירות הנמכרות.

שכונת הפרחים החדשה היוותה בשנת 2017 כשליש מנתח מכירות הדירות בעיר ובשנת 2018 היוותה כבר למעלה ממחצית מכמות הדירות שנמכרו בחריש. נתון זה כולל את העסקאות מיד שניה שנכון להיום רלוונטיות בעיקר לשכונות "הוותיקות" – אבני חן והחורש. מכאן עולה שנתח המכירות של דירות חדשות מקבלן עדיין גבוה משמעותית ממכירת הדירות מיד שנייה, כפי שטבעי היה לצפות מעיר בהקמה.

הדירה היקרה ביותר שנמכרה בחריש בשנת 2018 (ולמעשה, מאז ומעולם) הינה דירת 5 חדרים ששטחה 146 מ"ר. מחירה, וגם מחירי הדירות היקרות ביותר שנמכרו בשאר השכונות, מוצגים בסקירת הנדל"ן.

לראשונה, ב-2018 אנו מציגים את ממוצע מחירי דירות 4 ו-5 חדרים בשכונת מעוף החדשה (לשעבר המע"ר). בשכונה זו רוב הדירות נמכרו במסגרת תכנית "מחיר למשתכן" ועל כן עלותן נמוכה יותר בממוצע ביחס לדירות בשכונות העיר האחרות.

מחירי השכירות בעיר שמרו על יציבות בשנת 2018, ביחס לשנה קודמת. בסקירה מוצגים טווחי המחיר לדירות רגילות, דירות גן ופנטהאוזים, לפי נתוני "לוח דירות חריש".

סקירת הנדל"ן משרטטת תמונה מפורטת של שוק הנדל"ן בחריש. לצד סקירה התפתחותית של השוק בין 2014-2018, מוצגים בסקירה גם ממוצעי 2018 המספקים "חיתוך מצב" של תמונת השוק הנוכחית.

לקריאת הסקירה המלאה לחצו כאן.


מבולבלים משמות השכונות בעיר? היכנסו למדריך השכונות של חריש.

פרוייקטים בחריש

תגובה אחת לפוסט זה
  1. זה לא הזמן לדבר על הדירה היקרה בזמן שהמחירים יורדים. עדיף להתרכז בפתיחת חנויות בחריש ולתת לשוכרים מחיר נוח.

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה