אתר חדש לוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה – חריש

הוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה – חריש חנכה החודש אתר אינטרנט חדש

הוועדה פועלת במודל ייחודי בישראל והדבר מתבטא בכל תחומי העשייה. מעט על הוועדה מתוך האתר החדש:

"כדי לזרז את הקמת העיר, הוכרז מרחב תכנון מיוחד הכולל את הגבעות שממזרח לכביש 6 ומדרום לכביש 65 (צמוד לכביש 6353) בהיקף של כ-5,000 דונם (140 מטר מעל פני הים). על המרחב הזה הופקדה ועדה מיוחדת לתכנון ולבנייה עפ"י סעיף 32 בחוק התכנון והבנייה, התשכ"ה-1965.

הוועדה המיוחדת שוקדת ופועלת לבניית אלפי יחידות דיור בקצב מהיר וברמה תכנונית גבוהה, מבלי לחרוג מהכללים, מהחוק ומהתקנות ובמטרה להפכה לעיר ואם בישראל.

עד היום הנפיקה הוועדה המיוחדת 5.500 היתרים לבניית יחידות דיור, ובכוונתה להגדיל מספר זה ל-6,000 עד סוף שנת 2015  ול-11,200 יחידות דיור עבור 50,000 תושבים עד סוף 2018."

האתר החדש נבנה מתוך רצון לספק גישה קלה ונוחה למידע מקצועי לכלל הגורמים העוסקים בתכנון ובנייה בחריש, ויחד עם זאת להנגיש את המידע והעדכונים השוטפים על הנעשה בתחומי הוועדה – לציבור הרחב.

המידע המקצועי הזמין באתר כולל – מעקב אחר בקשות רישוי בנייה, סיכומי ישיבות ועדה, גישה לתוכניות בניין עיר וכן פרסומים והודעות שונות בנושאי תכנון ובנייה בחריש.

מעבר לכך, מקפידה הוועדה לעדכן את הציבור באופן שוטף על הנעשה באמצעות כתבות ועדכונים שוטפים, תמונות שונות המשקפות את פעילות הוועדה והבנייה בעיר וכן קטעי וידאו קצרים המספקים הצצה לישיבות הוועדה. כמו-כן, ניתן דרך האתר ליצור קשר עם הוועדה ועם בעלי התפקידים השונים בה.

כתובת האתר החדש: harishpl.org

 

את תקציר ישיבת הוועדה מתאריך 10.9.15 ניתן לראות כאן (קטע וידאו מתוך האתר החדש):

3 תגובות לפוסט זה

השאר תגובה

פרויקטים