יצירתיות בתקופת קורונה: מודל חדש לרכישת דירה בחריש

התקופה הנוכחית מאופיינת באי-וודאות רבה. לצד הצורך של רבים, בהוזלת עלויות המחייה, עולה דווקא הצורך בשיפור סביבת המגורים. יחד עם הצורך בשינוי, עולה החשש מכניסה להתחייבויות ארוכות טווח. מודל חדש שמשיקה כעת קבוצת MORE בחריש, מציע פתרון יצירתי למצב המאתגר הזה

– תוכן מקודם –

הקורונה טרפה את הקלפים למשפחות, צעירים, זוגות ובודדים. בחודש שעבר, הכלכלנית הראשית באוצר, שירה גרינברג, הזהירה מהשלכות המשבר על החזר המשכנתאות בקרב רוכשי דירה ראשונה, שפוטרו או הוצאו לחל"ת. על פי נתוני האוצר, כרבע מרוכשי דירה ראשונה בחמש השנים האחרונות, נותרו ללא עבודה בגל הראשון של מגפת הקורונה.

בתקופה הנוכחית, המתאפיינת באי וודאות כלכלית גדולה, מנסים רבים להוזיל את עלויות המחייה. אחת הדרכים המרכזיות היא במציאת פתרונות דיור מוזלים לטווח הקצר, בייחוד בזמן שחברות רבות מעסיקות את עובדיהן בקפסולות, בשילוב עבודה מרובה מהבית, מה שמאפשר גם להתרחק קצת מאזור המרכז.

חיפוש אחר מגורים קרובים לטבע. יער חריש הגובל בעיר

לצד זאת, אפשרויות הבילוי והפנאי שהיוו את אחד מגורמי המשיכה החזקים למגורים בערים הגדולות, הצטמצמו כמעט לחלוטין. הערים הגדולות כבר אינן מהוות בתקופת הקורונה מטרופולין תוסס, חי ובועט וניכרת דווקא מגמה הפוכה, של חיפוש וכמיהה אחר בילוי בטבע, או מעבר לערים "ירוקות" יותר וקרובות יותר למרחבי טבע מרגיעים ומחזקים.

חריש כאבן שואבת

בניגוד לערים הגדולות והוותיקות, חריש נהנית בתקופת הקורונה מצמיחה משמעותית במספר התושבים, כיוון שהיא מספקת אלטרנטיבת מגורים מתאימה עבור רבים. השילוב של עיר חדשה, עלויות מחייה נמוכות וקירבה למרחבים פתוחים וערכי טבע רבים, הופך את העיר למותאמת במיוחד לתקופה הנוכחית.

בהיותה עיר חדשה, חריש מציעה למשפחות דירות חדשות במחירים ברי השגה, גם עבור משפחות עם מפרנס אחד בלבד. מחירי השכירות הנמוכים הפכו לאבן שואבת עבור רבים המבקשים להוזיל את עלויות המחיה או עבור אלה הזקוקים להרחבה מיידית של מרחב המחייה המשפחתי.

לפטופ עבודה מהבית
עובדים מהבית: השהייה הממושכת בבתים מכתיבה צרכים חדשים

השהייה המשפחתית הממושכת בבתים, גוזרת עבור משפחות רבות צרכים חדשים כמו הצורך בחדר עבודה, חדר משחקים או חדר ילדים נוסף. גם האפשרות, לשדרג את סביבת המגורים מדירה רגילה לדירת גן או דירת פנטהאוז רחבת ידיים, לעיתים אף בעלות חודשית נמוכה יותר, משחקת תפקיד משמעותי בהחלטה להגיע לחריש.

כמו-כן, עבור רבים, חשוב המרחב שמחוץ לדירה לא פחות מזה שבדירה עצמה. בין אם מדובר בירידה לגינות הציבוריות הרבות הפזורות בעיר או בהליכה קצרה לטבע רחב הידיים הסובב את העיר, חריש מאפשרת את המרחב הנדרש גם בתקופה של הגבלות תנועה עקב המגיפה.

על אף היתרונות הברורים והתאימות הגבוהה לתקופת המשבר, ברור לכל כי החלטה על מעבר דירה, ובוודאי מעבר לעיר חדשה, אינה החלטה פשוטה. לצד אלה שכבר עשו את הצעד ועברו לחריש, ישנם רבים שעדיין מתלבטים, בעיקר כשמדובר על רכישת דירה, וחוששים להיכנס כעת להתחייבות ארוכת טווח.

אם לא בטוחים – באים קודם להרגיש!

לנוכח העיתוי הייחודי המשלב בין אי וודאות כלכלית לבין צורך משפחתי או אישי בהגדלת מרחב המחייה ושדרוג חוויית המגורים, מציעה כעת קבוצת MORE מודל חדש וייחודי בפרוייקט המגורים שלה בשכונת הפרחים. המודל החדש, נותן מענה בדיוק עבור אלה החוששים בתקופה הנוכחית, מהתחייבות ארוכת טווח.

על פי המודל החדש, יוכלו לראשונה רוכשי דירות בחריש לשלב בין מגורים בשכירות בעיר לבין הליך רכישה של דירה חדשה המאפשר לשנות את ההחלטה שנה אחרי. במילים פשוטות – לרכוש דירה עם אפשרות להתחרט.

חנויות למכירה בחריש בשכונת הפרחים
לקנות דירה ולשלם בהתחלה כאופציית רכישה 5% בלבד מערך הדירה

איך זה עובד? קבוצת MORE מציעה לרוכשים לקנות דירה ולשלם בהתחלה כאופציית רכישה 5% בלבד מערך הדירה ולהיכנס לגור בדירה מייד, שהרי הדירה כבר מוכנה למגורים. אם התאקלמה המשפחה בעיר ובשכונה, היא יכולה בתום שנה ממועד התשלום הראשון, להשלים את הרכישה ושכר הדירה של השנה הראשונה יהיה על חשבון החברה. אם אחרי שנה מתחרטים, יוכלו הרוכשים לבטל את העסקה ולשלם את דמי השכירות בלבד. באופן זה, יתאפשר לרוכשים להרגיש את העיר ולחוות את חוויית המגורים בה, בדירה בבעלותם, מבלי ”לזרוק כסף“ על שכירות כן לקבע את המחיר של היום. בסיום התקופה – אם אוהבים נשארים, ואם לא, מחזירים.

גם עבור משקיעים מציעה קבוצת MORE אפיק השקעה מותאם לתקופת הקורונה. במסלול זה, יוכלו המשקיעים לרכוש דירה להשקעה, שכבר מושכרת לדיירים לטווח ארוך, עם הבטחה ל-3% תשואה למשך שנתיים. הרכישה תתבצע בתשלום רכיב ההון העצמי בתחילה, כאשר יתרת התשלום מבוצעת רק כעבור שנה. במידה ולאחר השנה הראשונה מתחרטים – מקבלים גם כאן את הכסף בחזרה.

לפרטים נוספים על המודל החדש ומידע על הפרוייקט של קבוצת MORE בשכונת הפרחים, ניתן להשאיר פרטים בדף הפרויקט.

* הידיעה בשיתוף עם קבוצת MORE ונועדה לצרכי מידע בלבד. את קבוצת MORE יחייב רק התקנון שנמצא במשרדי החברה וניתן לקבלו בפנייה לאנשי המכירות באמצעות השארת פרטים בדף הפרויקט.
תגובה אחת לפוסט זה

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה