אפריקה ישראל מגורים: חריש היא עיר העתיד של ישראל

בחברת אפריקה ישראל מגורים הבונה בכל רחבי הארץ, מאמינים בחריש. "עיר העתיד של ישראל" מציעה הזדמנות יוצאת דופן למשפחות צעירות לרכוש דירה במחיר שפוי באזור השרון הצפוני, כך לדברי תמיר לולו, מנהל מכירות אזורי

תוכן שיווקי. בתמונה: בנייה בשכונת הפרחים החדשה בחריש. צילום: אורן קלר

אפריקה ישראל מגורים, מקימה בשכונת הפרחים בחריש את פרוייקט "סביוני חריש", הכולל 380 יחידות דיור ב-13 בניינים. הפרוייקט מצטרף לשכונות ה"סביונים" האיכותיות הפזורות בכל הארץ. שוחחנו עם אנשי החברה, המעורים היטב בשוק הנדל"ן הישראלי, על מנת לשמוע מנקודת מבטם על התפתחות השכונה והעיר החדשה, בפרספקטיבה כלל ארצית.

"על רקע העליות במחירי הדיור בשנים האחרונות, הזדמנויות הנדל"ן בישראל, במיוחד בגוש דן והשרון, הולכות ומתמעטות. משפחות צעירות מרחבי הארץ אשר חיפשו מגורים באיכות חיים גבוהה ובמחיר שפוי מוצאות את הפתרון בדמותה של העיר החדשה, חריש" אומר לולו.

"בהשוואה למחירים של יישובים אחרים באזור, ובוודאי מול מחיר הדיור הממוצע בישראל, חריש מציעה עסקאות נדל"ן אטרקטיביות מאוד. כיום בחריש אפשר למצוא דירות 3 חדרים בפחות ממיליון ₪ ו- 4 חדרים ב – 1,100,000 ₪. אני מעריך שהקפיצה הגדולה בשווי של הנכסים בעיר תהיה עוד 4-5 שנים, כשכל התושבים ייכנסו לשכונות והעיר תהיה בפעילות מלאה. על פי ההערכות הנוכחיות, מי שקונה היום דירה למגורים או השקעה בחריש, צפוי לרשום תשואה של עשרות אחוזים תוך מספר שנים".

עיר חכמה, נגישות גבוהה

לדברי תמיר לולו: "חריש היא 'עיר חכמה' שתוכננה מראש במלואה מה שמתבטא בתשתיות תת קרקעיות, עדכון אונליין על הנעשה בעיר באפליקציה עירונית, תכנון מרכזי קניות, פארקים, מוסדות קהילתיים, מרכזי תעסוקה ומסחר – כאשר התפיסה היא ליצור נגישת גבוהה מכל נקודה בעיר, על מנת לאפשר חיי קהילה רציפים ושוקקים".

"בדומה למודיעין, שהוקמה בנקודת האמצע בין ירושלים לתל אביב ורושמת הצלחה רבה, מחירי דיור גבוהים ואוכלוסייה איכותית ומגוונת", מדגיש תמיר, "כך גם חריש, שהוקמה במיקום אסטרטגי בין חיפה לתל אביב ומציעה אופק חדש לזוגות צעירים. בכך, שהיא מאפשרת להם אכלוס מידי בסביבת מגורים מפותחת בכל הקשור למוסדות ציבוריים, תשתיות או שירותים לאזרח".

"ההחלטה להקים את העיר החדשה ביותר בישראל במיקום של חריש נבעה מהקרבה של העיר לכבישים מהירים ראשיים, כגון כביש 6, כביש 65 וכביש 9. בעתיד יש כוונה להקים מחלף בכביש 6 שייכנס ישירות לחריש, בנוסף למחלף שמגיע מאוד בסמוך לה נכון לעכשיו", אומר תמיר. "ויש גם תכנון לכך שרכבת העמק תגיע לעיר מתוך מטרה לענות על הצורך של מתן אפשרויות תעסוקה קרובות, נוחות ואיכותיות. בסמוך לעיר הולך ומתפתח בימים אלו אזור התעסוקה של חבל מנשה, שהמטרה שלו היא לתת מענה לחריש".

סביוני חריש – שכונה המעודדת יצירת קהילה

פרויקט "סביוני חריש" יכלול 380 יחידות ב-13 בניינים, עם מגוון דירות בנות 3,4,5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן. מדובר בהיקף בנייה שרק חברות גדולות ואיתנות פיננסית כמו אפריקה ישראל מגורים יכולות ליישם. הפרויקט יצטרף לשכונות ה"סביונים" האיכותיות הפזורות בכל הארץ, אשר מהוות סמל לקהילה מפותחת, אוכלוסייה איכותית ואיכות בנייה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אפריקה ישראל מגורים מתמחה בהקמה של שכונות מגורים שלמות, המעודדות יצירת קהילה. כאשר בשלב הראשון החברה החלה בשיווק של שני הבניינים הראשונים בפרויקט.

דוגמאות למחירים בפרויקט סביוני חריש

  • דירת 3 חדרים 77 מ"ר + 10 מ"ר מרפסת החל מ- 970,000 ₪
  • דירת 4 חדרים 96 מ"ר + 10 מ"ר מרפסת החל מ- 1,090,000 ₪
  • דירת 5 חדרים 116מ"ר + 18 מ"ר מרפסת החל מ- 1,290,000 ₪

מבצע לחודש ימים – "פשוט לקבל יותר"

אפריקה ישראל מגורים, הכריזה על מבצע לחודש ימים בלבד במסגרתו היא מציעה דירות בעלות תכנון קפדני במיקום מושלם בלב שכונת הפרחים במחיר של פחות ממיליון ₪ בנוסף להטבות ייחודיות הכוללות תנאי תשלום בהתאמה אישית ופטור מהצמדה עד לאכלוס.

לקבלת פרטים נוספים על המבצע, השאירו פרטים כאן

סביוני חריש אפריקה ישראל - הדמיית חוץ
הדמיית פרוייקט 'סביוני חריש'

פרוייקטים בחריש

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה