נפתח הסניף החדש של הכללית בחריש

בשעה טובה נפתח הבוקר הסניף החדש של “שירותי בריאות כללית” בחריש

תושבי חריש התעוררו הבוקר למראה בלונים וליצנים שהסתובבו ברחבי העיר ובישרו על פתיחת הסניף החדש של שירותי בריאות כללית בחריש. הסניף מחליף את המרפאה שפעלה עד כה ברחוב זויתן והוא ממוקם בפינת הרחובות גמלא ודרך ארץ, בפרוייקט של חברת חנן מור.

הסניף החדש מציע מגוון שירותי בריאות לתושבי העיר וכולל בשלב זה רופא משפחה, רופאת ילדים, שירותי אחיות ומשרד קבלה. בית המרקחת טרם נפתח והוא צפוי להיפתח לאחר חג הפסח, בתחילת חודש מאי. שירותי טיפת חלב, שגם הם חלק מפעילות הכללית בחריש, ימשיכו להינתן בנקודת טיפת חלב הקיימת, ברחוב זויתן 13.

מרפאת הכללית בחריש

גם הסניף החדש הינו סניף זמני באופן יחסי, שצפוי לשרת את תושבי חריש למשך 3 השנים הקרובות. בהמשך צפויה להיפתח מרפאה גדולה אף יותר, באחד מהמרכזים המסחריים, שתתאים לגודל האוכלוסיה הצפוי אז, עם התקדמות איכלוס העיר.

מנהל הסניף ד”ר מייקל ספדי ציין כי “חיכינו זמן רב לפתיחת הסניף החדש ואנחנו מתרגשים מאד ומרוצים מהמבנה החדש. הבשורה הגדולה לתושבים מבחינתנו היא המעבר לשירות מלא, בכל ימות השבוע, כך שתושבי העיר לא יאלצו לנסוע למרפאות ביישובים אחרים. רצף השירות מאפשר לנו גם לטפל בחולים במחלות כרוניות הזקוקים לטיפול ומעקב שוטף. אני מנהל את הסניף של חריש מזה כשנתיים ומצפה ומקווה להמשך חיזוק הקשר שבנינו עם התושבים הקיימים וכמובן עם התושבים החדשים, במבנה החדש”.

מפת חריש החדשה

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה