בחירות בחריש: איחוד בין מוטי אדרי ואריק מויאל

המועמד לראשות העיר מוטי אדרי יושב ראש מפלגת "כולנו" הסיר את מועמדותו והכריז על תמיכה בעו"ד אריק מויאל יושב ראש מפלגת "חריש בדרך חדשה"

פרסום רשימת הסיעות שמתמודדות בבחירות 2018 חשף לתושבי חריש את איחוד הכוחות שהתבצע בין מוטי אדרי, יושב ראש "כולנו" בחריש לבין עו"ד אריק מויאל.

אדרי, שהיה אחד מארבעת המתמודדים לראשות המועצה, הסיר את מועמדותו והצטרף כמספר 2 ברשימתו של אריק מויאל. לדברי אדרי, האיחוד בוצע ונקבע לאחר שבוצעו מספר בדיקות וביניהן סקרי עומק בחריש, שהצביעו כי מויאל הוא בעל הסיכויים הטובים ביותר לנצח בבחירות ולכן החליט לאחר קבלת ברכת שרי כולנו, וביניהם שר האוצר, לחבור אליו ולתרום לו מניסיונו.

"מצאתי באריק איש של אמת איש של עשייה שבא לשנות את חריש מתוך תשוקה ואהבה גדולה למקום", התייחס אדרי לנושא. "אני אביא את הניסיון  הרב שלי בכדי לעזור ולסייע לאריק לנצח המערכה, ולהפוך את חריש לאחת הערים המובילות בישראל,  זה אפשרי ואני מאמין שהציבור בחריש ייתן לנו להוכיח זאת".

מויאל מאשר את המהלך ומוסר: "מוטי יהיה מס׳ 2 ברשימת ״חריש בדרך חדשה״ והצטרפותו מעצימה מאוד את מגמת ההתחזקות שלנו מהשבועות האחרונים. כמוני בדיוק, מוטי מאמין שחריש חייבת לשנות כיוון חזק ומהר, כדי להבטיח עתיד טוב יותר לנו ולילדינו. אני מודה למוטי מעומק הלב על האמון והוא תוספת כוח משמעותית ממנה תיהנה חריש כולה. מוטי, אני ושאר הנבחרת האיכותית שהקמנו, רצים עד הסוף הטוב ונחושים לנצח עבור חריש. מהלכים נוספים מתהווים ברגעים אלו ממש ואני מקווה להיות איש בשורות גם בהמשך. בהצלחה לחריש".

עוד הוסיף מויאל בהתייחס לביקורת שקיבל על הרכב הרשימה כי הסיעה שהרכיב מורכבת מתמהיל של חילונים, דתיים ונשים, התמהיל הכי לא סקטוריאלי בחריש, רשימה מאוזנת שמייצגת את כלל האוכלוסייה.

בתמונה מימין לשמאל: מוטי שטיין, אריק מויאל ומוטי אדרי

 

לוח דירות חריש

פרוייקטים בחריש

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה