קן הנוער העובד והלומד בחריש פותח שנת פעילות חדשה

לאחר פתיחת שנת הלימודים בבתי הספר, הגיע תורן של תנועות הנוער. היום, שלישי (6.9) פותחת תנועת הנוער העובד והלומד את שנת הפעילות ה-92 שלה ב-650 קנים וסניפים ברחבי הארץ, עם למעלה מ-95,000 חניכים. השנה, גם הילדים ובני הנוער בחריש יוכלו להצטרף לנוער העובד והלומד בקן חריש החדש שהוקם לפני קצת פחות משנה. הקן הוקם ע"י מור קרול, רכזת הקן וצוות של 4 מדריכים צעירים. בחודש האחרון עזבה מור את הקן והצטרפו שתי רכזות חדשות: חן אלטמן ושלי מור, שמזמינות את כל ילדי חריש להגיע לקן ולהירשם לפעילות השנתית.

השנה צפויים להיפתח בקן 2 קבוצות חדשות בקרב ילדי בית החינוך הממלכתי חריש. בחודש הקרוב מתוכננות פעילויות רבות ומיוחדות כגון: א"ש לילה, המירוץ למיליון ואירוע משפחות קהילתי. הפעילות תתרחש במבנה החדש מועדון הפיס לנוער, סמוך לבנין המועצה.

KenHarishבפעילות הנוער העובד והלומד יתחנכו הילדים לאור ערכים של שוויון, ערך האדם, ציונות, צדק חברתי, דמוקרטיה, אהבת הארץ – כל זאת בתוך מסגרת חברתית בטוחה שמעודדת מחשבה יצירתית ופיתוח כישורי חיים.

סיסמת הנוער העובד והלומד, "ביתנו פתוח לכל נערה ונער", קובעת שלכל אחד ואחת מגיעה הזכות לפעילות. לכן מושקעים משאבים רבים (הוזלת פעילות, קופות סבסוד) על מנת לדאוג לכך שכל חניך יוכל להשתתף בפעילויות החוץ השונות של התנועה. תנועת הנוער העובד והלומד, יחד עם בוגרי התנועה בעבר והורים לחניכים בהווה, הקימה קרן מיוחדת, קרן השוויון, במטרה להבטיח כי כלל ילדי ישראל יוכלו לקחת חלק בפעילות התנועה. הקרן עוסקת בגיוס משאבים במטרה לאפשר לילדים ובני נוער אשר זקוקים לסיוע כלכלי להשתתף בטיולים, במחנות ובמפעלי התנועה השונים. בנוסף, ניתן להירשם לתנועה במסלול הרשמה שנתי אשר מאפשר לשלם מראש על כל הפעילות והטיולים בפריסה של 10 תשלומים והנחה של 5% ממחיר העלות.

חן אלטמן ושלי מור, רכזות קן חריש: “אנו מאחלות בהצלחה לכל התלמידים והתלמידות בשנת הלימודים החדשה, נשמח לראות את כולם בפעילות התנועה, יש תפקיד חשוב לתנועת הנוער העובד והלומד בעיר החדשה חריש כגורם מחנך וכמרכז חברתי לילדים ולנוער”.

ניתן לקבל פרטים נוספים אצל רכזת הקן, חן אלטמן, בטלפון: 054-3203499.

תגובה אחת לפוסט זה

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה