נפתחה החנות הראשונה על השדרה המרכזית בחריש

בשעה טובה נפתחה היום באופן רשמי החנות הראשונה על השדרה המרכזית (שדרת דרך ארץ) בחריש. החנות, “מאור משקאות”, היא חנות נוחות המציעה מגוון רחב של מוצרים כמענה לצרכים המיידיים של תושבי העיר

החנות משתרעת על פני 100 מ”ר שמתוכן 65 מ”ר של אזור המכירה והיא ממוקמת בפרוייקט “לב חריש” במרכז השדרה. ניתן למצוא בה משקאות חריפים, פיצוחים, שתיה קלה וממתקים, קפה, ממרחים טבעיים, מגוון שמנים מן הטבע, מוצרי חלב ומעדנים וכן מוצרי מזון בסיסיים. בחנות תפעל גם תחנת טוטו ולוטו והיא מציעה גם מקומות ישיבה בפנים ובחוץ ואת כל סוגי הקפה.

בקרוב, לאחר קבלת האישורים המתאימים, יוגשו במקום גם משקאות חריפים, סנדוויצ’ים וטוסטים לצריכה סביב שולחנות הישיבה.

את החנות פתח דימה ניסנוב, שגדל בחריש הוותיקה כילד, אחרי שמשפחתו עברה לגור בה בשנת 1995. אמו עדיין מתגוררת בעיר באזור הוותיק אך הוא ומשפחתו עברו לחדרה לפני כ-4 שנים. היום, לאחר פתיחת החנות הם שוקלים לחזור ולהתגורר בעיר.

מאור משקאות

ספר קצת על תהליך פתיחת החנות

התהליך לא היה קל. שכרתי את החנות באוקטובר 2016 ובנובמבר כבר התחלנו לשפץ כי אמרו לנו שהשדרה תיפתח בתחילת ינואר. השקענו הרבה מאד כסף בשיפוץ והחנות מעוצבת מבפנים מאד. לקח הרבה זמן לקבל את האישורים השונים ואת אישור המשטרה, שהוא הכי משמעותי קיבלנו רק עכשיו. לצערי אנחנו מקבלים כל הזמן דחיות לגבי מועד פתיחת השדרה המרכזית לתנועת רכבים. בהתחלה דחו לסוף ינואר והיום מדברים על אחרי הפסח. אני מקווה שלא יהיו דחיות נוספות. בכל מקרה אנחנו התחלנו היום לעבור באופן רשמי, וניתן להגיע אלינו רגלית.

הגיעו כבר קונים ראשונים?

ביום שישי עשיתי כאן טעימות אספרסו בחינם לתושבים והיה כיף לפגוש אותם. התושבים מאד מפרגנים ושמחים על כך שנפתחת סוף סוף חנות בעיר. פרסמו את זה שאני עומד לפתוח בקבוצת קהילת חריש בפייסבוק וזה היה אחד הפוסטים בקבוצה שקיבלו הכי הרבה לייקים ותגובות חיוביות.

אתה אופטימי לגבי העסק, כאן בעיר החדשה?

כן, מאד. אני יודע שיהיה קשה בהתחלה ולכן אשמח מאד לקבל את תמיכת התושבים שכבר גרים כאן. אני מאמין שככל שיתקדמו גלי האיכלוס הבאים בעיר יהיה יותר ויותר ביקוש והעסק יצמח, אבל כבר עכשיו התחושה היא טובה ואני בטוח שיש כאן המון המון פוטנציאל.

שעות הפתיחה של החנות הן:
  • א’-ה’ בין 23:00-07:00
  • שישי בין 16:00-07:00
  • מוצ”ש בין 23:00-18:30

מאור משקאות חריש

השאר תגובה

פרויקטים