נחנך מרכז התרבות החדש בחריש

תתחדשו: מרכז התרבות החדש בחריש נפתח היום רשמית. המתחם המעוצב ישמש כמוקד תרבות לאירועים, מפגשים קהילתיים, חוגים ופעילויות. כולם מוזמנים!

היום (ד'), התקיים סוף סוף, הטקס הרשמי לחניכת מרכז התרבות הראשון של חריש. האירוע התקיים במעמד ראש העיר, יצחק קשת, חברי המליאה, עובדי הרשות ותושבי העיר. אירוע ההשקה התקיים כחלק מסדרת אירועי פסטיבל 'מה הסיפור שלך', הפסטיבל הראשון בסדרת אירועי התרבות המתוכננים למבנה זה במהלך הקיץ ובחודשים הקרובים.

טקס גזירת הסרט. צילום: מור שקיפי לאטי
טקס גזירת הסרט. צילום: מור שקיפי לאטי

מרכז התרבות ממוקם ברחוב שוהם 73 ומשתרע על שטח של  1700 מ"ר. המבנה כולל, בין השאר, כיתות לפעילויות וחוגים, חדר מוסיקה חדשני, סטודיו ריקוד ואולם אירועים עם 197 מושבים מרופדים ומפנקים.

 

פעילות במתנ"ס חריש
פעילות במתנ"ס חריש. צילום: מור שקיפי לאטי

החל מספטמבר הקרוב ישמש המתנ"ס כבית למערך החוגים לילדים ומבוגרים שיפתח בעיר. עוד מתוכנן במתנ"ס מתחם ייחודי לאוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים בעיר. המתחם נמצא בימים אלו בתכנון מתקדם ומטרתו לדאוג לשילוב האוכלוסיה הייחודית בעולם העבודה והפנאי. הפעילות במתחם תתבצע בשיתוף ביטוח לאומי.

האם יתקיימו אירועי תרבות, כדוגמת הצגות ילדים,  גם בשבת?

"המועצה לא תקדם או תקיים פעילויות במרכז התרבות בשבת. יחד עם זאת, תינתן האפשרות לשכור אולמות וחדרים לפעילות עצמאית בסופי השבוע, כפי שמתקיים כיום בבית הקהילה", נמסר מטעם המועצה.

מרלן אהרונסון, מנהלת מרכז התרבות החדש הדגישה בדבריה כי מרכז התרבות העירוני הראשון של חריש יהווה בית כולל לכלל הפעילויות התרבותיות המתוכננות בעיר, הן בשטחי הפנים והן בשטחים הציבוריים הסמוכים למרכז. "אנו מייצרים כאן קומפלקס שלם של תרבות", היא ציינה.

הצגה במסגרת פסטיבל 'מה הסיפור שלך'
הצגה במסגרת פסטיבל 'מה הסיפור שלך' צילום: מור שקיפי לאטי

"פתיחת מרכז התרבות בחריש היא סממן נוסף ומשמעותי בהפיכתה של חריש לעיר פעילה ושוקקת חיים", ציין יצחק קשת, ראש העיר. "אני מזמין את כל התושבים להגיע לאירועי התרבות שיתקיימו בעיר במהלך החודשים הקרובים ומצפה לראותכם בפסטיבל הקרוב".


לוח דירות חריש

תגובה אחת לפוסט זה
  1. זה נחמד, אבל השאלה היא האם העיר המעורבת שבה אחוז חילונים גבוה, מתכוונת לשמור על ציביון דתי מבלי לפתוח עסקים בשבת? כי זה קצת יורה ברגל של מי שרוצה שהעיר תהיה מפותחת ותתן מענה לכלל שכבות האוכלוסיה בעיר…

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה