מכרז 'מחיר למשתכן' חדש בשכונת בצוותא יוצא לדרך

הבוקר נפתח מכרז חדש במסגרת תכנית "מחיר למשתכן" המתייחס לקרקע בחלקה הצפוני של שכונת "בצוותא" שעליה ייבנו 143 יח"ד. עבור המתחם המדובר לא הוגשו הצעות במכרזים קודמים וזהו ניסיון נוסף לשווקו לקבלנים ויזמים

רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון ניסו בין השנים 2016-2018 לשווק את הקרקע המדוברת בשלושה מכרזים שונים, כשבכולם לא הוגשו הצעות כלל. המכרז הראשון פורסם באוקטובר 2016 והאחרון באוגוסט 2018. כעת יוצא לדרך הניסיון הרביעי לשווק את הקרקע לקבלנים ויזמים.

נכון להיום בונים בשכונת בצוותא שני קבלנים – הראשון והעיקרי, חברת שפיר, הבונה את פרוייקט השכונה השיתופית "בצוותא" המונה למעלה מ-1,500 יחידות דיור לצד מבני ציבור, מוסדות חינוך ושטחי מסחר. הקבלן השני – ליאם נחמיאס שזכה ב 2016 בקרקע לבניית 186 יחידות דיור במסגרת "מחיר למשתכן" בחלקה הצפוני של השכונה.

ניסיון השיווק הנוכחי של הקרקע מגיע לאחר תחילת השיווק של פרוייקט "בצוותא" של חברת שפיר וייתכן שעל רקע כך מאמינים במשרד השיכון ורמ"י שאטרקטיביות הקרקע גדלה וכי הפעם יוגשו הצעות ע"י הקבלנים. נוסף על כך, במכרזים הקודמים חלה ירידה בסעיף עלויות הפיתוח לקבלנים ממכרז למכרז וייתכן כי נראה הפחתה נוספת בעלויות אלה לכשתתפרסם חוברת המכרז המלאה.

המכרז ייסגר בתחילת יוני ולאחר מכן יפורסמו התוצאות. עבור זכאי "מחיר למשתכן" המשמעות של הכרזת קבלן זוכה במכרז תהיה קיום הגרלה נוספת של דירות במסגרת התוכנית בחריש.

מתחמי הדיור במסגרת תכנית 'מחיר למשתכן' בחריש מונים בסך הכל קרוב ל-2,000 יחידות דיור, כולל המכרז שנפתח היום.


לוח דירות חריש

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה