הוצגה תכנית ״הריאה הירוקה” הראשונה בשכונת מעו”ף

הפארק הראשון בשכונת מעו"ף ישתרע על שטח של שבעה דונמים ויכלול מדשאה רחבת ידיים, מתחם משחקים למגוון גילים, מתקני כושר למבוגרים, גינה קהילתית גדולה ופלג מים טבעי. ראש העיר: "מדובר במוקד משמעותי מאוד לשכונה. זו אינה גינה קטנה אלא שטח ענק"

התכנית להקמת פארק שכונתי במעו"ף מתקדמת. בפגישה שנערכה בשבוע שעבר בין הנהלת העירייה וחברי ועד השכונה נמסר כי בניגוד לסברה כי עיכוב שיווק שטחי המסחר בשכונה יעכב גם את השגת התקציב הנדרש לפרויקט, הצליחה הרשות להסיט תקציב לטובת הקמת הפארק הראשון בשכונה.

השטח המתוכנן להקמת השצ"פ

"יש משק סגור תקציבית לכל שכונה ובגלל שאין במעו"ף שיווקים אין שם כסף", ציין בעבר ראש העיר יצחק קשת. בפגישה האחרונה נמסר כי למרות הקושי, הפתרון נמצא בזכות מאמצים שבוצעו מול משרד הבינוי והשיכון להסטת תקציבים לטובת הקמת השצ"פ.

מפארק מדע לפארק לכול

את השכונה חוצה ממזרח למערב, שטח ארוך וגדול המיועד לשמש כשטח ציבורי פתוח. התכנון המקורי של עיריית חריש היה לפתח שטח של ארבעה דונם מכלל השצ"פ האורכי ולבנות "פארק מדע" עבור מאות ילדי השכונה.עם זאת, בפגישות שנערכו בעירייה בשנה האחרונה, עם ועד השכונה ועם תושבי מעו"ף, הדגישו האחרונים את הצורך בפארק שייתן מענה כולל לתושבי השכונה, החל מילדים צעירים, בני נוער וכלה במבוגרים, והביעו חשש שהקונספט בו בחרה העירייה, יחטיא את ייעודו.

לאחר מספר ישיבות תכנוניות הוחלט על קידום תכנית להקמת פארק על שטח נרחב יותר, של כשבעה דונם בחלקה המערבי של השכונה, ולשנות את קונספט הפארק.

תכנית הפארק במעו"ף

צפי פתיחה: שנה-שנה וחצי

התכנון החדש כולל, בין היתר, מדשאה רחבת ידיים, מתחם משחקים מגוון לפעוטות ובוגרים, מתקני כושר למבוגרים, גינה קהילתית ופלג מים טבעי הנוצר מהשהיית מי נגר ומשקעים, תוך ניצול הטופוגרפיה של תא השטח.

"מדובר במוקד משמעותי מאוד לשכונה. זו אינה גינה קטנה אלא שטח ענק", ציין קשת בפגישה במסגרתה הוצגה לראשונה תכנית הפארק.

התכנית נמצאת בשלב סיום התכנון המוקדם וטרם הגיעה לשלב התכנון המפורט. הצפי להשלמת התכנית ופתיחת הפארק לציבור היא כשנה עד שנה וחצי. "אנחנו עובדים ברמה השבועית על התכנית הזו ואנחנו נדאג שזה יגיע למכרז ולביצוע במהירות האפשרית", סיכם שלומי צדרבוים מנכ"ל העירייה.

לקריאה נוספת: כישלון נוסף לשיווק שטחי המסחר במעו”ף: “למישהו התהפכה המפה”


לוח דירות חריש

פרוייקטים בחריש

2 תגובות לפוסט זה
  1. אסון סביבתי של רעש ילדים בוקר צהריים וערב, ובלילה רעש של נערים ונערות !
    24 שעות ביממה של סבל לשכנים 😠

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה