ראש הממשלה בחריש: לתושבי חריש יקח 30 שניות להגיע מכביש 6

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקר היום בצהריים בחריש בליווי שר האוצר משה כחלון, שר הפנים סילבן שלום, שר הבינוי והשיכון יואב גלנט ושר התחבורה ישראל כץ.

נתניהו והשרים הבכירים ערכו סיור בעיר בליווי ראש המועצה, יצחק קשת ויו”ר הוועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה – חריש, דוד מגן.

במהלך הביקור אמר נתניהו כי “אנחנו בונים עיר ואם בישראל, זאת תהיה מודיעין החדשה. הקצב של הבנייה מתחרה בקצב של ההתעניינות, אנחנו נגדיל את קצב הבניה ונקבל את ההחלטות הדרושות. אנחנו בתקופת בנייה גדולה מאד”.

עוד הוסיף נתניהו כי “הבקשה הראשונה שהפנה אלי ראש העיר היא לחבר את חריש לכביש 6, זה ברור, אנחנו נפתור גם את זה. אנשים צריכים לדעת שהם יחיו בחריש ויקח להם בדיוק 30 שניות להגיע מכביש 6 לשדרה המרכזית. אני חושב שיש פה בשורה גדולה. בשורה ישראלית, בשורה ציונית, בשורה לאזרחי ישראל. העיר הזאת תבנה מהר מאד”.

לאחר הסיור השתתפו ראש הממשלה והשרים הבכירים בישיבת עבודה, במהלכה סקר ראש המועצה, יצחק קשת, את האתגרים מולם ניצבת חריש וביניהם – הצורך בחיבור לצירי תחבורה ראשיים ולמסילת הרכבת וכן הדגיש את החשיבות שהוא רואה לקידומה של החלטת ממשלה שתפנה תקציבים ומשאבים להם זקוקה חריש להמשך הקמתה באופן מוצלח. לכך השיב ראש הממשלה כי החלטת הממשלה להקמת העיר חריש תעלה להצבעה תוך 3 שבועות. בהחלט הישג אדיר לחריש!


פרוייקטים בחריש

תגובה אחת לפוסט זה

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה