עוצמה ועשייה: שמונה נשים מחריש מציגות 'גירל-פאואר'

מיזם הצילומים 'יוצאות לאור' מציג שמונה נשים, פעילות חברתיות בחריש, על רקע נופיה האורבניים של העיר והוא נועד לקדם העצמה נשית ועשייה חברתית. למובילי הפרויקט יש גם שאיפה גדולה יותר: לגייס את הכוח הנשי למיתוג העיר חריש. פרויקט מיוחד לרגל יום האישה הבינלאומי

מימין: לילי בן חיים וליזי דטאוקר; צילומים: סטס קורינסקי

היום (שני) חולק בבתי העסק ברחבי העיר עלון 'יוצאות לאור'. הפרויקט שיוצא במיוחד לרגל יום האישה הבינלאומי כולל אוסף צילומים של שמונה נשים תושבות העיר, פעילות חברתיות בתחומים שונים.

סנדרה דיסקין ודריה מסיקה
מימין: סנדרה דיסקין; דריה מסיקה, ממקימי ארגון ‘כוחנו באחדותנו’

"מדובר בפרויקט העצמה נשית שנועד לקדם ולעודד עשייה נשית בעיר", מספרת מעיין גלעד אחת המשתתפות במיזם ומנהלת קהילת 'חריש גאה'. "כל השמונה הן נשים פעילות בקהילה והן לקחו חלק בסדרה מרשימה של צילומים אורבניים ברחבי העיר. המטרה היא להראות שילוב של עוצמה נשית ועשייה על רקע הנופים המוכרים של חריש".

"כל אישה יפה ומיוחדת בדרכה"

על הפרויקט חתומים לילי בן-חיים, הצלם סטס קורינסקי ויצחק בכר, בעל סוכנות נדל"ן בעיר, שמימן את הפקתו. בין המשתתפות שלקחו חלק בעלון הצילומים המושקע, ניתן לראות פרצופים המוכרים היטב לתושבי העיר: דריה מסיקה, מעיין גלעד, סנדרה דיסקין, ליזי דטאוקר, נטליה נסטרוב, חיות שם טוב, לילי בן חיים ויוליה קונצביץ'. כאמור, כולן פעילות חברתיות מוכרות בתחומים שונים כמו עליה, חברה, מגדר, ילדים ובעלי חיים.

חיות שם טוב וליזי דטאוקר
מימין: חיות שם טוב, ממקימות פורום הקהילות החילוניות בחריש וליזי דטאוקר, מפעילת מועדון הפעוטות של הרשות

"מעבר לחוויה המאוד מיוחדת שחווינו כולנו, מדובר מבחינתי בהעברת מסר חשוב, כל אישה יפה ומיוחדת בדרכה. העשייה של כל אחת מהנשים היא למעשה כרטיס הביקור שלה", מסבירה ליזי דטאוקר. עוד היא מציינת כי "השתתפו בפרויקט נשים מכל המידות ומכל הגוונים. אף אחת מאיתנו לא דוגמנית. יכול להיות שחלק מהתמונות ייחשבו בעיני הציבור כנועזות וחושפניות, אך אני לא רואה בכך משהו רע, מותר לכל אישה להתלבש ולהצטלם איך שטוב לה".

לילי בן חיים ומעיין גלעד
מימין: לילי בן חיים, פעילה חברתית ופוליטית ומעיין גלעד, מנהלת קהילת ‘חריש גאה’

למתג את חריש

נוסף על ההפקה המיוחדת ששמה דגש על העצמה הנשית וביטוי לעשיה הנשית המקומית, שואפים מובילי המיזם גם לסייע במיתוגה של חריש כלפי חוץ: "אנו רוצים למצב ולמתג את חריש מהזווית הנשית", מסבירה לילי בן חיים. "זהו חזון שיווקי, אסתטי ונשי מקומי, מחריש כלפי חוץ. המטרה היא שבכל הארץ יראו את הפעילות הנשית הענפה שיש בעיר במגוון תחומים. יש כאן נשים עוצמתיות שעושות למען הקהילה והסביבה בחריש ומחוצה לה, וכעת הן מתגייסות למיתוג העיר. המהלכים המיתוגיים שנעשו בשנים האחרונות לא היו מוצלחים דיים", מסכמת בן חיים.

נטליה נסטרוב ויוליה קונצביץ’
מימין: נטליה נסטרוב, מנהלת קבוצות ‘חרשיניק’ לדוברי רוסית ויוליה קונצביץ’, פעילה לזכויות בעלי חיים

פרוייקטים בחריש

לוח דירות חריש

תגובה אחת לפוסט זה

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה