שרת התרבות והספורט בביקורה בעיר: "נסייע ונתמוך בחריש"

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, ביקרה היום בחריש ונפגשה עם ראש המועצה יצחק קשת וחברי המועצה. השרה קיבלה סקירה לגבי התקדמות עבודות הבניה בעיר וכן נערך דיון באשר לאתגרים והצרכים של חריש בתחומי הספורט והתרבות

במהלך הביקור נערכה פגישת עבודה ובמהלכה הועברו לשרת התרבות והספורט הצרכים השונים, כפי שרואה אותם המועצה וביניהם – הקמת מתקני ומגרשי ספורט, בריכת שחיה, אולם ספורט, מתנ"סים וכו'. בנוסף עלו אפשרויות מעניינות כגון יצירת התמחות לחריש בענף ספורט מסויים וכן השקת פסטיבל ארצי שיתקיים מדי שנה בחריש סביב נושא מסויים. ראש המועצה יצחק קשת ביקש משרת התרבות והספורט לקדם את שילובה של חריש בתוכנית "מתקנים 2020" לתקצוב מתקני ספורט, תוכנית שיישומה החל עוד בשנת 2010. השרה רגב השיבה כי הנושא בהחלט ייבדק ע"י צוות משרדה.

עוד דובר במהלך הפגישה על האפשרות לקיצור תהליכים, לפנים משורת הדין, בנושאים תקציביים וזאת לטובת קידום הקמת מתקני ספורט ותרבות עוד בטרם תושלם הכנת תוכנית האב המלאה לעיר. השרה רגב הבטיחה לפעול לטובת שילוב כמה שיותר אלמנטים בנושאי התרבות והספורט במסגרת החלטת הממשלה לגבי חריש שצפויה להתקבל בשבועות הקרובים.

ראש המועצה יצחק קשת אמר במהלך הביקור: "הייחוד של חריש הוא ברבגוניות שלה. צפויים להגיע לכאן תושבים מכל גווני הקשת. חריש תהיה חלון הראווה של מדינת ישראל. אנו עובדים במלוא המרץ על מנת להשלים את כל המשימות עבור התושבים הצפויים להגיע בקרוב. כחלק מאיכות חיי התושבים אנו שמים דגש על תחום התרבות הספורט וחשוב שנקבל תמיכה ותקציבים לנושא."

שרת התרבות והספורט ציינה כי: "מרגש אותי להיות פה בחריש. מדובר באתגר אדיר של הקמת עיר חדשה במדינת ישראל. עיר נמדדת באיכות חיים ואיכות חיים זה תרבות וספורט. היום התושבים רוצים יותר ואנחנו נסייע ונתמוך בחריש על מנת להעניק חיים איכותיים לתושבים שיגיעו. בשנה הבאה אני רוצה לבוא ולגזור את הסרט של אולם הספורט הראשון שיוקם בחריש. הבנייה בחריש היא סימן להתחדשות ציונית ולאומית וראש המועצה יצחק קשת מוביל בנחישות ובכישרון רב את אחד הפרויקטים הגדולים והחשובים בעשורים האחרונים ועל כך אני מוקירה אותו."

כזכור לפני כשלושה שבועות ביקרו ראש הממשלה נתניהו ושריו הבכירים בחריש. נתניהו הבטיח כי החלטת ממשלה לגבי חריש תקודם בשבועות הקרובים. מדובר בהחלטה  שמעגנת את המחויבות של כל משרדי הממשלה לפיתוח חריש,  מקצה משאבים כספיים בהיקף של למעלה ממיליארד שקל ומגדירה אותה כעיר.

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה