שר הבינוי: חריש הופכת לעיר אטרקטיבית ואיכותית

שר הבינוי וראשי המשרד ביקרו היום בחריש וערכו סיור בליווי ראש המועצה, יצחק קשת. במסגרת הסיור ביקש השר לעקוב אחר התפתחות ושיווק הפרויקטים בחריש ולבחון את ההערכות לקליטת אלפי משפחות.

שר הבינוי ציין כי הוא ממשיך להגיע לשטח על מנת לעקוב מקרוב ולקדם את בניית העיר חריש במהירות האפשרית. "בחריש יבנו אלפי יחידות דיור והיא הופכת לעיר אטרקטיבית ואיכותית והיא חלק מהפעילות להוריד את מחירי הדיור. אנחנו מסייעים בהסרת החסמים ונמשיך לפעול עם כלל משרדי הממשלה להקמתה של עיר לתפארת". שר הבינוי הוסיף: "אני קורא ליהודי צרפת להתיישב בחריש, באריאל, בכרמיאל ובכל מקום שיחפצו".

לבניית חריש שותפים משרדי ממשלה רבים ותפקידו של משרד הבינוי לשמש כגורם מתכלל, במטרה להסיר חסמים ולקדם הקמת מוסדות חינוך, תשתיות ציבור, תשתיות היקפיות ופתרונות תחבורה הנדרשים לקליטת התושבים החדשים.

לאחרונה פורסמו מכרזים נוספים בעיר לבנייתן של עוד כ-2,500 יחידות דיור. לדברי השר, לחריש פוטנציאל גדול, כפי שמתבטא בעובדה כי כל קרקע שיוצאת למכרז משווקת, בעוד שמחירי הדירות בחריש עדיין נמוכים ביחס למקומות אחרים בארץ.

ראש מועצת חריש, יצחק קשת ציין כי היישוב חריש הוא היישוב המתאים ביותר לקלוט את יהודי צרפת. ולכן במועצת חריש, יתחילו בשבוע הקרוב לבחון יחד עם יזמים שבונים ביישוב קיומו של יריד דירות בצרפת במטרה לעניין יהודים המתגוררים בצרפת לרכוש דירה בחריש. עוד הוסיף קשת כי חריש צפויה לקלוט בתקופה הקרובה כ-6,000 משפחות וכי עבודות הפיתוח ביישוב מואצות באופן אינטנסיבי ובריכוז מאמץ מצד כל הגורמים. בחודש אוגוסט צפוי להפתח חדר מצב בראשותו של קשת על מנת לסייע לכל המשפחות שמגיעות לישוב ואפשר מענה מהיר וסיוע לצרכיהן.

צילום: טל סתת יפרח

תגובה אחת לפוסט זה
  1. לראש מועצת חריש.
    תמהני עליך.
    מה ראית צורך להזמין את יהודי צרפת לכאן?
    שישארו בנתניה ותל אביב,
    וישאירו לנו , ילידי הארץ ויושביה הנאמנים,
    את ההזדמנות למצוא מקום מגורים בהישג ידינו.
    לא מגיע לנו???
    האם חשבת אי פעם,
    איזה אינטרס אתה אמור לקדם,
    כראש העיר העתידית?
    אשמח לשמוע מהם הערכים,
    שלאורם אתה מנהל את חייך,
    ואת העיר.
    בהצלחה,
    איתמר.

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה