נציגת מ.הבינוי בכנס יזמים בחריש – פועלים להקמת אזור תעשיה ותחנת רכבת בעיר

בכנס הצגת תוכניות פיתוח של העיר חריש ליזמים, שהתקיים ביום א' 25.1.15, הציג ראש המועצה, מר יצחק קשת את הערכות המועצה לקליטת אלפי משפחות בשנה הקרובה. כמו-כן, קרא יצחק קשת לועדת השמות הממשלתית ולמשרד התחבורה לשנות את שמו של צומת עירון הסמוך ליישוב, לצומת חריש.

קשת ציין כי מועצת חריש רואה בחודש אוגוסט 2015 (לקראת פתיחת שנת הלימודים) תאריך יעד לתחילת האכלוס וקליטת אלפי משפחות, וכי כבר החלה בנייתם המואצת של 24 גני ילדים ו 3 בתי ספר על מנת לתת מענה לצרכי האוכלוסייה שתגיע ליישוב. קשת הוסיף כי החל מחודש אוגוסט יפתח בחריש חדר מצב בראשותו במטרה לתת מענה אישי לכל משפחה שתגיע ולסייע לה בקליטתה.

נירית מיכאלי, הממונה על מחוז חיפה של משרד הבינוי ציינה כי משרד הבינוי רואה עצמו כגורם מתכלל לפעילות לקידום היישוב חריש. כמו-כן, אמרה מיכאלי כי המשרד החל לפעול מול משרדי הממשלה הרלוונטים ובהם משרד הכלכלה ומשרד התחבורה במטרה לקדם הקמתו של אזור תעסוקה בצמוד ליישוב, להגדלת הכנסות העיר ממסחר ותעשיה, וכן להקמתה של תחנת רכבת. זמן הנסיעה ברכבת מחריש לתל-אביב או חיפה יעמוד על 30 דקות במידה ואכן תוקם תחנה בעיר.

עוד נמסר בכנס כי הועדה המיוחדת לתכנון ולבנייה של חריש הנפיקה עד כה 3,600 היתרי בניה, ופועלת בקצב מואץ לאשר היתרים נוספים ולהיענות לצורכי היזמים בלו"חות זמנים קצרים במיוחד.

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה