שר השיכון בחריש: נפעל להבאת הרכבת לחריש ולהקמת אזור תעשייה

ביום חמישי האחרון, ביקר שר הבינוי והשיכון אורי אריאל בחריש. הביקור חפף לתחילת תהליך הבנייה של החברות דונה ומגידו, הראשונות מבין החברות והעמותות להתחיל בבנייה. לשר התלוו גם מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון שלמה בן אליהו ואישים נוספים מהמשרד. משלחת המשרד שמעה במהלך הביקור על העבודות בעיר מיו"ר הוועדה המיוחדת לתכנון בחריש, עו"ד יגאל שחר, מראש המועצה יצחק קשת ומבכירים נוספים המעורבים בעשייה בעיר.

שר השיכון התפעל מקצב הבנייה בעיר ומהתכנון המקיף ובעקבות הביקור, הצהיר כי הוא מתכוון לפעול למימוש הפוטנציאל של העיר. לפי משרד השיכון, השר מתכוון לפנות לשר התחבורה ישראל כץ על מנת  להביא את  הרכבת לחריש. כמו כן, בכוונתו לקדם במשותף עם שר הכלכלה הקמה של איזור תעשייה שירחיב את אפשרויות התעסוקה של 100 אלף התושבים הצפויים להגיע לחריש בשנים הקרובות. לדברי השר, ישנה חשיבות גדולה לפתח את אפשרויות התעסוקה בעיר המתוכננת.

מנכ"ל משרד השיכון התייחס לתשתיות בעיר באומרו כי למרות שבכל עיר חדשה יש חבלי לידה, ישנה חשיבות לכך שבעת כניסת הדיירים הראשונים לדירותיהם התשתיות והמוסדות הציבוריים יאפשרו איכות חיים גבוהה.

בסקירה שנערכה בפני המשלחת נמסר כי עבודות הפיתוח הנוכחיות בחריש הינם בהיקף של יותר מ-120 מיליון ₪ וצפויות עבודות נוספות בלמעלה מ-200 מיליון ₪. נכון להיום שווקו בחריש מגרשים שעליהם צפויות להיבנות כ-5,500 יחידות דיור וכ-5,000 יחידות נוספות צפויות להיבנות על מגרשים שישווקו במהלך השנה הנוכחית וב-2015. כ-2,000 יחידות דיור קיבלו כבר  את היתרי הבנייה.

 

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה