מרפסות מעוצבות בחריש

מרפסת יכולה להעניק לתושבי הבית פינת קסם שמאפשרת ליהנות מסביבה ירוקה, זמן איכות ותחושת נופש במהלך כל השנה. שני יעקב הרכיבה במיוחד עבורכם הצעות לעיצוב מרפסת בתקציב נגיש – עד 1000 שקלים בלבד

לחזור אחרי העבודה, למתוח את הרגליים ולהתרווח בשלווה במרפסת. לארח חברים, לאכול אבטיח ולצפות בנוף העיר הנבנית, הנשקף מן המרפסת.

גם אם לא קראתם את הספר "כל בית צריך מרפסת", רובכם מן הסתם מסכימים עם האמירה. נראה כי מרפסת מקושרת לתחושת הרוגע אך כדי להשיג אותה יחד עם נוחות מירבית כדאי להשקיע מחשבה בעיצוב המרפסת.

צעד ראשון: בחירת קונספט עיצובי

קו עיצובי מגובש יסייע לכם ביצירת מרפסת החלומות שלכם. ראשית, תכננו את הפונקציונליות הנדרשת מפינת הישיבה שלכם, האם תרצו שהיא תשמש כפינת קפה? פינת רביצה? בחירה זו תוביל אתכם הלאה לבחירת פריטי הריהוט, הצמחיה והאקססוריז. תוכלו לייצר מרפסת בסגנון הוואי, מרפסת בסגנון ים תיכוני או לבחור בריהוט קלאסי ושמרני. חשוב לזכור כי מרפסת אינה מנותקת משאר חדרי הבית ומומלץ לעצב אותה בהתחשב בסגנון העיצובי של הבית.

צעד שני: תכנון חלל

בחריש גודלן של רוב המרפסות נע בין 11-13 מ"ר, גודל המאפשר פינת ישיבה נוחה ומרווחת ואף הוספת מקומות אחסון לפריטים נגישים.
ישנן דירות בעיר בהן קיימות מספר מרפסות, שמאפשרות לזוג או למשפחה לעצב פינות ישיבה שונות. למשל: במרפסת הראשית פינה משפחתית לארוחות משותפות ואירוח חברים ובמרפסת המשנית פינת בר אינטימית בה ניתן לחלוק זמני ערביים עם בן/בת הזוג.

מרפסות קטנות יראו טוב יותר אם תימנעו משימוש בפריטי ריהוט גדולים מדי. עדיף להשתמש בשולחן נפתח או מתרחב שיאפשר לכם להשאיר שטח פנוי ותחושת מרחב.

צעד שלישי: עיצוב וסטיילינג

לאחר בחירת פריטי הריהוט המרכזיים למרפסת המשיכו עם עיצוב הרצפה והקירות. שטיח קש או PVC יעניקו למרפסת מראה ייחודי וגם יהיו עמידים דיים בשמש הקופחת.
את קירות המרפסת תוכלו לקשט במגוון דרכים: תמונות, עציצים, מנדלות, עששיות וכדומה.

מטבע הדברים, חלק מרכזי ומשמעותי בעיצוב המרפסת נשען על בחירת הצמחיה. עציצים, אדניות, צמחיה רב שנתית, פרחים עונתיים, צמחי תבלין – הבחירה תלויה בכם. בחרו צמחים בהתאם לטעמכם, שישמחו אתכם ויעניקו לכם תחושת קרבה לטבע.

חפצי נוי ואקססוריז

המגע האחרון בעיצוב מרפסת שייך ללא ספק לבחירה של חפצי נוי, אקססוריז: סלסלות, כריות, שמיכות, נרות, תאורת לדים או כל חפץ אחר.

זכרו: תכנון תקציבי ויצירתיות יעניקו לכם את האפשרות להגשים חלומות עיצוביים.

פינת קפה בעיצוב בוהמייני / תקציב: 905 שקלים

 


דמיינו את הבוקר שלכם מתחיל בקפה מהביל ואויר צח במרפסת. העיצוב הבוהמייני מתבסס על מראה קרוב לטבע, בעל ניגודית הרמונית. נעשה שימוש בצבעים ניטראליים ושילוב של חומרים רכים ונוקשים, כך לדוגמא השילוב בין קקטוסים לכריות פרוותיות בחלל יוצר מתח הרמוני.

פינת קפה בעיצוב כפרי – מודרני / תקציב: 892 שקלים

 

רכישת פינת ישיבה בעלות נמוכה תאפשר לנו לאבזר ביד רחבה את שאר החלל. פינת קפה בצבע לבן, תעניק רקע לכתמי הצבע באביזרים שנבחרו בהתאם לקשת הצבעים החמים.
צהוב הצבע הקיצי בשילוב הצבע הירוק מהצמחייה יוצרים חיות ושמחה.
כמו בעיצוב פנים הבית, גם במרפסת ניתן לתלות תמונות וחפצי נוי על הקיר ואף מומלץ.
את הכריות יש למקם באזור מוצל כדי לשמור על צבען.

פינת ישיבה באווירה טרופית / תקציב: 989 שקלים

 

פינת ישיבה באווירה טרופית

פינת ישיבה באווירה טרופיתנדנדה במרפסת יכולה להעניק לדיירי הבית פינת ישיבה מפנקת, קלילה ונעימה. על הנדנדה ניתן למקם כריות נוי ואילו שטיח ה- PVC שמעניק למרפסת מראה טרופי מצוי, הוא אידאלי לתנאי חוץ, ניתן לניקוי בקלות ואינו סופח אבק.

פינת ישיבה באווירת חוף / תקציב: 953 שקלים

 

פינת ישיבה באווירת חוף

לגור בעיר ולהרגיש בחוף הים. כסאות השמש מתאימים כפינת ישיבה במרפסת קטנה נוספת או כפינת ישיבה אישית היוצאת מחדר ההורים. אפשר להתרגע עליהן, לתפוס קרני שמש אחרונות ולאבזר את החלל בתוספת של  אביזרי קש וצמחייה. התחושה המתקבלת: קליל ונטול מאמץ, שימושי מאוד לימי הקיץ.

מרפסת משפחתית פונקציונלית / תקציב: 994 שקלים

 

מרפסת משפחתית פונקציונלית
מרפסת משפחתית פונקציונלית

הגיע הזמן להראות גם אופציות לעיצוב מרפסת שתשמש משפחה. נכון שרוב התקציב מוקדש למערכת הישיבה, אך גם כאן ניתן להוסיף אבזור מדויק בעלויות נמוכות.
ניתן להוסיף ואזה באמצע השולחן עם צמחייה, ולתלות תמונות על הקיר בהתאם לטעם האישי.

מרפסת משפחתית משודרגת/ תקציב: 1,600 שקלים

 

 

מרפסת משפחתית משודרגת
מרפסת משפחתית משודרגת

נכון, יש כאן חריגה מהתקציב עליו הצהרנו, אבל לא יכולתי להתאפק… הנה הצעה למרפסת משפחתית משודרגת בתקציב גבוה יותר: גם כאן השולחן המשפחתי תופס את מרכז החלל, אך תוספת האקססוריז מעניקים למרפסת מראה מתוחכם. כריות נוי ושטיח מחממים את החלל, ואילו סט הכוסות משתלב מצוין עם קערת הפירות להגשה לאורחים.

שני יעקב היא תושבת חריש ומעצבת הום סטיילינג


לוח דירות חריש

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה