מיתוג חדש לעיר חריש: לוגו עדכני והסלוגן ״חממה עירונית״

"צומחים ביחד בחממה העירונית": עיריית חריש משיקה מהלך של מיתוג חדש לעיר, המדגיש את היתרונות המרכזיים של העיר. מקום אידיאלי לגדל בו ילדים, עיר עם מרחב עירוני בטוח, אווירה קהילתית שאין בערים אחרות וסמיכות לחורש ולטבע

בספטמבר 2019 החל תהליך אסטרטגי לגיבוש מיתוג חדש לחריש, בהובלה משותפת של משרד הבינוי והשיכון ועיריית חריש. כעת, ביום העצמאות, חושפת המועצה את תוצרי המהלך, בעיתוי סמוך להכרזה הצפויה של חריש באופן רשמי כעיר בישראל.

את האסטרטגיה המיתוגית גיבשה חברת "פרה כחולה", בראשותו של אסף חתוכה, ואת השפה העיצובית בנה משרד העיצוב A PLUS. במרכז המיתוג החדש יעמדו לוגו צבעוני, השונה באופן משמעותי מהלוגו הקיים, והסלוגן – ״חממה עירונית״.

לוגו חדש - חריש חממה עירונית
״חממה עירונית״. המיתוג חדש

השפה העיצובית מורכבת מארבעה צבעים שמחים ובוהקים, שלכל אחד מהם יש משמעות: הצבע הכחול מסמל את הקהילה הישראלית של חריש; הירוק, את החורש הטבעי הסובב את העיר; הצהוב, את האנרגיה הייחודית של העיר; והצבע הורוד מסמל את ילדי העיר.

הסמל החדש משלב את האות ח׳, שהיא האות הראשונה של המילה חריש ושל המילה חממה, עם צורה בסיסית של חממה.

חריש - חממה עירונית לוגו
השפה החדשה תוטמע בפרסומים העירוניים

המיתוג מבטא את היתרונות המרכזיים של חריש על פני ערים אחרות:

  • אופי קהילתי עירוני מיוחד במינו.
  • עיר שהיא מקום אידיאלי לגדל בו ילדים, עם מערכת חינוך שפורצת את גבולות הכיתה ואת הקונספט החינוכי המקובל.
  • סביבה ירוקה של חורש טבעי.
  • מקום שבו כולם, התושבים והעיר, צומחים ביחד!

עם סיום תהליך ההשקה וההטמעה של השפה העיצובית החדשה, מתכננת עיריית חריש לצאת בקמפיין פרסומי, דיגיטלי ברובו, בתוספת רדיו, שילוט חוצות ומודעות בעיתונים, למשיכת אוכלוסייה חדשה לעיר. התקציב המוערך לקמפיין בכללותו עומד על סך של 2 מיליון שקלים.

ד"ר נעם חדד, דובר העירייה ואחראי תהליך המיתוג מסביר: "במהלך המיתוגי החדש השקענו מחשבה רבה, זה מהלך משמעותי לעיר. בימים אלה אנחנו מתחילים תהליך להטמעת השפה העיצובית והלוגו החדשים בפרסומים השונים, בשילוט, ובאלמנטים נוספים".

ראש העיר, יצחק קשת: "המיתוג מחדש נועד בעיקר למשוך לחריש תושבים חדשים ולהדגיש את היתרונות של העיר: מקום אידיאלי לגדל בו ילדים, עיר עם מרחב עירוני בטוח, אווירה קהילתית שאין בערים אחרות וסמיכות לחורש ולטבע".

לקריאה נוספת: המיתוג הקודם של חריש: עיר חדשה. התחלה חדשה.


פרוייקטים בחריש

לוח דירות חריש

תגובה אחת לפוסט זה
  1. המיתוג הזה נראה כמו פרסום למועדון גיל הזהב (בלי לזלזל בגיל הזהב חלילה) ממש ככה תביאו משהו קצת חדיש ומעניין לדעתי השם של העיר וכך גם ה'מיתוג' החדש פחות מזמין מכמו שהם מתארים…

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה