הבשורה: בקרוב תחל בנייתם של שני מרכזים מסחריים חדשים

הכירו: בחודשים הקרובים יחלו העבודות להקמת שני מרכזים שכונתיים קהילתיים חדשים: MORE אבני חן ו-MORE החורש. יוסי קורן, סמנכ"ל הקבוצה: "המטרה היא להקים ולפתח סביבות חיים מלאות בעיר, שמשלבות בהרמוניה מגורים לצד שטחי מסחר, תעסוקה, שירותים וקהילה"

פתיחתו של קניון MORE ביוני האחרון, הקניון הראשון בחריש, הפכה את העיר המתפתחת באחת לעיר ככל הערים. תושבי חריש, החדשים והוותיקים גם יחד, שחיכו בכיליון עיניים לעסקים החדשים ולרשתות הארציות הביעו עם פתיחת הקניון אמון במקום, הצביעו ברגליים (ובארנק) ופקדו את העסקים הפעילים בו במהלך השבוע ובסופו.

"פתיחת הקניון היא לא רק בשורה צרכנית, היא גם חותמת להפיכתה של חריש לעיר מתקדמת ועכשווית", מדגיש יוסי קורן, סמנכ"ל השיווק של קבוצת MORE. "את העובדה הזו מרגישים התושבים בכל יום עם התקדמות מיזמי המגורים, ההגירה החיובית אליה, פתיחת העסקים המקומיים והתרחבות שירותי הקהילה שמוצעים בה", הוא מסביר.

קבוצת MORE היא אחת מיזמיות הנדל"ן המובילות בחריש. הקבוצה בונה בחריש מעבר לבנייני מגורים גם שטחי מסחר רבים המתפרסים בכל העיר. אין ספק, שמדובר בהבעת אמון גדולה בעתיד העיר. אולם לצד האמון נדרשת גם אסטרטגיה נכונה. קורן מסביר את התפישה שעומדת בבסיס הפעילות העסקית: "קבוצת הנדל"ן MORE, שמה לה למטרה להקים ולפתח סביבות חיים מלאות בעיר, שמשלבות בהרמוניה מגורים לצד שטחי מסחר, תעסוקה שירותים וקהילה", מפרט קורן.

איך בפועל אתם מיישמים את שיטת המסחר שלכם בחריש?

יוסי קורן סמנכל שיווק קבוצת הנדלן מור קרדיט אייל טואג
יוסי קורן. צילום: אייל טואג

"אסטרטגיית הנכסים המניבים של החברה מבוססת על שלושה פורמטים משלימים – האחד, קניון עירוני, השני, מרכז קניות ותעסוקה שכונתי והשלישי, שדרת חנויות לאורך הרחוב מתחת למבני מגורים", מסביר קורן. "את האסטרטגיה הזו של הקבוצה אפשר לראות גם ממעוף הציפור – בכניסה לעיר ממוקם כאמור קניון MORE חריש, שנותן מענה רחב לקניות הגדולות, לבילוי לפעילויות למשפחה ולמפגש עם תושבי האזור. לאורך שדרת דרך ארץ ממוקמת שדרת העסקים  MORE דרך ארץ הכוללת כ- 100 חנויות וחללי מסחר משני צידי השדרה, שיעניקו לתושבי העיר מענה לצרכים מידיים ממש מתחת לבית. כבר כיום פועלים בשדרה קופות חולים, תחנה לאם ולילד, חנויות פרחים, תבלינים, מזון לבעלי חיים, פיצוציה, פיצרייה, מאפייה, מרכז לחוגים, בית קפה וסניף מכונות אוטומטיות של בנק לאומי".

את הקניון ושדרת החנויות כבר אפשר לראות, מה לגבי המרכזים הנוספים?

"הפורמט השלישי והמסקרן בתוכנית "סביבות החיים המלאות" הוא מרכז שכונתי קהילתי. שניים כאלה: MORE אבני חן ו-MORE החורש, ייבנו במרכז שתי השכונות הראשונות של חריש, באמצע הדרך בין שדרת החנויות לקניון החדש. מדובר במרכזי קניות בילוי ותעסוקה שכונתיים המשולבים היטב במרקם העירוני, בלב שכונות המגורים. הם יכילו קומות משרדים, קומות מסחר, חנויות ועוגנים דוגמת סופרמרקט או דראגסטור גדול סביב כיכר ציבורית להתכנסויות, הופעות ואירועים חגיגיים מקומיים. שני המרכזים בשתי השכונות יהיו 'תאומים' קונספטואלית אך יכילו כמובן, עסקים שונים וישרתו בהתאמה את מי שגר בסמיכות אליהם".

אלו עוד יתרונות יציעו המרכזים?

"למרכזים תהיה נגישות קלה לאמא שיורדת מהבית עם עגלה ותינוק בחורף. הנגישות היא עניין מרכזי ונלקחת בחשבון הן להגעה ברגל מהשכונה והן מהשכונות הסמוכות באמצעות כלי הרכב הפרטיים. המרכזים יכללו 6,000 מ”ר קומות משרדים להשכרה, שבהם ימוקמו, בין היתר, קופת חולים ושירותי מוניציפליים, חניות תת קרקעיות ושטחים מסחריים שיאופיינו בתמהיל המותאם לחיי היומיום של המשפחה: עסקי אופנה, מסעדות, בתי קפה, מזון מהיר, חנויות פרחים, ולצידם דואר, מכבסה חדר כושר ועוד".

מתי להערכתך צפויים המרכזים המסחריים החדשים לפעול?

"העבודות להקמת שני המרכזים התאומים יחלו כבר בחודשים הקרובים והם צפויים להיפתח בעוד כשנה וחצי. יחד עם שני המיזמים הנוספים, קניון חריש ושדרת העסקים, צפויה חריש להיות מהערים המובילות בארץ באסטרטגיה של סביבות החיים המלאות, ולהציע לתושבי העיר הקיימים והמצטרפים החדשים פתרונות מגוונים ושלמים לחיי היומיום של מחר".

– תוכן מקודם –

2 תגובות לפוסט זה
  1. למה רוב החנויות בשדירה המרכזית, לא הושכרו ? מדוע לא משלימים את הפיתוח של המדרכות בשדירה המרכזית?

  2. ן ומה קורה עם סניף בנק הדואר???למה אין סניף נורמלי כמו כל עיר ??עיר מתקדם אני מרגיש שהולכים פה אחורה!!!

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה