שדרת דרך ארץ ממשיכה להתאכלס: הכירו את העסקים החדשים

השבוע תיפתח שיפודיה חדשה, 'המנגליסטיות', שתציע לתושבי חריש הקרניבורים תפריט בשרי. עוד עתידות להיפתח בקרוב: מכבסה, חנות תשמישי קדושה וחנות וילונות. שדרת דרך ארץ מתאכלסת בעסקים חדשים וחיוניים לקהילה

אולי זה ריח האביב שבאוויר או שמא התקנה החדשה שמשנה את מתן טפסי 4 לבעלי נכסים מסחריים ומטרתה לעודד השכרה של חנויות במחירים נוחים יותר, אבל נדמה שזרזיף העסקים החדשים שנפתחו בחורף מתחזק. בזמן הקרוב עתידים להיפתח מספר עסקים. סקרנו עבורכם חלק מן העסקים שמצטרפים לקהילה.

'המנגליסטיות'

המנגליסטיות
מימין: שלי ומורן המנגליסטיות. בתמונה העליונה: חלל הפנים של השיפודיה.

זהו. אפשר להירגע. התאווה לבשר באה על סיפוקה. החל מהשבוע תחל לפעול בהשקה לא רשמית השיפודיה הפועלת תחת השם 'המנגליסטיות' בבעלותן של  שלי אבוטבול ומורן קלאורה. השתיים, מוכרות לנו מחנות הפרחים שפתחו בשדרת דרך ארץ לפני כחצי שנה. בשיפודיה בר גדול בו ניתן לשבת ולהזמין בפיתה או בצלחת או מיטב מנות הבשר האהובות: פרגיות, מעורב ירושלמי, קציצות מרוקאיות, סטייק אנטריקוט, נקניקיות מרגז, שיפודי לבבות ועוד. המנה מגיעה עם תוספת סלטים ובהמשך מתכננות השתיים לדאוג גם למשלוחים לבתי תושבי חריש הרעבים. "מורן ואני נדאג לבשרים", מעדכנת שלי, שפתיחת השיפודיה מהווה עבורה הגשמה של חלום.

עברתן מפרחים לבשרים?

"את חנות הפרחים מנהלת אמא שלי. אנחנו נהיה כאן ונדאג לעסק החדש".

מה לגבי כשרות?

"כל מוצרי הבשר הם בכשרות מהדרין. יש לנו את עמרני המשגיח והעסק בכללותו קיבל כשרות של הרבנות הראשית. אני עוד לומדת את כל נושא הכשרויות", מעדכנת שלי ומזמינה את תושבי חריש להגיע בשעות הפתיחה.

כתובת: דרך ארץ 45, חריש

שעות פתיחה:  12:00-24:00 או עד אחרון הסועדים

כשרות: מוצרי בשר בכשרות מהדרין. כשרות רבנות ראשית


WHITE & CLEAN

הסניף התל אביבי של מכבסת White & Clean

אסף לוי, הבעלים והמנכ"ל של מכבסת  WHITE & CLEAN הממוקמת בתל אביב לא מאמין שאת הכביסה המלוכלכת צריך לכבס בבית… בעוד כשבועיים עתידה להיפתח המכבסה הראשונה של חריש, האחות הקטנה של סניף הדגל התל אביבי. המכבסה שתעניק שירותי ניקוי יבש, כביסות וגיהוץ תנוהל על ידי איש צוות מנוסה, לא מקומי.

"החלטתי לפתוח מכבסה בחריש כי אני איש עסקים שמאמין שחריש מעניקה הזדמנות עסקית יוצאת מן הכלל", הוא מסביר. "חריש היא עדיין לא עיר. יקח לה לפחות שנתיים-שלוש, אבל אני מביט לטווח הארוך ומאמין שההחלטה שלי תצדיק את עצמה עם הזמן".

מועד פתיחה משוער: סוף פברואר / כתובת: דרך ארץ 51, חריש


וילונות הם צו השעה

אלון עמר נחת בחריש עם משפחתו היישר מניו יורק. "למרות השהיה הממושכת בחו"ל, הילדים התאקלמו והם אוהבים מאוד את חריש", הוא מדווח. אחרי שנה של מגורים בעיר, החליט אלון לפתוח עסק בתחום המקצועיות שלו. "חריש היא מקום טוב לפתוח בו עסקים. זה מקום חדש, מתפתח וגדל", הוא פוסק. אלון שעסק במשך 27 שנים בווילונות בארה"ב החליט להביא לכאן את כל הידע, המקצועיות, הטרנדים והאהבה לתחום. בחנות הוא יציע, וילונות, פתרונות הצללה, טפטים שחזרו כעת לאופנה ומגוון פתרונות נוספים שיעזרו לתושבי חריש לעצב את ביתם בהתאם לצו האופנה העדכנית של בירת העולם.

מועד פתיחה משוער: סוף פברואר / כתובת: דרך ארץ 47, חריש


תרי"ג – תשמישי קדושה ויודאיקה

איתן יצחקי מתעתד לעבור להתגורר בחריש בקיץ. עד אז הוא מתכנן להגיע כל בוקר מפרדסיה לחריש כדי לפתוח את חנות תשמישי הקדושה ויודאיקה הראשונה בעיר. "החנות תיפתח בשבועיים הקרובים", הוא מדווח. יצחקי, מחנך ומורה במקצועו החליט לשנות כיוון ולעשות אתנחתא מספסל הלימודים של תלמידיו. "ראיתי בחריש הזדמנות עסקית וחיפשתי עסק שאוכל להתפרנס ממנו וגם יהיה עסק חיובי מבחינת המשמעות העמוקה יותר שלו", הוא מסביר. "החנות תציע תפילין, כיפות, מזוזות, מוצרי יודאיקה וגם מוצרי אמנות".

בחריש פועלת חנות חב"ד וחנות יודאיקה נוספת עתידה להיפתח גם כן, אתה ערוך לתחרות? "שמענו על פתיחתה של החנות הנוספת שעתידה להיפתח ממש מולנו, כשכבר היינו בשלבי שיפוץ מתקדמים ולאחר השקעה כספית. זה מצב קצת מביך אבל אני מקווה ומאמין שתהיה פרנסה לכולם".

מועד פתיחה משוער: סוף פברואר / כתובת: דרך ארץ 54, חריש


תודה לרינה מאירי ממשרד התיווך רימקס העיר החדשה חריש, על עזרתה בהכנת הכתבה.


למידע נוסף: השכרת ורכישת חנויות בחריש


לוח דירות חריש

8 תגובות לפוסט זה
  1. מה זה כשרות יותר איכותית הכל מסחרה או שזה כשר או שלא
    מבטיח שאבוא לאכול בקרוב

  2. כשרות טובה זה מחפוד,לנדא,בד"צ ולא סתם שכתוב כשר.. זה נקרא כשרות טובה במיוחד שזה בשרי שאנשים מקפידים על זה יותר,ובמיוחד שאוכלוסית חריש בנויה גם מדתיים וחרדים.

  3. מי שירצה לאכול יאכל…ומי שלא רוצה שלא יאכל.
    כשרות יותר טובה,פחות טובה…
    שיהיה לכן בהצלחה,תנו בראש,תעשו אוכל טוב!!
    ומי שירצה להגיע…אהלן וסהלן!

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה