בשעה טובה: נקבע מסלול הקו החדש בין חריש לתל אביב

ב-28.4.19, מיד לאחר חופשת פסח, יחל לפעול קו אוטובוס סדיר מחריש לתל אביב. היום, בשעה טובה, אושר רשמית מסלול הנסיעה של הקו ונקבעו התעריפים

השקת הקו החדש היא צעד נוסף בשיפור ועיבוי מערך התחבורה הציבורית הפועל בחריש לרווחת התושבים. הקו החדש לתל אביב מתווסף לקווים הפועלים כבר היום בין חריש לחיפה, פרדס חנה, בנימינה וחדרה.

עבור רבים מתושבי חריש, העובדים במרכז הארץ מדובר בבשורה משמעותית מאד, שכן בזכות הקו החדש והישיר, יתקצר זמן הנסיעה לתל אביב באופן משמעותי.

הקו החדש יופעל ע"י חברת קווים ומספרו 632. מסלול הנסיעה ישתרע על פני 74 ק"מ ויכלול 44 תחנות בדרך.

בבוקר יצא הקו מחריש לתל אביב בשעות 6:15, 7:00, 7:45. אחר הצהריים יצא הקו מתל אביב לחריש בשעות: 14:00, 16:30, 19:00.

בהתאם לרפורמה בתחבורה הציבורית, שהגדירה תעריפים לפי אזורים, שוייכה חריש לאזור חדרה ונקבע כי תהיה מקושרת גם למטרופולין חיפה וגם למטרופולין תל אביב. המשמעות היא, שהנוסעים בתחבורה הציבורית יכולים לרכוש כרטיס נסיעה חופשי יומי/שבועי/חודשי התקף בתוך תחום המטרופולין או מחוצה לו, ושניתן להשתמש בכרטיס לנסיעה בכל אמצעי התחבורה הציבורית השונים.

תעריף הנסיעה, התקף גם לנסיעה בקו החדש לתל אביב, עומד על 37.5 ש"ח לכרטיס חופשי-יומי, 162.5 ש"ח לכרטיס חופשי-שבועי, ו-423 ש"ח לכרטיס חופשי-חודשי.

להלן מסלול הנסיעה:

מסלול נסיעה קו 632 מחריש לתל אביב

פירוט התחנות בין חריש לתל אביב:

לוח זמנים קו 632 מחריש לתל אביבלוח זמנים קו 632 מחריש לתל אביב

יצחק קשת, ראש עיריית חריש: "אני שמח עבור חריש ותושביה שהצלחנו במשימה להביא קו אוטובוס לתל אביב. הישג זה הוא ראשון כחלק ממהלך שלם לשדרוג התחבורה בציבורית בחריש".


פרוייקטים בחריש

לוח דירות חריש

5 תגובות לפוסט זה
  1. כדאי לציין שהמחירים שציינתם (יומי/שבועי/חודש) כוללים נסיעה בכל אזור המרכז, ואדי ערה, השרון והשפלה. וכוללים גם נסיעה ברכבת ישראל. ואולי כדאי גם לכתוב מה העלות של נסיעה בודדת בכיוון אחד.

    https://www.trans-reform.org.il/Metros.aspx?m=7t

  2. מסכים איתך לחלוטין..בשורה גדולה- זה לא!
    אני עתיד לעבור בקיץ הקרוב לחריש לדירה שרכשתי בפרויקט בצוותא..עובד במרכז בעבודה טובה וקבועה ובדקתי כל אופציה אפשרית להגעה למרכז..זה פשוט מטורף..
    מסכים איתך שכל עוד האוטובוס לת"א לא ייסע דרך כביש 6 הכדאיות והעדיפות לנסוע באוטובוס תישאר נמוכה ותישאר נחלתם של מעוטי יכולת שאין להם רכב ולכן אין להם ברירה וזה עצוב.
    כתבתי כבר לעירייה בשמי ובשם חברים נוספים שרכשו איתי בחריש ואין התייחסות..העיקר בפייסבוק ובטלויזייה יודעים להתפאר בפרויקט בצוותא עם ביבי בטלוויזיית אבל בפועל עד שכבר מחליטים על שינוי ועל יוזמה עושים קו אוטובוס לתל אביב דרך אולגה ודרך נתניה שהרי כל הפקקים הנוראיים שהם לא ת"א הם מאולגה ועד כפר ויתקין בכניסה לנתניה..
    כבר שנים שיש שם פקקים נוראיים שרק מחריפים עם השנים אז כל עוד לא דואגים לקו לתחבורה ציבורית בלבד למה להקים קו שכזה ולשלוח את כל התושבים שייסעו עליו להתייבש למוות בפקקים ולקלל את הרגע שעלו על האוטובוס הזה..
    אני מכיר אנשים שנוסעים איתו לעבודה במרכז וזה פשוט סיוט!
    מציע לכל התושבים לפנות לעירייה ולהפעיל לחץ אולי משהו בגישתם תשתנה..

  3. צודק אני כבר גר בצוותא ועם עבודה טובה בתל אביב וזה פשוט סיוט הנסיעות יש אופציה לנסוע לרכבת ואז משם אוטובוס אבל אוטובוס לרכבת כל חצי שעה וגם השכונה היא בסוף העיר מה שאומר עוד 15דקות בערך בתוך העיר בקיצור בנתיים אני אובד עצות

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה