בקרוב: 'בום' של עסקים חדשים בחריש

בחודשים הקרובים עתידים להיפתח ולפעול בחריש עשרות עסקים חדשים, בקניון MORE בכניסה לעיר, בארבעה מרכזים שכונתיים חדשים ובשדרה המרכזית. תושבי חריש: היכונו למהפכה

הליכה או נסיעה לאורך שדרת דרך ארץ מגלה לנו מציאות חדשה: יותר ויותר עסקים חדשים פועלים ברחוב המרכזי של חריש ומנסים למשוך אליהם קהל קונים. השנה צפויה חריש לשנות את פניה בתחום המסחר עם פתיחתו של קניון MORE בכניסה לעיר בסוף חודש מאי ועם פתיחתם של ארבעה מרכזים שכונתיים חדשים בשכונות החורש ואבני חן, שמצטרפים להיצע המסחרי לתושבי העיר.

פתיחתם של המרכזים החדשים אמורה גם לענות על צורך בוער בשכירת חללי משרדים, חללים שאינם בנמצא בחריש. ארבעת המרכזים השכונתיים החדשים, כמו גם מרכז עמית קיבלו היתר לבניית קומות משרדים והם יציעו לבעלי המקצועות החופשיים, חללים מותאמים לעבודה. זוהי בשורה חשובה עבור קהילת העצמאים של חריש.

על פי הערכות, עד סוף שנת 2019 תגיע אוכלוסיית חריש לכ-20,000 אלף איש, כח קנייה שיעניק ליזמים העסקיים קהל לקוחות משמעותי. האם ישכילו בעלי העסקים בעיר להעניק לתושבי העיר מענה שלם ומלא לצרכים המתרבים, והיכן יבחרו תושבי המקום לערוך את הקניות? אין ספק ששנת 2019 תעמוד בסימן התחרות על ליבו ועל כיסו של תושב העיר.

קניון MORE: סופרים את הימים לפתיחה

 

קניון MORE קניון חריש

אם לא יהיו עיכובים נוספים, בסוף חודש מאי עתיד להיפתח הקניון הראשון בחריש, קניון MORE שעתיד להציע לתושבי העיר חווית קניות מסוג שונה, וחווית בילוי ייחודית. לאחרונה התבשרנו שגלידת גולדה, שתפעל חנות בקניון מתכננת לפעול גם בשבת. גם מקדונלד'ס תפעל בקניון ואליהן יצטרפו גם חנויות כדוגמת סטימצקי, קפה גרג, גרעיני עפולה, יין בעיר, שופרסל, אניפט, פוקס, ביגוד ועוד.

מרום סנטר: נפתחה חנות אחת, השאר בקרוב

 

מרום סנטר רחוב רימון / אורן

במרכז השכונתי 'מרום סנטר' ברחוב רימון פינת אורן החלה לפעול  לפני כניסת פסח, חנות הצעצועים 'עולם הילדים'. לדברי אורי בר, הבעלים של המרכז, רשת שופרסל, שעתידה לפתוח חנות במרכז נמצאת בשלבי שיפוצים, ועתידה להתחיל לפעול בקרוב. בימים אלה מתנהל מו"מ מול יזמים עסקיים לשכירת שטחי 4 חנויות נוספות.

בר סנטר: פתיחה משוערת בעוד כחודשיים

 

המרכז השכונתי 'בר סנטר' ברחוב אודם קיבל טופס 4 והחנויות שמתעתדות לפעול בו החלו בשיפוצים. לדברי אורי בר, הבעלים של המרכז, שופרסל אקספרס שיפתחו סניף במרכז כבר החלו לעבוד על עיצוב המקום. רינה מאירי, מסוכנות רימקס המשכירה את החללים המסחריים מדווחת שבמרכז עתידים להיפתח גם מאפייה וטאבון הנמצאים בשלבי הקמה, פלאפל איצקו ורשת השניצליה – כולם עובדים במרץ לקראת הפתיחה המתוכננת בעוד כחודשיים, ביולי 2019. נותרו שלוש חנויות שטרם הושכרו (למתעניינים – ניתן לקבל מידע כאן).

מרכז מרגלית 403: ממתין לטופס 4

 

מרכז 403 מרכז מרגלית

הבנייה של מרכז 403 (ברחוב מרגלית) בבעלותו של גרשון חיטמן (47) הבעלים של רשת הסופרמרקטים 'מעיין 2000' הסתיימה, אך טרם התקבל טופס 4. חיטמן מעריך כי מרגע קבלת טופס 4 יופעל המרכז בזמן קצר. המרכז השכונתי העתידי יפעיל בקומה הראשונה המתפרסת על פני 900 מ"ר, סופרמרקט גדול של רשת 'מעיין 2000'. לדברי חיטמן יכלול הסופר בנוסף למצרכים הרגילים הנמכרים בחנויות מסוג זה גם מחלקות מיוחדות כמו מוצרי חשמל ואוכל מוכן, שיותאמו בצורה ייעודית לצרכים של האוכלוסייה במקום.

בקומת המשרדים, הקומה השנייה, המתפרסת גם היא על פני 900 מ"ר מתוכננים לדברי חיטמן משרדים להשכרה. עוד נבנתה קומת חניה הכוללת 25 מקומות חניה במתחם.

מרכז תאנה 407: בנייה לקראת סיום

 

מרכז 407 מרכז תאנה

עבודות הבנייה במרכז 407 נעצרו לתקופה והתחדשו לאחרונה. כעת הבנייה בשלבי סיום, לפני קבלת טופס 4 למבנה. "אני מקווה שנקבל טופס 4 כחודש לאחר פסח ונתחיל להתארגן לפתיחה", מעדכן גרשון חיטמן (47) הבעלים של רשת 'מעיין 2000' ושל מרכז מסחרי 403 בחריש (ראו לעיל).

שני מבנים צמודים נבנו במרכז התאנה, האחד מהם מיועד לפתיחת  סניף סופרמרקט של רשת 'מעיין 2000', שיתפרס על שטח של 750 מ"ר. במבנה השני, יפתחו שש חנויות אחרות, טרם ניתן פירוט בנוגע לתמהיל החנויות החדשות. במרכז זה נבנו 35 מקומות חניה ייעודיים למתחם.

מרכז עמית: שתי קומות משרדים נוספות

מרכז עמית הדמיה
הדמייה של מרכז עמית העתידי לאחר תוספת של שתי קומות משרדים וחניות

למרכז המסחרי השכונתי 'עמית' שנחנך בפברואר 2018 שמורה זכות הראשונים בחריש מבין המרכזים השכונתיים. פתיחתן של החנויות במתחם, היוותה קפיצת דרך משמעותית בתחום המסחר בחריש ותרמה לחיזוק הקשרים החברתיים של תושבי חריש שביקרו במרכז וישבו ללגום קפה או להזמין פלאפל. כיום פועלים במרכז עמית פיצריה אדל, פלאפל ברזילי, סניף שופרסל אקספרס, חנות סלולר די סטור, סבתא עוגיה, מרפאה וטרינרית VIPET, האוס סנטר וסטודיו כושר בניהולו של אביב מינץ.

השבוע אמור להתקבל היתר בנייה ובעוד כחודש תחל הבניה של שתי קומות משרדים נוספות. כל קומה תתפרס על שטח של 800 מ"ר ובנוסף תיבנה קומת חניה ייעודית למרכז עם כ-30 מקומות חניה. מדובר על הגדלה משמעותית של שטחי המשרדים במרכז ומתן מענה לצורך הולך וגדל של השכרת חללים משרדיים.

מרכז מסחרי עמית בחריש
מרכז עמית 2019

מושיק סגל, הבעלים של מרכז עמית: "אני מעריך שעבודות הבנייה יארכו כשנה. אנו כבר נמצאים בשלבי משא ומתן על השכרת שטחי המשרדים לבעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין ורואי חשבון, כמו גם קופות חולים שיפתחו במקום מכוני בדיקות".

מרכז גפן 410: עדיין בבנייה

 

מרכז גפן

מרכז שכונתי נוסף עתיד לקום בלב שכונת החורש ברחוב אורן פינת גפן. המרכז בבעלות חברת ב.ג.י.ר עדיין בשלבי בנייה וככל הנראה לא יחל לפעול השנה. על פי התכנון, החנויות במתחם יתפרסו בגדלים שונים החל מ- 25 מ"ר עד 300 מ"ר ותמהיל החנויות יעניק לתושבי השכונה מענה רחב לצרכים.


למידע נוסף: השכרת ורכישת חנויות בחריש


לוח דירות חריש

2 תגובות לפוסט זה
  1. חבל שלא פותחים סניף של "רמי לוי" או "אושר עד" נמאס כבר לעשות כל הזמן משלוחים בשביל מחירים שפויים! לקנות יותר בכמה שפחות!

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה