בשורה גדולה לחריש: שר האוצר יפעל לחבר את העיר לכביש 6

שר האוצר אביגדור ליברמן תומך בדרישת עיריית חריש לחבר את כביש הגישה הדרומי המתוכנן לחריש ישירות לכביש 6 ויפעל לקדם אותה גם במשרד שלו וגם מול משרד התחבורה

שר האוצר אביגדור ליברמן הגיע אתמול (שלישי) לחריש לישיבת עבודה בעירייה עם ראש העיר יצחק קשת ועם המשנה לראש העיר עידית ינטוב, ולאחר מכן יצא לסיור בשטח בנקודה שבה יעבור הכביש החדש מעל כביש 6. ליברמן ציין שהוא תומך בדרישת עיריית חריש לחבר את כביש הגישה הדרומי המתוכנן לחריש ישירות לכביש 6 ויפעל לקדם אותה גם במשרד שלו וגם מול משרד התחבורה.

הנקודה בה יעבור הכביש הדרומי החדש מעל כביש 6

"ברור לי שהאתגר המרכזי הוא לחבר את העיר לכביש 6. זה כבר מופיע בתקציב בשיתוף משרד התחבורה, ובתקציב 2021-2022 דאגנו ש-300 מיליון שקלים יהיה יעמדו לרשות המשימה הזו. ברגע שיחברו את כביש 6 לעיר חריש זה יהיה עוד בוסטר לפיתוח העיר", אמר ליברמן בסיום הסיור.

בשורה נוספת שיצאה מהביקור הזה היא שבמסגרת תקציב המדינה נשמר תקציב להחלטת ממשלה ייעודית לחריש, שתזרים לכאן תקציבים ממשלתיים ותאפשר להמשיך להזניק את העיר קדימה.

אביגדור ליברמן בחריש
“הביקור של שר האוצר בחריש הוא אבן דרך חשובה בדרך לקידום החיבור של חריש עם כביש 6"

"זוהי בשורה גדולה לחריש", אמר ראש העיר יצחק קשת. "הביקור של שר האוצר בחריש הוא אבן דרך חשובה בדרך לקידום החיבור של חריש עם כביש 6, ואני מודה לו על כך שהוא קשוב לצרכיה של העיר ונרתם לעזור". קשת הוסיף ואמר: "נמשיך לעבוד גם מול משרד ראש הממשלה, משרד הפנים, משרד השיכון ומשרדים נוספים לקידום החלטת ממשלה חדשה ולהגדלת התקציב עבורה".

לקריאה נוספת: שרת התחבורה הכריעה: 300 מיליון שקלים יוקצו להקמת כביש הגישה הדרומי לחריש


לוח דירות חריש

פרוייקטים בחריש

2 תגובות לפוסט זה
  1. בשורה דרמטית לחריש ולמחירי הנדל"ן בה.
    במקומות אחרים, חיבור לכביש 6 הזניק את המחירים

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה