החלו העבודות להקמת האנטנה הסלולרית הראשונה בחריש

חברת פלאפון החלה היום בעבודות להקמת האנטנה הסלולרית הראשונה בעיר. האנטנה תוקם בשטח הפארק העירוני העתידי, תשרת את כל החברות הסלולריות ותשפר את הקליטה

היום (חמישי) התחילו העבודות בשטח להקמת האנטנה הסלולרית הראשונה בחריש, שתשפר באופן משמעותי את הקליטה הסלולרית ברחבי העיר.

האנטנה מוקמת בקצה שטח הפארק העירוני העתידי. המיקום נבחר לאחר בדיקת חלופות שונות שערכו חברות הסלולר, ונמצא שהוא זה שייתן את המענה המיידי הטוב ביותר לתושבי חריש.

אנטנה
בתי המגורים שקרובים למיקום האנטנה בעיר

את האנטנה מקימה חברת פלאפון, והיא תשמש את כל החברות הסלולריות. בשבועות הקרובים יתקיימו בשטח עבודות של חציבה, יישור קרקע והקמת קיר תומך, בסיומן תתנשא האנטנה לגובה של 45 מטרים ותעניק כיסוי סלולרי לעיר כולה. על פי ההערכות, האנטנה תתחיל לפעול בתוך כחודשיים.

עד היום הסתמכו תושבי חריש על אנטנה סלולרית אחת שמצויה מחוץ לעיר, בסמוך לכביש שש. אולם עם הצמיחה במספר התושבים, קשיי הקליטה החמירו ורבים התלוננו על חוסר מענה מותאם בנושא חשוב זה.

אנטנה בכביש 6 - צילום אורן קלר
האנטנה שמעניקה כיום את הכיסוי הסלולרי לתושבי העיר; צילום: אורן קלר

הקמת האנטנה התעכבה כשנתיים, בין השאר בשל התנגדות תושבים שמחו נגד מיקום האנטנה בסמוך לבתי מגורים, אולם בינואר 2021 בית המשפט דחה את עתירת המתנגדים ואיפשר לחברות הסלולריות לקדם את התהליך.

מעיריית חריש נמסר כי ״הרשות הקשיבה בקשב רב להתנגדות שהביעו מספר תושבים שמתגוררים באזור והתנהלה מולם בשקיפות מלאה. העירייה הבהירה ומבהירה שוב שהאנטנה תוקם בהתאם לכל הכללים והתקנים המחמירים ביותר״.

עוד ציין ראש העיר יצחק קשת כי ״חריש מתפתחת ומתאכלסת בקצב אדיר, וכבר עכשיו העירייה מקדמת הקמת אנטנות נוספות ברחבי העיר שיצמצמו את הקרינה שפולטים המכשירים הסלולריים וישפרו את הקליטה״.


פרוייקטים בחריש

לוח דירות חריש

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה