השר לבטחון פנים הנחה כי תוקם תחנת משטרה בחריש

השר לביטחון פנים גלעד ארדן הנחה כי תוקם תחנת משטרה בחריש. בנוסף סיכם השר עם ראש המועצה יצחק קשת כי יעשה מאמץ לצרף את העיר חריש לתכנית "עיר ללא אלימות" שמוביל המשרד לביטחון פנים

ראש המועצה המקומית חריש, יצחק קשת נפגש בימים האחרונים עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן, מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך ומפקד מחוז חוף ניצב עמוס יעקב, במטרה לדון בקידום הביטחון בעיר החדשה לקראת אכלוס מאות המשפחות הראשונות בעיר בחודשים הקרובים. 

ראש המועצה יצחק קשת והמנכ"ל יעקב נתניהו הציגו בפני השר ארדן את התקדמות העבודות ותכניות אכלוס העיר לשנה הקרובה. קשת הציג בפני השר את האתגרים וצרכי הביטחון של העיר החדשה כיישוב מרכזי, על קו התפר, שצפוי להוות מרכז עירוני אזורי הן עבור תושבי העיר והן עבור תושבי היישובים הסמוכים.

השר ארדן הנחה את אנשי משרדו לבדוק את צירוף העיר חריש, לתוכנית "עיר ללא אלימות", שבמסגרתה תרושת העיר במצלמות בקרה ואבטחה, שיחוברו למוקד "רואה" עירוני אחוד וכן הקצאת משאבים להקמת מערך שיטור עירוני משולב.

במהלך הפגישה הודיעו השר ארדן כי משטרת ישראל נערכת להקמת תחנת משטרה בעיר החדשה חריש. בשלב הראשון תוקם נקודת משטרה עם 16 שוטרים וניידת סיור ועם התקדמות האכלוס תהפוך זו לתחנת משטרה ולשם כך יוקצו משאבים ותקנים כנדרש. בפני השר הוצגה תכנית להקמת מתחם חירום עירוני במע"ר (מרכז עסקים ראשי) שיכלול תחנת משטרה, תחנת כיבוי אש ותחנת מד"א, במתחם אחד.

השר ארדן הנחה את משטרת ישראל להקים נקודת משטרה בטווח הזמן הקצר מאחר והוא רואה חשיבות רבה במתן שירותי משטרה מיטביים שיגבירו את תחושת הביטחון של התושבים בחריש. בנוסף, השר הדגיש את החשיבות שהוא רואה במתן דגש לפריפריה, במשאבים, בתוכניות המאמץ האזרחי ובמתן שירותי משטרה.

ראש מועצת חריש, יצחק קשת, הודה לשר ארדן על תמיכתו החשובה בקידום העיר ואמר: "חריש תהיה עיר הזוגות הצעירים של ישראל ובתוך שנים לא רבות היא צפויה לקלוט כ- 100 אלף תושבים. אני פועל תקופה ארוכה ללא לאות במטרה להבטיח שקליטתם ואיכות החיים בחריש יהיו מהגבוהות בישראל. הקמת מערך שרותי חירום ומתן דגש לביטחון האישי של התושבים היא אבן יסוד חשובה ואני שמח לדעת שנקבל את כל התמיכה הנדרשת מצד הממשלה בכלל והמשרד לביטחון פנים בפרט".

השאר תגובה

פרויקטים