תוצאות הבחירות בחריש: ראש המועצה יצחק קשת נבחר לכהונה נוספת

בתום מערכת בחירות חמה ויצרית, הוכרז נצחונו של יצחק קשת. קשת ניצח את שני המועמדים הנוספים, אריק מויאל וגבי קדוש בהפרש ניכר ונבחר לכהונה נוספת. מועצת חריש תורכב מנציגי מפלגות הליברלים, הבית היהודי, מח"ל וש"ס

צילום: מתוך חוברת מצע הבחירות של יצחק קשת

מערכת הבחירות בחריש שהחלה לפני מספר חודשים בצורה די מנומנמת, קיבלה בשבועות האחרונים תפנית דרמטית והלהיטה את רוחות הפעילים והתושבים. שלושה מועמדים – יצחק קשת, אריק מויאל וגבי קדוש, התמודדו על קולותיהם של כ-3,500 בעלי זכות בחירה בחריש.

על פי נתוני וועדת הבחירות בחריש זכה יצחק קשת בקולותיהם של כ- 64% מהבוחרים. אריק מויאל זכה בהתאמה באמונם של 26% מן התושבים ואילו גבי קדוש זכה ב-10% מן הקולות. אין ספק שזוהי הצבעת אמון של תושבי חריש בראש המועצה המכהן. נתונים סופיים יתפרסמו מחר עם ספירת קולות החיילים.

בחירות 2018 הן מערכת הבחירות הראשונה בחריש המתקיימת לאחר איכלוס העיר בתושביה החדשים. התושבים החדשים, שהוותיקים ביניהם מתגוררים בחריש כשנתיים והחדשים מספר שבועות או חודשים, גילו מעורבות רבה בעתידה הפוליטי של העיר. רבים התנדבו לשמש כנציגי הציבור במועצה במסגרת הסיעות השונות, ואחרים לקחו חלק פעיל בקמפיינים השונים ובדיונים הסוערים ברשתות החברתיות. ניכר היה כי מעורבותם הגבוהה של תושבי חריש שבאה לידי ביטוי גם באחוז ההצבעה הגבוה, 78.26%, מקורה בהבנה כי בהיותה של חריש עיר חדשה, צפויה להיות השפעה רבה לזהות ראש העיר וחברי המועצה על עתידה ואופן התפתחותה.

כאמור, עם תום ספירת הקולות בקלפיות מסתמן כי יצחק קשת ימשיך לכהונה נוספת ויהיה ראש העיר של חריש בחמש השנים הבאות, וכי מועצת העיר תורכב מנציגים של שתי מפלגות גדולות: שלושה נציגים של מפלגת הליברלים ושלושה נציגים של מפלגת הבית היהודי. לצידן, סיעת מחל זכתה לייצוג של שני מושבים במועצה, ואילו ש"ס זכתה בייצוג של מושב אחד.

מחר, כשישקע אבק הבחירות, יזרקו לפח כל שלטי הבחירות, ותשכח תעמולת הבחירות – שבשיאה הגיעה להדפסת פליירים פוגעניים, הגשת תלונות במשטרה, איומים בגין הוצאת דיבה וכן הודעות סמס עלומות שהודיעו כביכול על פרישת אחד המועמדים ביום הבחירות עצמו – יחל עידן חדש, עידן אחרי הבחירות. כעת יהיה על המועמד הזוכה, יצחק קשת וחברי המועצה החדשה לעמוד בהבטחות הבחירות השונות ולעמול קשה על פיתוחה של העיר וטיפול באתגרים הרבים שעדיין עומדים לפתחה.

"אני מודה לכם על האמון, אני מודה לפעיליי ולשותפיי לדרך, לחבריי לרשימה ולכל מי שעמד לימיני בחודשים האחרונים, וביחוד לשותפתי החשובה מכולם – אישתי שלי", כתב קשת בפוסט בפייסבוק והוסיף: "הבחירות מאחורינו, וכעת לפנינו עבודה רבה וחשובה בהובלת חריש ליעדיה הבאים. אני מתחייב להמשיך לשרת אתכם בנאמנות, ולהוביל את חריש להמשך התפתחות והצלחות".

פעילים במטה הבחירות של יצחק קשת

מערכת 'חריש סיטי', המלווה את התפתחות העיר משנת 2013, מאחלת לנבחרי הציבור החדשים בהצלחה. אנו מבטיחים להמשיך לעדכן בכל ההתפתחויות המעניינות ולהמשיך לספר בזמן אמת את סיפור התפתחותה המרתק של חריש, העיר הישראלית החדשה.


לוח דירות חריש

5 תגובות לפוסט זה
  1. מזל טוב לכל הנבחרים
    מקווה מאוד בשביל כולנו שבתמהיל המפלגות והסיעות שהתעוררנו אליו הבוקר, לא נהפוך לעיר חרדית בהגדרתה ואכן הציפיות הן הרבה מעבר לכך
    זמן המבחן האמיתי של הנבחרים הגיע.

  2. שום עיר חרדית חלאס עם הפחדים זאת עיר מעורבת בהגדרתה לטוב ולמוטב…

  3. שנאת חינם מיותרת לגמרי…
    מה החרדים עשו פה? הם מפגינים כאן? ממש לא אני רואה שזה חרדים אחרים מבית שמש ובני ברק

  4. זה לא סוד שכולם יגורו בחריש כל המגזרים, החכמה היא לכבד ולא ליצור הסתה, הרבה אנשים מכבדים את כולם עד שזה מגיע לחרדים ולמה ??? בגלל הסתה תקשורתית ??? אולי בגלל דעות קדומות ??? כל היהודים יודעים וידעו תמיד להסתדר, העיקר לא לבוא ממקום שלילי, אנחנו דמוקרטים נאורים לא …

  5. ברכות לראש המועצה הנבחר ולחברי המועצה
    ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו
    מר יצחק קשת הבטחת לנו גנים משעה 7:00 בבוקר לנו התושבים שעובדים רחוק מחריש זה חשוב מאוד
    אודה לפעילותך המהירה בנושא תודה רבה

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה