הקאנטרי חוזר לשכונת הפרחים: העירייה נערכת למכרז חדש

המגרש החדש לקאנטרי בשכונת הפרחים; צילום: מיכל צור

המכרז החדש להקמת הקאנטרי יפורסם עד סוף שנת 2022, המגרש החדש שהעירייה מציעה עבר משכונת בצוותא ללב שכונת הפרחים. הרשות: "ייערכו במכרז שינויים נוספים במטרה למקסם את השירות לתושב תוך איזון עם הצורך של היזם ברווחיות בביצוע הפרויקט"

עיריית חריש הודיעה היום (ראשון) כי היא נערכת לפרסום חדש של מכרז להקמת הקאנטרי קלאב העירוני והשטח המיועד להקמת הקאנטרי עבר לשכונת הפרחים, לאחר שלמכרז שפורסם במהלך יוני להקמת הקאנטרי בשכונת בצוותא לא הוגשו הצעות על ידי יזמים.

מגרש 801 בשכונת הפרחים קאנטרי
מגרש 801 בשכונת הפרחים

על פי התכנון, המכרז החדש יזמין יזמים להגיש הצעות להקמת הקאנטרי בשכונת הפרחים במגרש 801 סמוך לפארק נוף הגיא (שטח הסמוך לצומת הרחובות סביון-סחלב). המכרז מתוכנן להתפרסם עד סוף שנת 2022.

מיקום הקאנטרי בשכונת בצוותא הוחלט על ידי מועצת העיר עוד בשנת 2018 ואושר בתהליך מורכב וארוך מול משרדי הפנים והאוצר, זאת לאחר שהמיקום המקורי, על פי תוכניות העירייה המוקדמות יותר, נקבע בשכונת הפרחים. כעת הקאנטרי חוזר בשנית לשכונת הפרחים.

למיקום החדש בשכונת הפרחים מספר יתרונות, ולדברי העירייה הבולטים בהם, הוא גודל המגרש: השטח של מגרש 801 גדול יותר מהשטח המקורי בשכונת בצוותא; ויתרון נוסף הוא שהחלפת המיקום תאפשר גמישות גדולה יותר ליישום הפתרון הזמני לשכונת בצוותא בסוגיית כביש 611.

סגן ראש העיר, שלמה קליין, ציין כי כרגע המתווה הנוכחי של כביש 611 נשאר במתכונתו הנוכחית ויסתיים בחיבור לכיכר אובלית, בהתאם לחלופה שהוצעה לתושבים. 

המכרז להקמת הקאנטרי, גם הראשון שיצא וגם החדש המתוכנן, הוא בשיטת DBOT. כלומר, היזם יתכנן את הקאנטרי בשיתוף העירייה, יקים אותו ויפעיל אותו (ולאחר כ-25 שנה ימסור את המבנה לעירייה). מדובר במכרז מורכב באופן מיוחד, ומעבר לשינוי המיקום של הקאנטרי משכונת בצוותא לשכונת הפרחים, ייערכו במכרז שינויים נוספים במטרה למקסם את השירות לתושב תוך איזון עם הצורך של היזם ברווחיות בביצוע הפרויקט.

הקאנטרי קלאב העירוני יהיה מרכז ספורט ונופש עירוני ויכלול 4 בריכות: בריכת שחייה מקורה, בריכת שחייה חיצונית, בריכת פעוטות ובריכה לימודית/טיפולית. יהיו בו גם ג'קוזי, 4 סאונות (שתיים רטובות ושתיים יבשות), שני מגרשי טניס, מגרש משולב קטרגל וכדורסל, חדר כושר, אולם ספינינג, אולמות חוגים, ג'ימבורי מקורה, גן שעשועים חיצוני, חנות למוצרי ספורט, חדרים לטיפולי ספא, מזנון, מלתחות, מדשאות גדולות ועוד.

לקריאה נוספת: מכרז הקאנטרי נכשל: אף הצעה לא הוגשה


פרוייקטים בחריש

לוח דירות חריש

3 תגובות לפוסט זה
  1. למה שיהיה רצון לקבלן להשקיע המון כסף לדבר שלא נראה רווחי בכלל בחריש

השאר תגובה

פרויקטים