מעו"ף: מתחם מסחרי ראשון יוקם בשכונה

לאחר שלושה נסיונות עבר כושלים לשיווק שטחי מסחר ותעסוקה בשכונת מעו"ף, הודיעה השבוע רשות מקרקעי ישראל על שיווק מוצלח של מתחם אחד מתוך שניים שיצאו למכרז

בתמונה: המגרש ששווק לצרכי מסחר ומשרדים. צילום: הילה שלם

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) הודיעה השבוע כי חברות ווסט קוסט בע"מ וליאם הנדסה והתחדשות עירונית בע"מ זכו במכרז לשיווק מגרש המיועד למסחר ו/או משרדים בשכונת מעו"ף. הזכייה במכרז מגיעה לאחר נסיונות עבר כושלים של רמ״י, בשנים האחרונות, לשיווק שטחי מסחר ותעסוקה בשכונה, המיועדת להיות מרכז העסקים של חריש.

מדובר במגרש בגודל של תשעה דונמים בדרום מזרח השכונה, במיקום הנושק לציר דרך ארץ מצידו האחד ולפרויקט מגורים מצידו האחר. מחיר המינימום שנקבע למתחם לפי תנאי המכרז, עמד על כ-28 מיליון שקלים. הזוכים במכרז הגישו הצעה על סך כ-41 מיליון שקלים אליהם יתווספו הוצאות פיתוח של כ-30 מיליון שקלים. ההצעה הזוכה היתה היחידה שהוגשה במכרז ואילו לשטח נוסף במעו״ף, ששווק באותו מכרז, לא הוגשו הצעות כלל.

מתחם מסחרי ראשון בשכונת מעוף בחריש
תשעה דונמים בדרום מזרח השכונה

כאמור, בארבע השנים האחרונות נכשלו שלושה מכרזים פומביים להגשת הצעות להקמת מבני מסחר, משרדים ותעסוקה במעו”ף. המגרשים המוצעים התחלפו, בוצע גם ניסיון לכרוך במכרז אחד שיווק מתחמי מגורים עם שטחי התעסוקה, אך המכרזים לא עוררו ענין בקרב יזמים ולא הוגשו עבורם הצעות. הפעם, על אף עלייה במחיר המינימלי שהציבה רמ"י ביחס למכרזי עבר – נמצא זוכה.

חברת ליאם הנדסה בע"מ, המתמחה בנדל"ן מניב, בונה בחריש פרויקט נוסף, "מרכז אלה", מרכז מסחרי שכונתי הכולל ארבע קומות משרדים ומסחר וחניון תת קרקעי.

עוד בנושא: כישלון נוסף לשיווק שטחי המסחר במעו”ף: “למישהו התהפכה המפה”


פרוייקטים בחריש

לוח דירות חריש

תגובה אחת לפוסט זה

השאר תגובה

פרויקטים