פורסם המכרז להקמת הקאנטרי העירוני של חריש

העירייה פרסמה מכרז הקורא ליזמים לתכנן בשיתוף העירייה, להקים ולהפעיל קאנטרי עירוני בחריש על שטח של כ-10 דונם בקצה שכונת בצוותא, סמוך לשכונת מעו"ף. ראש העיר: "אנו מקווים שהלמידה מניסיון העבר של רשויות אחרות, והתהליך היסודי שהתקיים בנושא, יבטיחו את הצלחת המכרז"

בצילום: השטח בו יקום הקאנטרי בין שכונת בצוותא למעו"ף

היום (שני) פרסמה עיריית חריש מכרז להקמת קאנטרי עירוני, מרכז ספורט ונופש הכולל 4 בריכות: בריכת שחייה מקורה, בריכת שחייה חיצונית, בריכת פעוטות ובריכה לימודית/טיפולית. עוד כולל המכרז הקמת ג'קוזי, 4 סאונות (שתיים רטובות ושתיים יבשות), שני מגרשי טניס, מגרש משולב קטרגל וכדורסל, חדר כושר, אולם ספינינג, אולמות חוגים, ג'ימבורי מקורה, גן שעשועים חיצוני, חנות למוצרי ספורט, חדרים לטיפולי ספא, מזנון, מלתחות, מדשאות גדולות ועוד.

לדברי גורמים בעירייה מדובר במכרז מורכב, שחייב את העירייה לקבל אישורים רבים ממשרדי הפנים והאוצר, וזאת לאחר תהליך למידה יסודי ממושך מניסיון העבר של רשויות אחרות. במסגרת המכרז קוראת עיריית חריש ליזמים לתכנן, להקים ולהפעיל קאנטרי על של שטח כ-10 דונם בקצה שכונת בצוותא, בסמוך לשכונת מעו"ף.

ראש העיר, יצחק קשת, התייחס לאחרונה לנושא בריאיון חג שפורסם ואמר כי: “אנחנו עובדים על נושא הקאנטרי קלאב כבר תקופה ארוכה ועיקר העיכוב והסרבול נעוצים בגישת משרד הפנים. המדינה מעדיפה שנשתמש בכספי קרנות פיתוח להקמה עצמאית של קאנטרי עירוני ואנחנו מבקשים לתת את המשימה הזו ליזם פרטי, שיבנה על שטח שתעניק לו העירייה במסגרת הליך חכירה".

עוד ציין קשת: "מדובר במכרז בשיטת DBOT, כלומר היזם הזוכה יתכנן את המבנה בשיתוף עם העירייה, ולאחר מכן יבנה ויפעיל את המקום לתקופה של עד 25 שנה, שבסיומה המבנה יעבור לרשות העירייה. Design-Build-Operate-Transfer היא שיטה מוכחת שמאפשרת למגזר הפרטי להשקיע ברשות המקומית (כביש 6 נבנה בצורה דומה).

"מורכבות המכרז חייבה אותנו לקבל אישורים רבים ממשרדי הפנים והאוצר, שניתנו רק לפני מספר שבועות אחרי קרוב לשנה של דיונים. על אף זאת, אנו מקווים שהלמידה מניסיון העבר של רשויות אחרות, והתהליך היסודי שהתקיים בנושא, יבטיחו את הצלחת המכרז".

הליך המכרז צפוי להסתיים בתוך כשלושה חודשים, והבנייה מתוכננת להתחיל על ידי הקבלן הזוכה מייד לאחר קבלת היתר בנייה. על פי תנאי המכרז משך הבנייה הנדרש הוא 24 חודשים.

לקריאה נוספת: חריש צפון: חצי מיליון מ”ר של שטחי תעסוקה או דירות מגורים?


פרוייקטים בחריש

לוח דירות חריש

4 תגובות לפוסט זה
  1. חחחח. בדיוק להיפך! אם יהיה פתוח בשבתות רוב תושבי העיר שהם שומרי שבת יהיו אסורים וגם לא ירצו להיכנס אף בימות החול ולכן לא ישתלם לאף יזם לקחת מקום כזה.

  2. מלחמה הזו עם השבת מיותרת..אני שומרת שבת לדעתי שכל אחד יחיה את חייו בצורה שהוא רוצה
    הרבה מקומות פתוחים בשבת מועסקים עי גויים ומי שלא שומר שבת הולך ומי ששומר שבת לא הולך ולא נכון שלא נגיע בימי החול אי אפשר לעצור את העולם בעולם מתוקן ובשנת 2022 חייבים לדעת לחיות יחד, ובאהבה גדולה כולנו בני אדם של הקב"ה.

השאר תגובה

פרויקטים

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה

הירשמו לניוזלטר שלנו

וקבלו עדכונים על חריש ישירות לתיבת המייל

בכל שלב ניתן להסיר את הרישום לניוזלטר בלחיצה על קישור בתחתית המייל

תודה! נרשמתם בהצלחה